Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hummerdikk
őstag
Hogy tudsz adatot menteni serult winyorol?
Nekem van egy Samsung 80 gb 7200 winycsim es semmi baja, Kopp-Kopp-Kopp
Nagyon ugyes vagy Jenni, es azert mert te lany vagy azert meg nehogymar atverjenek.
Spec en 14 eves vok es at akarnak bazsni, de mikor latjak, hogy ertek hozza akkor mar mashogy allnak hozza.
Nekem is van kedvenc helyem itt Nyiregyen, fiat srac a bolttulaj es eddig nem volt gondom a garizassal, bementem:
-Hello!
-Szia, mitparancsolsz?
-Lenne egy problem, a dvd iro nem mukodik.
-Add megnezem.
Megnezi telleg nem megy. Garipapirt nem is keri, de ad atveteli igazolast vagy mit.
Elkuldi a mo-i LG-nek, magyaran intezi helyettem a garit.
Felhiv mikor megjon. Amikor bementem erte jobbat kaptam karpotlaskent.
Aki tudni akarja a bolt cimet es nyiregyi az dobjon mailt.
Es NE engedjetek, hogy atbasszanak a rossz boltosok. (tisztelet a kivetelnek) -
xcbiker
addikt
azért ha lesz vagy van hibás winyótok ne kíméljetek!
-
Jennifer
csendes tag
Szerencsésen végződött a problémám,bár még az üzletben tettek egy kísérletet,hogy 2 hónap után rámsózzanak egy cserealkatrészt.Viszont nem ragaszkodtak ahhoz,hoy egy fogyasztóvédelmi felügyelő mesélje el nekik a ''vásárlói igény elévülése'' címü jogszabályt!
:
-
Sanyix
őstag
Hmm. Az egyik budapesti üzletben októberben vettem egy Chieftec 360w duplaventis tápot, és az üzlet honlapján, és az árlistán is nagy betűkkel volt hogy örök garancia. NA a gond, hogy ilyen létezik? És láttam, hogy a vincsiknél is forgalmazó adja a garanciűt, nem az üzlet. Hogy van ez? Amúgy a táp királyul megy !nincs is hangja!, ez komoly (első bekapcsoláskor azt hittem nemmennek a ventik benne
), és a számlára csak 2009-ig írtak garit
mondjuk ez se kevés, de mégiscsak mást írtak...
-
Trak
addikt
Mint már több másik topikban is leírtam, nem szeretem a városi legendákat
Elég sok nagyobb cuccot (20-30) vettem már a Mustárban, és soha nem volt semmi gondom... Gariztattam is többmindent (pl: Plextor CD író, winyó, DVD-rom), és soha nem volt még semmi gond. Eddig mindig normálisak voltak, és mindig segítettek is.
Sokan szídják őket, pedig a legtöbbjüknek nincs is tapasztalatuk velük, csak halloták vlakitől, hogy ez meg az történt. Biztos van vlami valóságalapja, ha ennyien mondják, de én eddig maximálisan elégedett vagyok velük
Le is kopogom: KOPPP KOPPP KOPPP -
Jennifer
csendes tag
Visszakapom a pénzem,de nem ment simán ez sem. Topic END
-
KL
tag
Újabb dolgokat próbáltam ki a Samsung vinyómmal. Ráeresztettem a chkdsk-et, ott szintén a 3. pontnál akad ki, de itt látom, hogy mi ez: ''biztonsgái leírók adatfolyama nem olvasható'' hibaüzenetnél áll le, a vinyó felülete ellenőrzésének neki sem áll.
Mi ez a biztonsági leíró?
A gyári diagnosztikai program a felület ellenőrzés 2 %-ánál leáll, és kiírja, hogy nincs hiba a winchesteren.
Milyen progival lehetne ránézni a teljes felületre?
Kösz!
KL -
Trak
addikt
válasz
TheVeryGuest #63 üzenetére
Akkor nézd meg az árlistájukat...
A legutolsó 2 termék amit ott vettem 2 év garis volt.
Maxtor winyókra is 2 év garit adnak, nem tudom hol adnak még ennyit...
Seagatere is 2-t adnak, Samsungra pedig 3-at.
[Szerkesztve] -
tomit
tag
Lehet fordítva csatlakoztatni a csatlakozókat. Ügyes emberek még a patanál is megcsinálták, láttam iylen vinyót az is samsung volt és azt kicserélték pedig nem kellet volna. A samsungnak saját garancia levele is van? Ha van vidd a samsung szervizbe álltalában a gyári szervizbe rendesebbek, a samsung meg elég normális. A vinyódat hol vetted? Nem a Mistrálban, mert akkor a garanciát el lehet felejteni, ott semmi nem garanciális, azt mondják te rontottad el. A samsung vinyók az egyik legmegbízhatób vinyók, az ismerősőmnek is ilyet szereltem az amd64 gépében és nagyon jól műkődik.
-
Trak
addikt
Hasonló volt a Seagate-emmel
Jónak tűnt, formázni is lehetett, amikor másoltam rá, akkor 30mb/sec is megvolt, de amikor róla akartam vlamit másolni, akkor 1-2-3 MB/sec +DVD-t nem lehetett írni róla, mert elrontotta. Ki lett próbálva több gépben is, aztán vissza gariba, ahol aztán cserélték is.
-
KL
tag
Hi!
Nekem is egy Samsung vinyóm van, SP1604N típusú, ha minden igaz.
Már többször leformáztam(nem gyorsformázás), nem jelez semmi gondot, mégis a Windows beépített ellenőrzése a 3. pontnál lehal, kiírja, hogy nem tudta befejezni az ellenőrzést. A gáz, hogy van olyan file a vinyón, ahol szintén kiakad a gép, és nem tudja olvasni, pedig hibát nem találtam rajta eddig. Próbálkoztam a gyári diagnosztikával, de az sem talált semmit.
Van valami tippetek?
Kösz!
KL -
xcbiker
addikt
ha netán valaki eladna rossz hdd-t az dobjon egy mailt!
-
KoGa
tag
Jut eszembe.... (Nem tudom irtak-e), a Samsung cuccokhoz Samsung garipapir JAR es nem a bolti, valamint a javitast szakszerviz intezi, a boltba felesleges visszamenni mert nem tudnak vele mit kezdeni! (Ha akarnak sem)
-
aer
tag
Én most vásároltam samsung vinyót, nem volt külön garjegy (az a kék mátrix-papír, mindenki ismeri). Meg is kérdeztem, hogy ácsi. Erre az volt a válasz, hogy nagykere válogatja, hogy adnak-e ilyen külön lapocskát. A számlán visont rajta van a 3 év garancia, és ez számít. Nos, hogy nálad nem volt, csak egy év, ezt megtehetik, csak iylen helyen nem vásárolnék (pláne samsungot). Ilyet csinált a fos misztrál is. Már ők se merik megtenni ezt a gazságot, tudtommal.
-
net84
őstag
Azon valahol átfutottam, hogy nem kaptál hozzá Samseng-es garijegyet... Itt el is vérzett a cég. A Samseng garijeggyel be sem kell menned (elvileg) a boltba, hanem leadhatod egy hivatalos szervízbe... (vagy keverem a HP-vel?)
Bizonyítani nem a vevőnek kell, de nem is csak a vinyót fogják bevizsgálni, hanem az egész gépet (vagy nem?), vagyis jelen esetben a bútorlapot.
Láttam olyan ''gépet'', ami egy bútorlapból, azon négy fa kockából állt. Ez volt a ház.
A négy kockára facsavarral fel volt csavarozva az alaplap. (a facsavarral elnyirták az alaplapot) Az alaplap alá meg bevolt téve a vinyó ala csak úgy. Az alaplapon valamilyen áramkör részt rövidre zárt a facsavar és rövid idő alatt lesütötte a tápot és előfordul, hogy a lapot is kikezdte már... -
Jennifer
csendes tag
Én semmiféle Samsung MO.által kiadott garanciajegyet nem kaptam,sőt a 3év garancia is csak szóban hangzott el.A számlámon már csak 12hónap szerepel.Ezért sem tartom korrektnek a szolnoki Win Investor szaküzletet.
-
Jennifer
csendes tag
Egyenlőre a fogyasztóvédelem tanácsára megvárom az országos distributor szakvéleményét.Kedvezőtlen eredmény esetén kérhetem az üzletet a független szervezetnél történő bevizsgáltatásra,melynek költségét a bolt köteles megelőlegezni.
-
BOOSTER
aktív tag
Az én Samsungomhoz mikor megvettem adtak egy 3 év gariról szóló Garijegyet amit nem a bolt hanem a Samsung MO. állított ki és tartalmazza a cserekuponokat...
A boltban mondták hogy gariügyintézés a Samsung MO.-nál...(Ha erre sor kerülne)...Persze átvetten még: számla; bolti garijegy; Samsung garjegy...
Akkor ezekszerint nem minden Samsung vincsihez adnak a gyártótól származó garijegyet??? Illetve bolt válogatja??? -
gLes
őstag
Télleg...ha nem adtak korrekt garanciajegyet, akkor biztos csempészték, fenyegetőzhecc a vámosokkal is
-
net84
őstag
Hellosztok!
Nem fogsz nyerni semmit (hacsak a nagyker nem változtat a mechanikai sérülés ''döntésen), azzal, hogy bejelented a fogy. véd.-nél. Nem tudod bizonyítani, hogy milyen eszközzel ''vágtad gajjra''. Tehát a hibát neked könyvelik el....Ez van...
-
TudorVigyor
aktív tag
válasz
TheVeryGuest #43 üzenetére
Na látod ez az. A szupertiszta-nemszürkegazdaságos sulinetexpress samsung vinyóhoz sem adtak ilyet. Gondolom, ha nem a hivatalos importőrtől veszi a nagyker, akkor nincs ilyen papir, es nem lehet a szervizhalozathoz sem fordulni. Ha tevedek, javitsatok ki.
-
TheVeryGuest
senior tag
Eddig 3 Samsung Pumát vettem két SATA-t és egy PATA-t. Mindháromhoz adtak Samsung márkaszervízbe szóló 3 év garanciát igazoló eredeti samsung garjegyet. Miért nem mész a Samsung Mo-hoz reklamálni.
-
hunluigi
senior tag
-
Amigo78
senior tag
-
Amigo78
senior tag
ez hülyeség.... teljesen felesleges ha valahol drágább valami miért ott vegyem? Vásárlo vagyok akárhol vásárlok.vannak jogaim akárhol vásárlok és én tudom hogy mik a jogaim akárhol vásárlok.....ha Jeni nem követett el hibát márpedig állitja hogy nem, ugy kellett volna kezdeni hogy hol a boltvezetö és vele tárgyalni....
-
Jennifer
csendes tag
A Fogyasztóvédelmi Felügyeletnek már írtam is egy mailt a panaszbejelentő oldalán!
Ha megelőznek az-sem -baj.
-
Jennifer
csendes tag
Örülök,hogy egy nyíregyházi is hozzászólt a témához.Mi ott nőtünk fel,de most egy Szolnok nevü szemét helyen lakunk.
-
Már bocs, de én az első alkalommal, mikor lekezelően bántak volna velem, elmondtam volna szépen a tagnak (lehetőleg a tulajnak), hogy bocsi, de ha továbbra is ilyen lekezelően bántok velem, én ide többé a büdös életbe a lábam be nem teszem, és ezt fogom javasolni minden ismerősömnek is. Lehet, hogy kicsit készségesebbek lettek volna veled...
-
Karex
senior tag
''megoldás:
mindig egy helyen vásárolj
megismenek tudják hogy nem mész máshová
megbíznak benned egy idő után''
Hát ez nekem nem jött be. 3 év tartós ott-vásárlás (ezalatt 4 teljes konfig megvételezése is saját, illetve ismerősök részére) után is lekezelően és teljesen ismeretlenül bánnak az emberrel. Garis szemétkedésekről pedig sokat mesélhetnék.
legalábbis nekem így van
Karex, Nyíregyháza -
Grifid
aktív tag
-
Jennifer
csendes tag
Egyáltalán miért mondhatják mechanikai sérülésnek az égett felületszerelt alkatrészt? Bútorlapon volt a vincsi,szerszám,gémkapocs...stb nem volt a közelében sem.És még nemis öngyújtóval világítottam!
-
Vangelis
félisten
már ah így belekezdtem
nekem nem is nagyon volt garis problémám
megoldás:
mindig egy helyen vásárolj
megismenek tudják hogy nem mész máshová
megbíznak benned egy idő után
legalábbis nekem így van
ahová járok a boltvezető srác már előre jön kezelni miben segíthet...stb
mindig hozzájuk járok ha hardvert veszek , szoft-nál más a helyzet. ahol olcsóbb.
de hardvert mindig
kapok kedvezményt 10°% ot
garinál nem tesztelgetik , nem húzzák az időt.
a héten szerdán elvittema alpomat, hogy gagyizik a pci buszokkal(de ezt már valahol írtam)
atvették és mondták hogy sajna nincs ilyen lapjuk de holnap mennek pestre és válaszak mit hozzonak, mondtam ugyanilyet.
pénteken reggel nyitáskor átvehettem az uj lapot.
azt mondták használjam amíg a másikkal nincs valmi de úgyis kicseréltetik.
Megoldják.
szerintem a bizalom mindenk előtt
ez csak jótanács
nem mindig éri meg 500 ft ért átmenni a másik boltba -
Vangelis
félisten
Nekem is voltak nagyon jó tapasztalataim
tesco:
vettem egy nyomtatót 4k ért (akciós volt)
hazavittem be volt száradva a patron és ráadasúl a gépben volt....vörös fej ,,no ne má
telefon vevőszolgálat.......semmi ilyen terméket nem veszünk vissza.
másnap bementünk beír panszkönyv....pár nap küldönek levelet hogy be kellne menni........ok.......társalgás.......kaptam 4000ft utalványt és maradt a nyomtató.
De se garancia levél semmi nam volt a nyomtatóhoz..
nem ahgytam ennyiben (ki tudja hanyan jártak így)
email fogyasztóvédelem....leírtam mindent
jön emil fogy véd-től kint jártak beszéltek emberekkel a tescoban akivel kellett.
végeredmény (gondolom jól megbüntették őket) és azt írták hogy vásároljak egy patront a nyomtatóba és a számlát vigyem be a tescoba, és kifizetik az uj patron áraá én vettem is 9600 ft-ert egyet (no mást vettem csak ezt irattam rá.)
és adtak 10k-t a vevőszolgálaton
tehát 14k-t kaptam és egy nyomtatót ingyen.
hajrá teszkóóóóó
Mero esete
Vettem egy amilo laptopot
kérdezgettem nekem megfelelt
egy kérdésre azt mondta az osztályvezető hogy igen
a kérés az volt , hogy a dvd író +- os e
válasz igen
de sajan csak +os volt mint otthon kiderült.
bemegyek nem hagyom annyiban
beismerte hogy tévedett.
meglátjuk mit teheteünk
visszavszi 5nap után teljes áron...ok
de monstam hogy ennyiért nem kapok ilyen teljesítményű masinát (no meg a hitel)
de adott egy pendrivot ajándékba
nem sok de olyan 10k ezis
tehát ez van.. -
hunluigi
senior tag
''(természetesen tisztelet a kivételnek!!!)''
Sajna nekem ez a tapasztalatom de természetesen nem állítom azt hogy ez teljesen általános... Megkövetem magamat mert természetesen nem szerettem volna senki önérzetébe beletaposni, viszont én sajnos sokszor találkozok hozzá nem értő dilettáns ügyfélszolgálatosokkal (nagy cégeknél is).
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
-
Club
őstag
A boltok előszeretettel csinálnak ilyet(mármint a taplóbbak).
Hívd fel a boltot és mond meg, ha nem foglalkoznak a problémáddal, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulsz.
Garantálom kapsz egy új vinyót
A boltnak nem ér meg ennyit egy vinyó, de ha valaki nem áll oda, akkor nekik ez így kényelmesebb, stb stb.
Amennyiben aztmondják, hogy akkorsme cserélik, menj be a boltba, kérd el a vásárlók könyvét(nemtudom így hívják-e még?) és írd le benne a gondod.
Majd hívd fel a fogyasztóvédelmet, és mond el nekik a story-t.
Kiszállnak a bolthoz, és többet az a bolt nem ver át senkit
Ezt tuti.
De amikor megemlíted nekik a fogyasztóvédelmet, cserélik a vinyódat.
van egy ilyen érzéserm -
hunluigi
senior tag
Én az ilyen ügyeket MINDIG MINDEN ESETBEN kizárólag szakszervízen keresztül intézem! (Pontosan azért mert már én is futottam bele hasonló szituba!)
A szakszervíz meg szó nélkül javít vagy adja a csere igazolást amivel a bolt nem tud mit csinálni azon kívül hogy azonnal ad egy újat vagy levásárlod a tételt.
Ez 1000% -osan járható út! Ne hagyd hogy egyesetlegesen 8 ált-al rendelkező (természetesen tisztelet a kivételnek!!!) kukra hozzá nem értő ügyfélszolgálatos mondja meg ránézésre hogy mi is a baj és hogy is történhetett! -
nbk
aktív tag
És 3 napon belül minden bolt minden áruját, akár számtech akár kabát, akár autó köteles visszavenni akármilyen indoklás nélkül is!!!
van 1-2 kivétel, nem tom pontosan mik, de szerintem alsógatyát nem kötelesek -
Flashy
veterán
gondolom nem mechanikai hibát hanem mechanikai sérülést akart írni. mechanikai hiba az teljesen garanciális eset, de a sérülés (leejtés, etc) az nem.
-
reddragon
aktív tag
Azért felhívnám a samsung ügyfélszolgálatot először,hátha ők normálisabbak és +oldják.Sokkal korrektebbek mint a köcsög boltosok,ez tapasztalat.Próbáld +.
[Szerkesztve] -
amegt
aktív tag
nekem is az a véleményem, hogy a hatályos jogszabályok szerint garanciális időn belül a forgalmazónak, gyártónak kell bizonyítani, hogy termék nem hibás.
-
CyberJedi
tag
gles, jó hogy itt vagy, kell ügyvéd a PH-ra.- különben szivatják a népet. elképzelem mi lenne ha Jennifer besétálna egy ügyvéd úrral aki ott fejből idézné az idevágó paragrafusokat - egyből ki lenne cserélve a HD-je... @#&@^˘°^!!
szóval 30ért Jennifer röhögve meg tudsz kérni egy jogi képviselőt. én láttam ilyet, nyűszítő kiskutyává mennek össze a nagypofájú ügyfélszolgálatosok is, amikor elkezdik nekik idézni nekik, hogy mit sértettek meg, milyen büntetés szabható ki, halál nyugodt hangon, akármilyen negatív reakcióra csak további büntetések kilátásba helyezése, esetleg egy kopasz izomagy havert is magaddal lehet vinni, csak hogy mutasd, komolyan gondolod hogy nem lehet csak úgy elnyomni Téged.
NEM VICCELEK, NE LEGYETEK ÁLDOZATOK!!!
mai esett meg velem (! nem vicc !): besétáltam egy budapesti pláza görög éttermébe ebédelni (pár havonta járok ott, eddig nem volt gond). a gyümölcsleves romlott volt, szerintem megbuggyant. 3 kanál után nem kísérleteztem tovább, megkértem az egyik segédet aki kiszolgált, hogy kóstolja meg. Ilyet szól: ''-Túl sok benne a fahéj és a szegfűszeg!''. Nézek rá a ''Na ne röhögtess haver, hülyének nézel?'' arccal és mondom neki: ''-NA NE...''. Megyek tovább az egyik főcsákóhoz, aki belekóstol, majd bólint és azonnal elviteti kiöntetni a levest (ebben a pillanatban a feszültség elszáll), hozat egy új tálat, leültet és kihoz nekem személyesen 2 (kettő) gyümölcslevest, az egyiket ajándékba az atrocitásért.
Én vígan kieszem a gyümölcsöt mindkettőből, stb. Ebéd után intek, nekik, hogy jó volt a kaja, köszönöm, mosolygunk (nem erőltetetten) és a jó kapcsolatot megőrizvén távozok (tele hassal).
3 dolog a lényeg: A) nyugodt maradni nem vérvörös fejjel rájuk rontani, B) kiállni az igazad mellett, mindvégig, C) ha elismerik normálisan, és adnak vmi extrát is az okozott kellemetlenségért (ILLIK!), lenyugtázni őket, hogy jól végzik a dolgukat, és csatabárdot azonnal elásni, nem fenthagyni a ''NEMMEGMONDTAM?'' sértődött pofát, hiszen elértük amit akartunk, ami járt.
Tudnék még sztorizgatni.... hosszan. LOL.
Jennifer, rajtad a sor.
[Szerkesztve] -
gLes
őstag
Az úniós előírások szerint a gyártónak/szervíznek kell bizonyítania, hogy nem rendeltetésszerűen használtad a vinyót és azért lett kampec. Ha te azt mondod, hogy te mindent előírásszerűen csináltál, akkor azt kötelesek elhinni. Fordulj bátran a fogyasztóvédelemhez...
-
Jennifer
csendes tag
SATA,tehát 8 mega cash.
-
Jennifer
csendes tag
képtelenség rosszul csatlakoztatni.Az esetleges polaritáscseréket kimértem utána a kábeleken és minden OK!
-
al_age
senior tag
nekem is van egy tökugyanilyen (bár az enyém 8 mega kesses, nemtudom a Tied milyen volt) de tökéletesen megy már majd fél éve kop-kop-kop, pedig a tápot is csak egy átalakító után kapja, ergo a 3,3 voltos kábel sincs rajta. a konfigomat meg egy 420as codegen hajtja. de már nem sokáig
[Szerkesztve] -
Jennifer
csendes tag
400W túlfeszvédelemmel.
-
KoGa
tag
OOooo nekem 3 megy, semmi bajuk
Szerintem valamit nagyon elb@sztal vagy egyedi hibas volt... Esetleg a tapodat kene lecserelni
-
Jennifer
csendes tag
Ne vegyetek Samsung 160Gb-os SATA Winchestert!Nekem 30eFt-om ráment és indításkor lefüstölt az adatcsatinál.Mechanikai sérülésnek tekintették!Kár,hogy nem a szervíz csinálta.Először az adatkábelt tettem rá,majd a betápot és startoltam a gépet.Lila füst,kicsi láng,förtelmes szagot produkált.24 órán belül visszavittem és mechanikai hibának tekintették.Nagykeresek szemrevételezéssel vizsgálták be.Most se pénz,se Winchester.Mit tehetek ilyenkor??Javítható?Fogyasztóvédelem?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Minden ami hőszivattyú
- Kamerájánál 9,5 milliméter vastag lehet az iPhone 17 Air
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- EA Sports WRC '23
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Path of Exile 2
- Projektor topic
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest