Hirdetés
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Megmutatta a Panther Lake-et az Embedded World 2025-ön az Intel
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- Blu-ray lejátszók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- CPU léghűtés kibeszélő
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
FerNandor #179292 üzenetére
A váltó nyugalmi állapota ez [link] ,de így csak leszerelve látod. minden más állapota a rugók ellenében, azok valamilyen szintű megfeszülésével jár. Ez a másik véglet [link] ha így tárolod értelemszerűen idővel megnyúlnak,meggyengülnek a rugók.
xyzsolt...bár országútin nincs akkora jelentősége a láncfesszességnek,ott sem kívánatos egy ide-oda csapkodó,lagymatag rugójú váltó.
szimpláncsak...én is úgy szoktam,gyötörje magát és a vasat minden kigyorsításnál akinek 2 anyja van,mindig az éppen aktuális sebességemhez igazítom a váltót,keresve az azonos csapásszámot,ideális nyomatékot...mint az autónál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Megmutatta a Panther Lake-et az Embedded World 2025-ön az Intel
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest