Aktív témák

  • lsc

    nagyúr

    válasz VR6-Fan #34061 üzenetére

    Ebből :mert ott is túl nagy a fék hatás és blokkolna a hátulja, de ha pl 200-ról kell reltíve kis táv alatt 100-ra vissza lasulnod akkor egyértelmű a tárcsa előnye, vagy ha minimális féktávval kell akár csak 100-ról állóra lassulnod (caa "lámpázol") többször egymás után. ez a rész :többször egymás után. rendben is van, mivel a tárcsa jobb hőtűrő képességgel rendelkezik.
    mivel azonos fékezési képességhez a tárcsának kissebb fékhatásra van szüksége, mint a dobnak. Ennek viszont ellentmond hogy akkor a fékerőszabályzó miért a hátsó dobfékről veszi el a nyomást ? Ez még nem bizonyítja hogy a dobfék gyengébb, még mindig várom erre a választ.

    Mod : Ez a csak elől van blokkolásgátló egy hatalmas baromság, nem kellene terjeszteni, aki írta azt letiltanám a billentyű használatról. A fékerőszabályzónak is pont az a lényege hogy a hátsók ne blokkoljanak, egy fejlettebb rendszer meg arra játszik ? Ehhez csak egy kis ész kell, semmi más.

Aktív témák