Hirdetés
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Kapott egy gyorsjavítást a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- Az ASUS ROG Astral kártyák tájékoztatnak arról, ha épp megrogynának
- Olcsó "üvegkalitka" az Ocypus kínálatából
- Hamarosan debütál az MSI elegáns, Project Zero szériás alaplapja
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- A világ legrosszabbul őrzött titka lett az új Ryzen Threadripper sorozat
- ZIDOO médialejátszók
- Melyik tápegységet vegyem?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
Sziasztok!
Ha valakit érdekelne egy (szerintem)jó vétel, akkor keressen meg
Kia Stonic 1.4 LX Exclusive kivitel, 2018 októberi.
most 75.000km van benne
Operatív lízingben használt, minden kötelező és azon kívüli szerviz esemény márkaszervizben történt, éves pálya matrica van rajta. Valóban nem dohányzó, mivel én sem dohányzom, és tiltom a kollégáknak a kocsiban dohányzást, egyből kiszúrom a szagot. Egyébként nem nőtulajos, garázst csak a szerviz idején látott, és nincs orvos rokonom.Mi nem tudjuk megvenni, épp szűkítjük a tevékenységet és az alkalmazottak számát, de vihetünk rá vevőt. Ha kikerül a piacra, már azon az áron lesz elérhető.
A jelenlegi Stonic kínálat áraihoz képest közel fél milliós árelőnnyel.
kb 2 hét múlva visszaadjuk, ha addig más nem kéri.
-
biker
nagyúr
Állítólag a Hyundai hatvan nagyon jó. A Gablini M3 kezelhető megfelelő keménységgel. Gyenge lelkűeknek nem való, ha vidék, akkor Veszprém, autó forrás, én elmentem odáig a konámért
CX30-at felejtsd el, hacsak nem kattantál meg, az i3 féle suicide door halott ügy ha gyerekek is vannak, hátul ha a CH-R lőrésszerű ablakkal volt, akkor ez intercity WC ablak lett. Borzalom.
Ha van keret, és nagy a család, akkor XCeed, egyébként Kona
-
biker
nagyúr
válasz
merqree #2384 üzenetére
Az ikonok szerint az a jobb alsó a mode gomb (limiter vagy tempomat) és a jobb felső a választott mód ki/be vagyis a cancel. Ugyanaz lenne mint a mai kormányok, csak fel van cserélve alsó/felső gomb.
Ha nálad nem így működik, az érdekes. Még az is lehet cserélte valaki a gombokat és/vagy kormányt -
biker
nagyúr
Szerintem PEBKAC autós esete meg némi RTFM, de mindegy. Akinek a DRL fejtörést okoz 2020-ban, attól nem várom el, hogy akárcsak a manualt elolvassa.
Ugyanez a szitu a kona electric fórumokban. Ha naponta egy ember nem kérdezi meg, miért világít az elején a H jelben a zöld lámpa, akkor egy sem. -
biker
nagyúr
hmm, van egy stonic és egy kona (ev) a cégemben, hát messze nem a párja...
A stonic sokkal kisebb és puritánabb
Tudom, papíron csak 4cm-el rövidebb, 4cm-el keskenyebb, és 3-al alacsonyabb, de annyira más az elosztása a beltérnek, hogy ez jön ki (no meg közel 20 literrel kisebb a csomagtere)
Ellenben a stonic mint használati tárgy, tökéletes
Kia Stonic 1.4 Mpi LX Exclusive 100 LE van mondjuk, 4,4m volt kedvezményesen (de oplízingben van) -
biker
nagyúr
válasz
bajnokpityu #562 üzenetére
Ja, a vitarába semmi gerinctámasz, csak derék félhengerrel tudtam utazni benne. Nissan, kia, hyundai mind jobb
-
biker
nagyúr
válasz
bajnokpityu #560 üzenetére
Nem érzékeny vagyok, hanem két operált sérv, kopás, és azóta mindkét sérv kiújult.
Nincs az az ülés, ami ennek jó -
biker
nagyúr
válasz
bajnokpityu #558 üzenetére
"Illetve még az is módosítja a képletet, h pályán mindenképp belsoegesu győz, ott egyrészt nagyon merül a villany, másrészt kisebb a teljesítmény."
Hatótáv értelmében ha valaki egy seggel akar 4-5-600km-t menni, akkor igen, győz
Én pl óránként úgyis megállok, mert szar fájós derékkal jobb így, mint 3 óra múlva kiesni az autóból. Benzinessel is...Egyébként 130-al (140-150) megy mind, itthon meg sokra nem mész a 250-el
Igen, ekkor merül mint állat, de ne feledd, ekkor egy belsőégésű is szívja a benzint, úgy, hogy behorpad a tank...
110 felett kb +10km/h +1liter/100
A vitara 150-el tempomattal (145km/h valós) kb 410-420km-t tudott megtenni, míg 100-110-el 600-620km-t
Városban meg kb kimeríthetetlen egy akkupakk, a regen fék miatt. 500km felett tud a kona városban
A belsőégésű meg itt megeszi a gatyádat.
Mindenkinek meg kell nézze, milyen a közlekedési profilja, és úgy döntsön. Én mivel gps loggerem van, 2 évre kielemztem napi grafikonokon, nekem egy PHEV is kiadta volna, mert
- utak 60%-a napi 50km alatt van
- utak 30%-a napi 150km alatt van, ergo az akku lemerülése után a benzines átlag fogyival még 4 liter alatt vagyunk
- az utak 8%-a esik 150-400km közé, és 2%-a 400km fölé, de 600km alá, mert nem megyek messzebbEbből ered, hogy egy elektromos, ami tud minimum 300km pályát, 400-450km országutat, az minden utamat megoldja, mert 400km felett BIZTOSAN fogok egyet ebédelni, és 2-3 kávészünetet tartani, ami alatt visszatöltöm ami kell. DC-n percenként 5-6km megy bele, az óránként 300-360km hatótáv, 3x15perc (KV, pisi, üdítő, emailek ellenőrzése) + egy ebéd még több is, mint ami kell 600km-re
-
biker
nagyúr
ja, a min/max önsúly szerintem abből adódik, hogy van
- mezei fűtőbetéttel fűt kivitel
- belső kondenzátorral fűt (akármi is legyen)
- és hőcserélős kivitel, amihez egy komplett hőszivattyú van beépítve a motortérbe még
Ekkora eltérések lehetnek. Ilyen nincs pl a benzinesnél, mert mind egyféle képpen fűt/hűt, illetve egy motor verzión belül amihez egy önsúly tartozik, nem képvisel ekkora különbséget egy extra sem.
De ott is a 6 féle motor/váltó kivitelnek 6 féle önsúlya van -
biker
nagyúr
Nem 2-3 mázsa, hanem közel 410kg az akkupakk, ami az alváz alatt van, lenyomva a súlypontot a forgáspont alá, így kb semmit nem billen a kaszni kanyarban, azért “csak” 2-300kg-al nehezebb, mert a benzin és főleg a dízel motor+sebváltó+segedberendezések annyival nehezebbek az inverter+motor párosnál
A motortér fele üres. Van aki csomagteret alakít át épp ide egy konában
Tényleg javaslom, gyere el egy körre, nézz meg egy trolibuszt
Ja, a motor ugye 150kW. Megvan a bp-i meg szegedi kocka orosz troli képe? A ZIU-9 troli? Abban 110kw motor vol/van. 17tonna. -
biker
nagyúr
válasz
bajnokpityu #554 üzenetére
A hiba ott kezdődik, hogy ki beszélt kia sportage-ról? Hyundai kona a kérdés!
-
biker
nagyúr
Hát elég sok ponton tévedsz, akkor sorolom
- menetkész tömeg min 1685 max 1745kg, max tömeg 2170kg, ebből ered, hogy hasznos teher minimum 425kg maximum 490kg, és ez 5 személyes papíron, nem is lehetne kevesebb, de jó érzéssel 4 személyes
- a benzin/dízel konák jellemzően 600-610kg terhelhetőséggel vannak
- azonos felszereltség ÉS teljesítmény a 8milliós T-GDI 1.6-os (176LE 265NM) modell, a villanyos pedig 201LE 395Nm, vagyis hiába papíron 7,7s a 0-100, a villanyosé 7,6s, ott hagyja állva mint a ........
- a fent jelzett modell átlag fogyasztása 7l/100km ami a mai benzinárakon 27,3Ft/km, a villanyos meg 14,3kWh/100km ami 5,3Ft/km ha 100% otthon fizetősen töltesz, nincs napelem, nem állsz meg ingyen villámozni sehol.
- A fenti különbözet 22Ft/km és az árkülönbözet 4,3mFt aránya 195.500km alatt megérül
DE! a benzinest el kell vinned 15ezrenként szervizre, olajcsere, levegőszűrő csere, egyéb szarságok, amivel kidobsz 150.000km-en 10 szerviz kb 450-500eFt-ot
Kelleni fog egy szett fékbetét minimum, míg az elektromos fékei alig kopnak, mert kb rögzítőféknek használod, a regeneratív fék miatt (a kona 90kW-al tud fékezni, az kemény ám)
szerintem ennyi alatt egy kuplunggal símán lehet számolni, tehát inkább kb 130-150e km-en megtérül
villanyos 15ezres szintén, mert "felülvizsgálat" kell, ez azt jelenti, 15ezernél akku teszt, fél óra, 4-5.000Ft, 30e-nél vagy két évente fékfolyadék csere, ami a benzinesnél is kell ekkor, minden negyediknél egy pollenszűrő, +3.000Ft
DE!!
cégautó mentes, átírás mentes, és ingyen parkolok.Jelenleg nálam a matek, volt egy Vitara, operatív lízing mint ez (vagyis egy havi díj minden költséggel, casco-kgfb-szervizek-gumicsere, csak tankolni kell), fullos GLX kivitel, automata, led, bőr minden, 117.000Ft+áfa/hó + 3000km-re kb 80eFt üzemanyag
Ennek havi díja 145.000Ft+áfa, erre jön számolásom szerint kb havi 3-5.000Ft villany, ha fizetős töltök, vagy otthon töltök, mert nem elég a napelem kapacitás
Parkolással együtt kb havi 50-60ezret spórolok.Kijön a matek? Kijön.
Vezetés és szórakozás kiölése??? Ezt mondták a kézi váltó vs automata kérdésre is. Én csak röhögök ezeken, kuplungoljon akinek hat anyja van, automatát beraktam M-be, és a kormányváltó fülekkel csapattam a szerpentinen. Az az élmény, nem a dugóban araszolva dagadtra kuplungolni a térdemet.
Egszer ülj bele egy ilyen autóba, és érezd meg a gyorsulást, majd rájössz, milyen szórakozás élményt nyújt, mikor 60-nál lepadlózod és elkapar a kerékui: 167 a vége a 64kWh-s modellnek
-
biker
nagyúr
válasz
molnarpeter #545 üzenetére
5 év gari az autóra, 8év vagy 200.000km az akkura
nem suv, crossoverA suv nagyobb kategória, vagy inkább b-suv
-
biker
nagyúr
válasz
molnarpeter #543 üzenetére
Igen. Valami trükk biztos van benne, mert a Leaf 80kW-os motorral 80kw van a forgalmiban. De itt 150kW a motor, 170kW a max energia leadás az akkuból, mégis 28kW van a műszaki adatlapon, és ez van a forgalmiban.
Mondjuk az is érdekes, hogy megérte neked lekérdezni a rendszámot a netrőlOlcsóbb lett volna kérdezni.
Nem ismerem amúgy a mérést, de biztos megvan a trükk, hogy ezt legálisan lehessen. A kötelezőt is így kell kötni, mert a kalkulátor 150kW-ra hozza, de ha a forgalmiban p.2 28kW, akkor nem fogom máshogy kötni.
egyébként síkon 100-nál kb 11kWh/100km kell a folyamatos haladáshoz
-
biker
nagyúr
válasz
molnarpeter #541 üzenetére
Mert ez van a műszaki adatlapon. 150kw csúcsteljesítmény, de a normalizált az 28kW
Gondolom X ideig ennyit képes leadni, nem tudom mi a szbály, de ez a tipusengedélye.
A katalógus adat 150kW 201LE 395Nm -
biker
nagyúr
Ide is bedobom, bár már kétnapos a bejegyzésem
A
maiszerdai hivatalos Hyundai Kona bemutatón azok vehettek részt, akik voltak olyan "hülyék", hogy megrendelték a Kona Electricet úgy, hogy még nem is látták, és a legszerencsésebb 15 ember vezethette is egy rövid kör erejéig a tesztautót.
Mit ne mondjak, lenyűgöző, kényelmes, gyors, csendes... (azt hiszem, már kitaláltátok, hogy a 15-ben benne voltam)
Már csak 6-8 hónap, és itt áll a ház előtt, pont ez a Tangerine comet szín lesz
Vitarát fogok lecserélni, így nekem nem gond a mérete sem (még nagyobb is kicsit), futóműve sokkal jobb, stabilitása magasan jobb (alacsony a súlypont), regeneratív fék izmos.
Az egyetlen megtekinthető és talán kipróbálható példány az auto palace Bp tulajdona, de most fogják körbeadni újságíróknak, szóval nem sokat lesz a szalonban. -
biker
nagyúr
Operatív lízing, nem vétel, a téli gumit már így kértük, a nyári a gumisnál várja a tavaszt
-
biker
nagyúr
válasz
bajnokpityu #212 üzenetére
Én ezt megoldom, a következő autómban nem lesz olaj
-
biker
nagyúr
válasz
tuareg85 #208 üzenetére
Nekem renault dci volt, előttem 30ekm én 20ekm periódussal, egy sor hajtókar csapágy, utána 80ekm és komplett főtengely csapágysorral.
De a renaultnka az olajoumpa egy szar. De akkor sem követendő
A dinamikus olajcsereperiódus ha jelzi a bc, ok lehet, mert az számolja a hideg üzemet, indítások számát -
biker
nagyúr
arra céloztam, hogy messze kívül esik az üzemi tartományon.
Nekem automata van, tökéletesen mutatja, mikor megyek 50-el ez is bevált 5-be (6 sebességes) 1300körüli fordulaton, de ahogy a gázra lépek, 1mm-re, már 4-be vált és 200-ről kezd húzni, ha jobban nyomom akkor 3 vagy akár 2-be vált.
Te a kézivel nem fogsz hirtelen négybe váltani, ha csak kicsit gyorsítasz, marad 5-ben. onnan is húz, csak lassabban, hova rohanjunk...
Mindenki szívbajt szokott kapni, hogy az automata mikre képes, de csak pont az üzemi tartományban tart. pl tempomat, 120-ra belassulunk, 140-re van állítva, kimegy előlem az akadály, és fel akar gyorsítani, símán negyedikbe vágje, emelkedőn harmadikba és 6400-ig pörgeti. miért ne? itt a legerősebb -
biker
nagyúr
tartósan alacsony fordulatszám nagy tengelyterhelést és minimális kenőanyag áramlást okoz.
minden motor halála a kis fordulat (50-el ötödikben papázás), a legtöbb benzines szerencsére képtelen 1000 környékén üzemelni, annyira nyomatékszegény, de a turbós benzines és dízelek halála tud lenni
plusz nem úgy tisztul a korom belőle, néha illik meghajtani üzemmelegre. -
biker
nagyúr
két 1.6-os vitaránk van, 6.2 és 6.5 fogyasztással, az 5l közeli (vagy alatta) tartás nagyon nem egészséges, se a közlekedőkre, se az autóra nézve
"És akkor jön az autópálya. M3-on óra szerinti 140, Vitara: 7.5-öt mutatott a fedélzeti, míg a Rio csak 6.5-öt."
ahha, most mértük le direkt, maglód-nagykároly-maglód, 90% autópálya, tempomat 147 (valós 143-144km/h), teljes táv 620km teljes átlagsebesség 89km/h fogyasztás 8,4l/100km
140-nél nem 7,5-öt eszik az...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Kugoo Kirin G1
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix OC RTX 3070 8GB GDDR6 Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest