- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- E-book olvasók
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Dell asztali gépek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
gyuri81 #5670 üzenetére
Nem hangzik jól. Én használtam pár hónapig cégesként egy 2017-es mazda6-ot, szintén 145 lovas 2.0 kézi váltóval, 76.000km volt benne. Semmi ilyesmit nem tapasztaltam, vaj puha volt a váltó és nagyon pontos. Minden fokozatban. Ott valami gond lesz, megnézetném.
El tudom képzelni, hogy a kuplung van elkopva és esetleg nem emel ki rendesen, emiatt pedig akad a váltás. Ehhez viszont akkor vagy nagyon béna előző tulajnak kellett lennie vagy rohadt sokat dugóztak vele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- PlayStation 5
- Politika
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Luck Dragon: MárkaLánc
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Xbox Series X|S
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- További aktív témák...