Új hozzászólás Aktív témák

  • Masooo

    aktív tag

    Arra jutottam szétszedem az egészet de van két elég alap kérdésem.

    1.: Amennyiben szétkapom a blokkot, mert itt 4 csavar kijön alul akkor azzal a blokk ketté is van szedve, most amennyiben ezt szétkapom és összerakom, kell e tömítést tenni a teknő és a blokk felső része közé, mert ahogy nézem ott nincs ilyemi, tehát csak a csavarok szorítják össze a blokkot és lehet, hogy ott pl lelép az üzemanyag is meg ez nem kicsit veszélyes is ha így van.

    2.: Amikor a karbiba bemegy az üzemanyag és eljut mindkét oldalra akkor a primer megnyomásakor minek kellene történnie. Van ugye egy porlasztó kis réz akármi ami beküldi a naftát a levegővel a blokkba. Ez a porlasztó rész a primer megnyomására kell hogy kilökjön némi benzint a karbi középő részébe a levegő útjába vagy ez csak működés közben a létrejövő nyomás hatására történik meg?
    Az érdekel, hogy bár át lett fújva a karbi is és ez a porlasztós rész is viszont óvatosan és nem tudom fennállhat e esetlegesen még vmi dugulás itt.

    +1: a fecskendővel befecskendezett üzemanyag a gyertya alá kerülése után elpályázik onnan, feltételezem lefolyik így arra jutottam, hogy a gyűrű is ludas lehet a dologban ha ez nem tekinthető normálisnak.

    Politikáról priviben sem vitáznék, mert hát ki a bolondabb? A bolond, vagy aki követi őt?

Új hozzászólás Aktív témák