- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Kompakt vízhűtés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- E-book olvasók
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
gp Az új kiadáshoz érkezett egy rövid előzetes amelyben láthatjuk hogy néz majd ki a gyűjtői változat.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Itt a ViewSonic új, alsókategóriás 27”-es kijelzője
ph A VA2708-2K-MHD WQHD felbontást, IPS technológiát és VRR-t kínál egy 140 dolláros csomagban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #116836 üzenetére
A másfél liter feletti turbómotoros autók és a két liter feletti szívók tudják megfogni.
bla-bla-bla
ezeket hulyere vertuk a szeria allapotu 1.4T PGT-kkel is mar 10eve
Buxy-nak kicsit vetitos volt a dumaja, de a fele sem igaz kb1/4-n 16.389-t olyan PGT megy, amiben le van mattolva a motor mar
en esoben mentem az enyemmel szeria allapotban 15.2-t isiden kiprobaltam a Marea-t is, 16.8-t mentem vele elsore (1x mentem csak) es az siman 500-550kg-val nehezebb egy GTi Swift-nel
ez csupan 4-5 autohossz diffit jelente a celvonalnal, azaz kb 20-22memlexem amikor Buxy azon sipakolt a ssgti forumon, hogy nyaron 35+ fokban fel delutan kaparta ki a hangszigetelo katranyozast a cikkben szereplo autojabol, es nyert vele vmi 1.8-2kg-t
wow
o maga meg 100-105kg
ha lefogyna abbol 10-15kg-t sokkal tobbet ert volna azzaltöbb drón kell ;P