Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyepi

    tag

    válasz aleister #7322 üzenetére

    Pontosan, ahogy a videóban van. De már le is írtam pontról pontra.
    Rákapatod a két anyát. Ha szemből nézed, akkor a baloldalit lehúzod 2 nm.-re, aztán visszalazítod 90 fokkal. Utána a jobb oldalit húzod meg 2 nm.-el és arra ráhúzól még 210 fokot. Mivel a lefogató nem sík ezért befeszül. Ha kész van, akkor ráellenőrizheted mindkét anyát, mindkettőnél le fog kattani a nyomatékkulcs kb. 10 nm.-nél. 6.os csavar, kb. egyébként is az a meghúzási nyomatéka. Szóval nem marad laza, nem lesz kevés.
    Akkor van jól meghúzva, amikor a két tőcsavar nem egyformán lóg ki az anyából. A videó végén jól látszik.
    Már egyébként Autodatában is elérhetőek ezek az információk, mindenképpen javasolnám a szerelőnek a használatát.

    szerk.
    Ne lazíts rajta, vegyétek le a szelepfedelet, ahhoz pedig úgyis ki kell venni az injektorokat. A tűzkarika egyszer használatos, azt dobjátok el jó messzire a bal vállatok felett, a résolajcsőnél lévő alu tömítéseket, ha minden kötél szakad éppen vissza lehet rakni. De azért ellenőrízzétek majd le, hogy nem folyik-e.

Új hozzászólás Aktív témák