- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Balupapa
senior tag
Elovettem a konyvet.
2009.9. Hoba volt vezermu szij+feszitok+vizpumpa csere (markaszervizben, de biztos megcsinaltak mert akkor a szalon tulaje volt az autom)
117.000 kmnel.Most van 182000 benne es vmi nyikorog elol...gomdolom ekszij
Szoval akk elvileg eleg csak azt cserelni?
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Antonio
senior tag
válasz #10726912 #12188 üzenetére
Ja persze octáviát kihagytam pedig az tényleg jó vétel lehet, de túlságosan is "fiús" a barátnőmnek
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
-
Antonio
senior tag
válasz latyak17 #12186 üzenetére
bnőmnek most is egy huszon-egynéhány éves nissan bluebird-je van valami őskövület dízelmotorral elmegy az bárhova csattogva zörögve előbb rohad el a karosszéria ... mint hogy leálna ... na de, ne hasonlítsuk egy mai modern dízelt egy hót egyszerű régi dízelhez ...
[ Szerkesztve ]
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
#16741888
törölt tag
Tudja valaki hogy az M3ason megtalálható több 10, egy irányba mozgó ukrán Mercedes sprinter mit szállít? Akiknek ráadásul a kedvenc szórakozásuk kijönni 90el a sokkal többel mozgó autó elé akkor amikor Záhonyig tiszta a pálya... hetente közlekedem nagyobb távolságokat az M3ason de ez elképesztő komolyan. Ma ha 15dbot nem hagytam le, egy út alatt akkor egyet sem, ezekből 3-4 tuti megtisztelt az előzésével.
Mit szállítanak ezek? Érdemes őket felgyújtani, égnének rendesen?
-
Varoz
addikt
válasz Antonio #12185 üzenetére
Az a Honda pont jó. De a Mazda 6 is nagyon jó választás.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
#10726912
törölt tag
válasz Antonio #12211 üzenetére
A Hondáról annyi ismeretem sincs, mint a Mazda 6-ról, utóbbiról annyit tudok mondani, hogy egy ismerős Németországban lakik, havonta 15 ezer körül ment vele (ez pár éve volt), azt mondta, nem volt baja, bírta. Egy dokinak is van, vele is beszélgettem róla, 5 éve használja probléma mentesen. Talán érdemes megnézned a kopó-csere alkatrész árakat és ennek függvényében dönteni.
-
Typhoon47
senior tag
válasz latyak17 #12189 üzenetére
ezek nem 20-30 éves szívódezsők, hanem precíziós TDI-k. ezeket fele annyit nem bírnak mint benyás társaik, mondom ezt úgy hogy nekem is TDI mondeomvan és imádom, de 250kkm-ig megy a móka utána kurvára zsebbenyúlós az egész...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
!Overdose!
őstag
Az PD nem pedig CR. Egyébként pedig kivételek mindig vannak. A téma pedig továbbra is onnan indult, hogy a kérdező napi pár km-t használná az autót, ehhez pedig továbbra is felesleges a dízel. Nem kell ebből benzin vs. dízel vitát generálni, mert a végén még leközöl egy cikket a Totalcar is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #12225 üzenetére
HI!
a tsi bugrol se lett cikk:- (
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz latyak17 #12186 üzenetére
Pontosan. A kis ccm-s benzineseket nem arra tervezték, hogy 400-500ezer vagy mégtöbb kilométert fussanak vele. Ezekbe jó esetben beletesznek 300-350ezret az elvetemültebbek max 400-at és vagy a bontóban végzik vagy elkerülnek valami balkáni országba ahol tovább ütik vágják őket amíg azok csak vonszolni képesek magukat. A dízeleket alapból magasabb futásteljesítményre tervezik erősebb anyagokból, jobb illesztéssel stb... Meg kell nézni egy félmilliót futott 1.8T és egy ugyanannyit futott 1.9TDI VW motor dugattyúját és hengerfalát, hogy melyik van jobban megkopva. Látatlanba megmondom a benzinesé. Holott a dízel nagyobb mechanikai terhelésnek van kitéve.
(#12223) Typhoon47: Pár éve volt szerencsém egy Audi A8 3.3 V8 TDI acél motorblokkot közelről megsasolni. 270.000km-nél bontották szét az autót mert kiflibe hajlott egy fán de a hengerfalon nulla kopás. Nem viccelek, mint ha új lett volna. Dugattyú szintén. Az, hogy az autógyárak bő egy évtizede a rájuk kényszerített emissziós normák miatt rossz irányba mentek el a fejlesztésekkel az csak egy dolog. Attól még a mai dízelek is mechanikusan tartósak csak az üzemanyag ellátó és a befecskendező rendszerük egy bughalmaz, egy technikai zsákutca. A Common Rail egy szar. Mindenki szidja a pdtdi-t. Mert a cr befecskendezés olyan qrvajó mi? Na meg ez a kettős tömegű lendkerék. Menjen az anyjába aki kitalálta. Alapjáraton van értelme mert valóban nem rázza annyira a kocsit de fordulaton ugyan olyan simán jár az egytömegű lendkerék is. Ráadásul a kettős tömegű lendkerék sokkal több nemkívánatos rezonanciát okoz a főtengelyen mint a sima. De sebaj. Legyártjuk a szar selejtet (lásd pl vw konszern) aztán majd jót kaszálunk az ügyfeleken.
(#12225) !Overdose!: városba benyást? Én max országúti cirkálásra vennék benzinest mert ott nem jön ki annyira a dízel alacsonyabb fogyasztása. Seat Arosa 1.7 SDi. Kicsi, fordulékony, minden suzuki árszinten van hozzá és 5literrel vígan elvan városban. Az való városba nem a 7-8litert különösebb erőfeszítés nélkül bekapó 1.6 benzinesek.
...
-
Smani
senior tag
válasz !Overdose! #12225 üzenetére
Na oda felesleges.
-
nagyúr
-
Varoz
addikt
Teljesen egyetértek.
De főleg ezzel a mondattal: "A Common Rail egy szar."hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Smani
senior tag
Miből vontátok azt le hogy a cr motorok szarok? Engem érdekele.
-
Varoz
addikt
válasz MunezXBK #12232 üzenetére
Azok Istenkirályok.
Smani
Elég annyi, hogy sokkal károsabb a régitől.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
!Overdose!
őstag
Te is eléggé elkanyarodtál a kezdő hozzászólástól és átsiklottál a fölött, hogy 2005-ös vagy fiatalabb autót keres a kolléga, így az SDI-k és TDI-k szerintem kiestek, de te ezt jobban tudod nálam, én nem vagyok otthon dízelben. Abban is igazad van, hogy a benzinesek többet fogyasztanak, főleg rövid távokon, de mivel csupán napi pár km-es futásteljesítményről van szó, szerintem a fogyasztás ésszerű határok között nem lényeges.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Antonio
senior tag
válasz Typhoon47 #12234 üzenetére
tudtok egy linket netán ahol le vannak írva a dízelmotor típusok (előny hátrány stb) és a márkáknál használt rövidítésük? Mert ember legyen a talpán aki kiigazodik mi mit jelent. Mert régen volt a D meg a TD. de azóta nem követtem a fonalat
totalcar-on mintha egyszer lett volna egy ilyen cikk de nem találom ...
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
VR6-Fan
veterán
ismerősenek első gen A4 150-es 20VT-veé 600e után volt egy hf töm csere, gyári honolás a blokkban :-)
szóval erre én nem vennék mérget, a vas blokkos VW bengás motorok még jók.a kéttömegű lendkerék váltotta a balance tengelyt a tdi-kben, van értelme csak a kivitelezés nem sikerült.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Rick4
félisten
A kis ccm-s benzineseket nem arra tervezték, hogy 400-500ezer vagy mégtöbb kilométert fussanak vele.
Tegnp voltam olyan Punto-s srácnál, akinek 336 ezer van a kocsiban, és semmi baja, most volt levéve a hengerfej, a hengerfalon nulla kopás, 1.5 éve újítottam fel az egyik 3.8-as motoromat, 200-nál semmi váll, a gyári hónolás még látszott, nemrég vettem le egy másik V6-osról a hengerfejet, az épp 400 ezernél járt, és ott is nulla kopás, és a gyári hónolás it ott volt. Szóval tök mindegy, hogy milyen gyártmány, ha a motor normálisan meg van csinálva, akkor elmegy fél millát. Ha meg nem, akkor sem. De felesleges az audit bármilyen szempontból kiemelni. Vagy csak azért említetted, mert csak ilyet láttál?
Seat Arosa 1.7 SDi. Kicsi, fordulékony, minden suzuki árszinten van hozzá és 5literrel vígan elvan városban.
Ez meg hol jó példa egy gázos Punto mellé? Megmondom: Sehol.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
Antonio
senior tag
Mondjuk ha benzines ben gondolkodom és nagyobb kasztniban akkor eleve 1.8.-2.0 motor jön a képbe ...
az elmondható hogy azonos használat mellett a nagyobb cm3 es benzin motorok tartósabbak? vagy ez is csak urban legend?...
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
!Overdose!
őstag
válasz Antonio #12242 üzenetére
Nem feltétlenül. A kisebb hengerűrtartalmú motorokban kisebbek a mozgó alkatrészek tömegei is, ami elvileg jó hatással van az élettartamra. Ez szerintem inkább konstrukció függő. Vannak kifejezetten jól sikerült, tartós motorok és problémásabbak. És ehhez jön még hozzá a user.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Rick4
félisten
válasz Antonio #12242 üzenetére
Abban az értelemben igaz lehet, (de csak lehet) ha két autót viszonyítunk egymáshoz, és pl a tömeg nagyjából megegyezik, mint pl Astra G 1.2 16V és 1.8 16V. Ha a tömeghez képest erősebbet veszel, és ugyanúgy közlekedsz vele, akkor a nagyobb motoros verdának kevésbé kell nyomni, ezáltal nem erőlteted, mivel erősebb, ugyanazon a sebességen kevesebbet forog, szóval elméletileg tovább bírja. De a valóság az, hogy nincsen erre konkrét példa, a kisebb motorok simán lehetnek ugyanolyan tartósak mint a nagyok, a gyártók részéről tervezés, a tulajdonosok részéről pedig megfelelő rendszerességű karbantartás és jó minőségű olaj kérdése az egész...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Szplöttyy
senior tag
Amúgy szerintem amiért nem jók a modern CR motorok alul halott, felül halott, ugyanolyan csöves traktorhang, mint régen, ami egy Kettesgolfba még tetszik is, de egy új Audiba szánalmas. Nem tartós, nem megbízható, annyira már nem is feltétlenül eszik keveset, és igencsak drága szervízeltetni.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-v-
addikt
Az lenne a jó, ha tényleg bejönne már végre valamelyik akksifejlesztés, pl. ez, és akkor szabad lenne a pálya az elektronyos autók előtt.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Ne fárassz már a gázos hülyeségeddel. Azért mert neked ez a fétised attól még nem mindenkinek az. De tudom, tudom. USA autó a király évekig ezt hallottuk. Aztán egy hirtelen huszárvágással máris a Punto lett az istenkirálylegjobbkocsi. Ami már önmagában is több mint vicces megállapítás. De jövő nyáron már a G Astra lesz a világ legjobb autója pláne gázzal. LOL. Hagyjuk már ezt...
...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest