- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Vedd figyelembe, hogy a Punto kevesebbet eszik cserébe ugye kisebb. Nem tudom mire használnád de ha főleg városba rohangászni akkor a Puntót venném inkább.
Nekünk volt mind a kettő. Igazából egyik ellen se tudnék olyat felhozni ami miatt felejtős lenne élből. A Puntóban gyorsabban amortizálódik a futómű, cserébe az Astra eszi az olajat.
#nincsbennetarcsi
-
-
Zewa
senior tag
Km állást felejtsd el. Egy autót le lehet rúgni 50e km alatt is és lehet jó állapotban 300 felett is.
Szervizkönyves 200e nem sok. Állapot a döntő, megnézéshez vigyél egy szakik aki érti a dolgát. Aki hirdetett 130e autók 95% vissza van pörgetve.Gasta és PuntoII is jó kis autók. Szükséges hely könnyen el tudja dönteni a dolgot.
Gastából szerintem a twinport motorokat nézegesd. Bővebben itt."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Varoz
addikt
Igen ez mondjuk igaz. Nem km-t meg egyebet nézünk, hanem állapotot.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Pitu
aktív tag
Egy kis matek kellene csak Ahogy korábban írtam, az F-astránk 7 év alatt kb. 140eKm-t ment, ez leosztva ~20eKm/év, úgy, hogy inkább csak hétvégén ment az autó. Így én már kinőttem a kevés kilóméteres mizériából. A kérdés inkább az, hogy a szervizek rendben el lettek-e végezve a megfelelő kilóméterek után v. mikor esedékes nagyobb, költségesebb szervíz.
Kollégám 1 hete vett egy Corolla Verso-t. 2005-ös 160eKm van benne. Toyota-nál leinformáltuk, rendben elvégezték a kötelező szervizeket, javításokat. Olyan az autó mintha új lenne, vigyázva volt rá. -
Qru
MODERÁTOR
Sajnos a márkaszervízek sem megbízhatóak teljesen. Tuti recept nincs ugye... Kezdve azzal, hogy adott esetben tecsó olajat tesznek bele a gyárilag előírt helyett-től a kilopják az alkatrészig című történetig minden félével találkozik az ember.
Át kell vizsgáltatni mindenképpen és szaki nélkül nem szabad oda menni.#nincsbennetarcsi
-
adalbert1
veterán
Ha már szóba került a lopás elleni védekezés 1-2 oldallal hátrébb: üveg gravírozást és uv festést érdemes csináltatni egy majd 10 éves kisautónál (gondolom ezeket ha viszik leginkább alkatrésznek, nem)? Kerékőrből melyik az az árkategória ami ér is valamit (itt inkább az új téli és majd új nyári garnitúra miatt félnék, nem is a felnik miatt)?
-
mycso
veterán
válasz adalbert1 #12181 üzenetére
Kerékőr: ha valami amatőr akárki akar kereket lopni, akkor jó igazából bármelyik.
Ha meg valakinek van hozzá szerszáma, akkor mindegy, hogy milyet teszel rá...(vannak már ilyen sokkarmos, speciális fejű szerszámok, amikkel mindent le lehet szedni...)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Plazma185
csendes tag
Igen Én is kézi váltósban gondolkodom.
Haverom vett egy autómata x5-öt 9-ért, és már 6-ot sikerült neki rákölteni.
Na Én ilyen szinten nem költenék rá, meg nagyon nem is tudok hozzá nyulni mert nagy részben ingatlanban van.
Abból meg hirtelen nem érdemes kiszállni mert bukó lesz.
Jó kocsiknak néznek ki az S80-ak.Elegánsak d azért kicsit sportosak is.
Néztem XC90-et is arra is ugyanez vonatkozik.Viszont láttam 5 körül újszerű/új Skoda Superbeket.
Azokkal mi a pálya? -
Antonio
senior tag
Sziasztok,
Sajnos mostanában nincsen nagyon időm utánanézni a dolgoknak, hátha itt PH-n kapok -ismét- értelmes válaszokat.
szóval barátnőm szeretne kocsit venni,
1.5-1.8 M Ft között keres(ünk) 2005-6 vagy fiatalabb (persze ha idősebb de szépen karbantartott megkímélt akkor jöhet)
én az istenért nem tudom rábeszélni hogy kombit vagy legalább valami 5 ajtóst vegyen, egyenlőre sedan mellett kardoskodik ész érvek ide vagy oda (könnyebb a babakocsit, bevásárló szatyrot akármit bepakolni stb. ) mert hogy "az a szép". De ez maradjon az én problémám
Szerintem, mivel jobbára csak nagyon rövid távon használja a kocsit Bp en belöl munka bevásárlás, barátok de ez is napi átlag pár kilométer csupán (bár ez később változhat, de autópályázásra nem nagyon lesz szüksége) , ezért egy részt a dízel nem érné meg (nem kifizetőd), ezért én benzinest javaslom neki.
Kérdés: kijelenthető az hogy egy -főleg egy már használ mondjuk 150 km körüli vagy a feletti- modern komplikált dízelmotornak megfelelő karbantartás mellett (ami félek nem mindenhol van meg), is arányaiban drágább a fenntartása, illetve baj esetén mindenképpen mélyebbre kell nyúlni a pénztárcába mint egy egyszerűbb de talán megbízhatóbb benzinesnél ... és ez az idő előrehaladtával egyre nyilvánvalóbb lesz???
egyébként rohadt sok a dízel, most ez azt jelenti hogy alapból is több van, vagy csak előbb akarnak szabadulni tőle?
Így hirtelen én a
- mazda6 -ost ajánlgattam mint megbízható járművet és van is belőle választék és még tetszik is neki.De az ő favoritja a
Ford mondeo
pl ez: [link](én meg valahogy mindig ódzkodtam a Fordtól, sose kerültek képbe, újságban is továbblapozok, egyszerűen a tökéletesen érdektelen márkát jelenítette meg, nem tudom miért alakult ez ki, annak ellenére hogy elismerem az erényeit)
másrészt valahogy félek hogy a Ford mondeó csak széthajtott céges kocsi lehet, bár pl pont a fenti lehet kivétel ...Tehát (merci,BMW, audi, alapból kiejtve)
-Mazda6
-Ford mondeo (esetleg focus, ami talán még kiforrottabb megbízhatóbb)
- Nissan is kiesett, sajnos
Hondába se lehet kapni ezen az áron normálisat csak kb ~10 évest stb. habár pl ez [link]
mire lehet számítani egy 200 E km feletti 2000 cm3 benzin motortól, meddig futja komolyabb nagy generálig?
-Toyota avensis, bár ez neki nem jön be + úgy tudom ez az utolsó előtti avensis generáció nem éppen megbízható (?)
VW Passat? kicsit a Merci BMW audi trióba sorolom magas felár a presztizsért de igazából ár érték ben gyenge, ...- esetleg alfa 156? (bár a fentiekben jobban megbíznék)
kisebb S-UV-k (Rav4, C-RV nem jönnek be neki)
mutogattam neki toyota camry-t csudák csudája tesztett neki, bár az a 6 hengeres motor azért tud enni gondolom ...
A dízelmotor vs benzin kérdésen felül elsősorban nem kocsi linkeket kérek hanem, átfogó véleményt az ezen az áron/évjáratban szóba jöhető márkák típusokról, megbízhatóság mire figyeljek stb.
az újabb Francia (főleg citroen)kocsik bejönnek és úgy olvastam hogy a minőségben sincs már kivetni való, de sajnos ez még a szóba jöhető régebbi típusokra nem tudom hogy igaz e? (régebbi C4- C5)
Előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
latyak17
tag
válasz Antonio #12185 üzenetére
Én ha városba használom a kocsit akkor is a dízel sokkal kevesebbet fogyaszt, szerintem sokkal több kb bír (nem ritka ami 300-400 ezer km után is megy) illetve ára mindig is tartósabb lesz illetve nem fog rohamosan zuhanni a mondeó nagyon szép 1.5 millió körül rendkívül jó lenne alkudni kell
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
!Overdose!
őstag
válasz latyak17 #12186 üzenetére
Nem tudom mit szívtál, de nekünk is adhatnál belőle.
Ilyen kis futásteljesítményre CR dízelt? Szívó benzinesnél az a ritkább, ha nem fut el 3-400e km-t a motor megbontása nélkül.
Mod: Ne keverd ide a kamrás dízeleket, mert csak fiatal autó jöhet számításba.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Balupapa
senior tag
Ekszijbol melyik markat erdemes venni? Bosch? Conti ? Dayco? Gates?
Feszito csapagyat iskelll?_-=*WheelWhores*=-_
-
-
Tomoty
senior tag
65000-nél dugattyú lyukadás? Rendesen beletenyereltél , vagy turbósítottad szegény Z14XEP-et és besült a dugó
Hál isten nekem az 1.8-ea Astra problémamentes eddig --le is kopogom gyorsban (kivéve, hogy kinyírtam 1 váltót -de alapvetően az én hülyeségem miatt történt).Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
!Overdose!
őstag
válasz Balupapa #12193 üzenetére
A Gates-nek elég jó híre van, többek között a Honda gyári beszállítója. Az én autómban jelenleg Dayco az összes szíj, mert nem kaptam Gates vezérműszíjat, vegyesen pedig nem szerettem volna. Illik cserélni a feszítőcsapágyat/csapágyakat és vízpumpát is, mert ha beállnak, akkor az új szíj is szakad.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Balupapa
senior tag
válasz !Overdose! #12198 üzenetére
Vizpumpat a vezerlessel szomtak nem? Annakmeg nincs itt az ideje boven..a csapagyat is a vezerlessel szoktak?
Egyebkent azt se tudom h valoban ekszij-e az tutih alapjaraton leginkabb hidegen, nyikorog nyekereg
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Tomoty
senior tag
válasz Antonio #12185 üzenetére
Szerencsés vagy.
Nekem az asszony a Laguna Coupe-kat és a Jaguar XF-eket nézegetiPostázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest