Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Közösen vinné a játékokba a gépi tanulást a Sony és az AMD
- Azonnali fotós kérdések órája
- CPU léghűtés kibeszélő
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
atti1848
senior tag
válasz atti1848 #22371 üzenetére
Sziasztok.
Ha a TV hátlapja miatt van a rezonálás és a hang torzítás, az nem számít garanciális hibának? Vagy akkor is szóljak,hogy csinálják meg?
Ha meg is csinálják, akkor mit csinálnak rajta?
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
huncutka1029
addikt
válasz atti1848 #22360 üzenetére
Én a helyedben ezt tenném.
Hívd fel őket, kérdezz rá hogy valóban a magyar garanciális feltételekkel mindenben egyező szolgáltatást adnak e, ha a válasz igen, akkor olvasd fel nekik az előző hsz-ből az idézett előírást, azzal a megjegyzéssel, hogy ez a Fogyasztóvédelmi hivatal hivatalos tájékoztatása.Ha a válaszuk nem, akkor is megfogtad őket, mert egyértelműen megtévesztettek, az meg már büntetőjogi ügy is lehet. De szerintem eddig nem fog eljutni.
Hidd el,ha határozottan lépsz fel, nem lesz "kec-mec", jönnek és viszik majd a tévét.
De neked kell tudni, hogy mit vállalsz be, vagy, mennyire tudsz kiállni az érdekeidért.
Nem akarom minősíteni a boltot, hiszen nem ismerem őket, De nem túl szimpi ahogy megpróbálnak költségekbe verni.
Aztán még azt is kitalálhatják, hogy nem rendeltetés szerűen használtad a tévét, azért romlott el.
pölö: túl gyakran váltottál csatornát rossz poén de.....Mondjuk én elég vehemensen védem az érdekeimet, és ha kell, tényleg elmegyek a fogyasztóvédelemig is.
Hidd el ez a varázsszó, meg a "médiához fordulok".
Ezek mindig használnak.
Tudják ők jól, hogy nem kóser amit csinálnak, nem hiszem, hogy bevállalnak egy akár több milliós büntit egy szállítás miatt.
DE ha a bolt a közeledben van, és ne okoz gondot bevinni, lelked rajta! De átvételi elismervényt kérjél!
Ilyen előzmények után, én nagy ívben kerülném őket!a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
huncutka1029
addikt
válasz atti1848 #22356 üzenetére
Igen mindenképpen, másként nem tudatosul bennük, hogy sérülésmentesen adod, és úgy is kell visszaadniuk.
Másrészről ez gennyes dolog a bolttól, mert a szállítást és az ehhez kapcsolódó költséget is nekik kell vállalni, ez is a magyar garanciális feltételek része.
10kg-ot meghaladó súly esetén, illetve ha jól tévedek még méret is van ami felett kötelességük ezt elszállítani, illetve javítva visszavinni. Közben megtaláltam a vonatkozó törvény magyarázatát:idézet:
Félrevezető tájékoztatás az igényérvényesítéssel kapcsolatos költségekrőlJellemző például, hogy a kötelező jótállás hatálya alá eső fogyasztási cikkek esetében a cégek arról tájékoztatják a fogyasztókat, hogy az el- és visszaszállítás költségeit nem viseli a cég. Ez a jogsértő tájékoztatás különösen a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható termékek esetében sérti a fogyasztók érdekeit. Ilyenkor a fogyasztó kénytelen ezeket a költségeket saját maga állni, annak ellenére, hogy a Kormányrendelet szerint elsősorban az üzemeltetés helyén kell megjavítani e terméket. Amennyiben pedig a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazónak kell gondoskodnia.
Szóval, erre fel kell hívni a figyelmüket! és be kell fenyíteni őket egy fógyasztóvédelmi feljelentéssel!
keményen!
a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
huncutka1029
addikt
válasz atti1848 #22353 üzenetére
szia,
A fénykép jó dolog, de akkor fényképezd le, mikor ott van a futár aki el fogja vinni, másként nehéz utólag bizonyítani, hogy tényleg sérülésmentesen csomagoltad vissza.És ha visszakapod, akkor is a futár előtt üzemeld be, nézd körül, csak utána írja alá bármit.
Nagyon fog utálni a futár érte, de végül is te fizettél a tévéért, nem ő.Amúgy attól hogy nem az LG szerelője viszi el, még nem jelenti azt, hogy nem szakemberek szakszervízben fogják javítani.
a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
huncutka1029
addikt
válasz atti1848 #22339 üzenetére
aham, jó lesz ha holnap kimegy a szerelő, és ha szerencséd van, nem kell neki a kiszállást kifizetni.
Ha elolvasod a gari jegy mellékletet, amit kaptál, az van rajta, hogy az ármátrix üsz-ét kell hívni ha gáz van.
Az első amit kérni fog a magyar lg-s gari jegy, az meg neked zugye nincsen...Én azért a helyedben még egyszer beszélnék velük, nehogy kellemetlen csalódás érjen.
Bár szívből kívánom, hogy ne legyen igazam.
Tisztelt vásárló "a készülékhez mellékelt garancijegy alapján a Magyarországon érvényes garanciális feltételekkel megegyező szolgáltatásra jogosult esetleges meghibásodás esetén javítási igényét ügyfélszolgálatunknál jelentheti be"
Ebben a fejlécben minden benne van! Bolti gari és szürke import mintapéldája.
Koolyan mondom, még egyszer kérdezz rá az lg szervízre!a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
atti1848
senior tag
válasz atti1848 #22338 üzenetére
Jobban szeretek ilyenekről a gyártóval tárgyalni, mert ki tudja a bolt hova viszi szervizeltetni, így tegnap írtam az LG-nek egy mail-t és ma fel is hívtak és megbeszéltük,hogy kijönnek.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
huncutka1029
addikt
-
atti1848
senior tag
válasz atti1848 #22290 üzenetére
Még valami.
A TV-t a bemutatoterem.hu-n vettem. Az a másik kérdés, hogy ha lehetne vinni garanciával akkor hívhatnám egyből az LG-t vagy mindenféle képen előbb az üzletet kell ahol vettem?
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
#20844032
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest