- Gaming notebook topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Androidos tablet topic
- OLED TV topic
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
latyak17 #12186 üzenetére
Pontosan. A kis ccm-s benzineseket nem arra tervezték, hogy 400-500ezer vagy mégtöbb kilométert fussanak vele. Ezekbe jó esetben beletesznek 300-350ezret az elvetemültebbek max 400-at és vagy a bontóban végzik vagy elkerülnek valami balkáni országba ahol tovább ütik vágják őket amíg azok csak vonszolni képesek magukat. A dízeleket alapból magasabb futásteljesítményre tervezik erősebb anyagokból, jobb illesztéssel stb... Meg kell nézni egy félmilliót futott 1.8T és egy ugyanannyit futott 1.9TDI VW motor dugattyúját és hengerfalát, hogy melyik van jobban megkopva. Látatlanba megmondom a benzinesé. Holott a dízel nagyobb mechanikai terhelésnek van kitéve.
(#12223) Typhoon47: Pár éve volt szerencsém egy Audi A8 3.3 V8 TDI acél motorblokkot közelről megsasolni. 270.000km-nél bontották szét az autót mert kiflibe hajlott egy fán de a hengerfalon nulla kopás. Nem viccelek, mint ha új lett volna. Dugattyú szintén. Az, hogy az autógyárak bő egy évtizede a rájuk kényszerített emissziós normák miatt rossz irányba mentek el a fejlesztésekkel az csak egy dolog. Attól még a mai dízelek is mechanikusan tartósak csak az üzemanyag ellátó és a befecskendező rendszerük egy bughalmaz, egy technikai zsákutca. A Common Rail egy szar. Mindenki szidja a pdtdi-t. Mert a cr befecskendezés olyan qrvajó mi? Na meg ez a kettős tömegű lendkerék. Menjen az anyjába aki kitalálta. Alapjáraton van értelme mert valóban nem rázza annyira a kocsit de fordulaton ugyan olyan simán jár az egytömegű lendkerék is. Ráadásul a kettős tömegű lendkerék sokkal több nemkívánatos rezonanciát okoz a főtengelyen mint a sima. De sebaj. Legyártjuk a szar selejtet (lásd pl vw konszern) aztán majd jót kaszálunk az ügyfeleken.
(#12225) !Overdose!: városba benyást? Én max országúti cirkálásra vennék benzinest mert ott nem jön ki annyira a dízel alacsonyabb fogyasztása. Seat Arosa 1.7 SDi. Kicsi, fordulékony, minden suzuki árszinten van hozzá és 5literrel vígan elvan városban. Az való városba nem a 7-8litert különösebb erőfeszítés nélkül bekapó 1.6 benzinesek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban