Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    Egyébként mindenki nyomja a használtautó projektet, mert akkor nem bukik annyit, stb.
    Pedig ha valaki kiszámolja, hogy min mennyit bukik, sokszor jobban megéri egy új autó.
    Ha valakinek pl. elég egy kisautó, akkor ott van pl. egy új swift, amire fixen lehet tervezni, hogy mennyit kell majd költeni, 15k km-enként olajcsere (~15.000 HUF), 45k km-enként váltóolaj és mondjuk fékolaj csere, esetleg fagyálló (25.000 Ft), 105k km-nél gyertyacsere, és mondjuk addigra egy tárcsa is illik, ez legyen 50.000 Ft, meg közben egy szett betét legyen 10.000 Ft.
    Se vezérlés csere, se semmi más.
    Tehát mondjuk 150k km alatt 345.000 Ft-ba kerül a szervizelése, és akkor ugyanolyan hibátlan autónk van, mint újan.
    Vajon mi tudja ezt überelni? :)
    Ugyanez igaz mondjuk egy Vitara-ra is, csak az nem 2,6M újan, hanem 4M.

Új hozzászólás Aktív témák