- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Gaming notebook topik
- GoPro Topic
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
Azért nem találsz mert ezeknek a 6osoknak a benzinmotorjai a legjobbak a kategóriában, én nem tudok hibáról. A világbol kimennek ezek. Márha nem rohad ki a kasztni aloluk. De azt meg megoldja az alvázvédelem mint irtam is. Persze ha jól megcsinálják.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
nekem 1.8-as van, 120k km, semennyi olajat nem csipeget szerencsére. hibakódom sem volt még kopp-kopp-kopp. lánccal nem foglalkozok, az még bírja egy darabig. nem tudom mennyire drága.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Ck.
addikt
Pont ez az amit nem tudok hova tenni... van egy nagy Mazda topic, ugyanúgy, mint minden más márkának, ugyanakkor teljesen az alapelvek ellen menve itt egy 6-os topic is.
Ha én pl. a meglévő BMW topic mellé külön nyitnék egy 3-as vagy 5-ös, esetleg egy Z4 topicot, azonnali kérdés nélküli zárás és minimum örök élet + 1 nap ban járna érte egy jó alapos fejmosás mellett... -
Topikgazda
Én imádom, az asszony Honda HRV-jén, folyamatos nyomaték rángatás meg minden nélkül, csak hát ha nem tötymörögni akarsz akkor nyomni kell neki, ha meg nyomod akkor átmegy bőgősváltó üzemmódba.
Ha létezne egy autó amiben van egy jó kis dízel ami 200-ren leadja a nyomatékát és erre rá lenne aggatva egy tartós erős CVT amit szervizelni is lehetne nem horror áron, és mindeközben elbírná a dízel nyomatékát ami a cvt-k rákfenéje szerintem, az csodálatos lenne. Fix 1500-2000 fordulaton eljárnál vele mindig, ha nagyon odalépsz 3000-ren.https://tinyurl.com/rasoapro
-
h1mpi
nagyúr
A CVT egy borzalmas váltó, 70 éves kor alatt nem ajánlom... nem véletlen, hogy a prémium modellek messzire elkerülik. Mondom ezt úgy hogy nap mint nap vezetek ilyen és olyan automatákat is. (CVT, EDC, DSG).
A 170 LE-s dízel erejét kb. lebutítja 120 LE-re, ha odalépsz csak felpörög a motor, de nem megy, borzalmas élmény vezetni. Mellette egy EDC vagy DSG álom kategória.[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 9999 Ft
-
Moleman
addikt
Az olajpumpa szerintem csak a dízeleket érinti.
Nekem a CX-5 billegett nagyon (meg teljesen alátekert kerékkel néha koppant parkolás közben), aztán kiderült, hogy majdnem teljesen át voltak szakadva az első lengőkarok szilentjei, érdemes lehet ránézni. Új szilentekkel majdnem teljesen megszűnt a billegés, pedig nagyon tapadós a nyárigumim. Korábban én is gondolkodtam ültetőrugón, de így már elégedett vagyok vele.
-
nyepi
tag
Azért ilyen fals infókat ne terjesszünk már, hogy "A korai évjáratoknál mintha valami olajpumpa dologról hallottam volna."
Ha nem ismered a típust, akkor nem kell "tanácsot" adni.A 2.5-es benzinessel nincs ilyen gond. Ott egy dologra kell odafigyelni, az olajfogyasztásra. Ha azt figyeli az ember, akkor nem lesz vele gond. A váltó szintúgy egy megbízható konstrukció.
Futóműbe pedig +1 Moleman kollégának. Nagyon érezhető a szakadt szilent. Nem csak Mazdánál, hanem minden típusnál. Főleg az ilyen egyszerű, Mcpherson futóműnél. (ez sajnos visszalépés Mazdáéknál). -
hülyegyerek
addikt
Én baromira szeretek sportosan vezetni, csak nincs hol. Főleg munkábajárásra, családdal nyaralásra használom az autót, arra meg nem kell kanyarvadász futómű. A feleségem ceedjét is sokat használom, azzal is jól elvagyok, pedig az se egy versenyautó.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
sutszi
veterán
Én a te autód nem is értem ezzel a konfigurációval. 145Le-s változatot kb nem is árultak. 120Le és 165Le volta a mainstream...hogy ez most nálad miért van, arra tényleg kíváncsi lennék.
Ne értsd félre, nem mondom, hogy ez okozza a nálad a gyengeséget...de 155Le-s régebbi 6-osra nem volt különösebb panasz. Igaz a az a 2.0 DisiMondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Ja-ja... nekem az okozza a zavart, hogy amikor az utóbbi pár évben... évente 1-2 alkalommal ráfutottam a mazda.hu kalkulátorra... ( szomorkodni ) a
kkor nem volt 145LE-s opció.Most ránézve...van...hm... pedig esküdni mertem volna.
Viszont ezek után biztos nem választanám.[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Moleman
addikt
Az enyém 165-ös, azt nem bántottam, de ha 120-145-ösöm lenne, azt már megcsipszeltem volna.
#5224 sutszi
Nekem pont ezek a legszimpatikusabbak, 14-16%-kal hosszabb a hatosuk, autópályán annyival kevesebbet forognak. Csendesebb és kevesebbet is fogyaszt.Amúgy az is lehet, hogy azért nem jött veled szembe a 145-ös a konfigurátorban, mert mindig Revolution felszereltséget néztél. Régebben legalábbis Attraction volt a legnagyobb, amivel még lehetett rendelni. Az utóbbi években már nem jártam arrafelé szomorkodni.
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
éééés a szervízárak is viccesek...
olaj + szűrő, fékolaj, légszűrő, pollenszűrő: 130.000 volt tavaly márciusban, de nagyvonalúan mondta a munkafelvevő, hogy sima olajcserét 100 alatt megúszom legközelebb
Azóta megoldom máshol harmadáron...
Az meg csak hab a tortán, hogy túltöltötték az olajszintet meg elhagytak 3 db motorburkolatrögzítő patentet -
Moleman
addikt
Hiába csinálják meg, az már sose lesz olyan. Az előző és a mostani kocsim is sérült volt hátul, márkaszerviz javította őket. Az előzőbe vastagon folyt be a víz a "javítás" után, ez csak zörög. Az igénytelen barmok eltördelték a csomagtérburkolat patentjeit, és a törött patentokkal rakták újra össze, mindezt 1 millióért. Mikor megvettem, szétszedtem az egészet, ebayes új patentokkal összeraktam, de még így is zörög rossz úton.
#5322 Moleman
Én is azt hittem. Aztán végigmentem ugyanazon az úton (84-es a határ előtt) a pici Swifttel és rájöttem, hogy csendben is lehet utazni.[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
Igen, nagyon jó áron tudtam eladni, ehhez pedig szintén jó áron jutottam hozzá. Ma voltam komplett átvizsgáláson, egy darab kerékcsapágyat kell cserélni benne :)
A váltóolaj viszont még mindig idegesít, 3 e múlva úgyis aktuális lesz az olajcsere, szerintem lecseréltetem azt is.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Palesztin994
aktív tag
Én belekalkuláltam, nem emiatt vettem volna használtat, csak kérdeztem,hogy erre az egyre van-e mód. Ha nincs,hát nincs. Az tény,hogy az olajjal kapcsolatban nem számítottam ekkora pofátlanságra,mert eddig nem néztem utána. Előző kocsit is markaszervizbe vittem,mert tavalyig garis volt (hyundai), ott is draga volt az olaj, de valamiért csak most néztem utána, hogy mennyire. Ugyanúgy egy szazas lesz,mint az i30-nál, szóval nem ért nagy meglepetés, igazából tényleg csak érdeklődtem,hátha.
[ Szerkesztve ]
-
mézespálinka
senior tag
Ugyan ez volt anno az e46oknál - benzin, a dízel egy nanolitert nem fogyott -. Én pl. meguntam az utántöltögetést (0,7/1000 a könyv szerint, több volt, kb 1.0/1000, de, felújítás után ez felére csökkent kb). Ha két olajcsere periódus között (1év/10k km) 1 litert rá kell borítani az nem zavar.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen