Hirdetés
- Lassacskán fenyőfát állítanak a hardverek
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Nyílt forráskódú lett a legegyszerűbben használható AI tartalomgeneráló
-
PROHARDVER!
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sk8erPeter
nagyúr
Jaja, ez jó workaround, igazából annyi a trükk, hogy setIntervallal 25 milliszekundumonként rajzoltatja újra a képet, és 5 egységgel mozgatja a négyzetet ide-oda a kurzorgombok lenyomására.
De figyelj azokra a dolgokra, amiket martonx említett.(#3500) martonx :
jaja, ez tényleg gáz, sajnos sokszor a fejlesztők nem figyelnek oda a felesleges overheadre, ami így kicsiben lehet, hogy nem érzékelhető, de eleve igénytelenül programozni elég gáz.
Meg a cikk mondanivalója nem kicsit félrevezető ezzel az "Until I realized I could just use jQuery." mondattal, amikor ezek a dolgok jQuery nélkül is különösebb macera nélkül megoldhatóak, legalábbis nem itt jön ki a jQuery előnye, az is biztos. Igazából mi az, ami itt rövidíti a kódot? Legfeljebb az eseménykezelés rövidebb egy picit, meg nem írt document.getElementById('canvas')-t, ami valóban hosszabb, mint a $('#canvas'), de nagyjából itt meg is áll a dolog... a többi ergo pontosan ugyanannyiból összehozható plain JS segítségével.De hogy ne csak a szám járjon, itt van az egész plain JS-ben, különösebb erőlködés és jQuery nélkül:
http://jsfiddle.net/Sk8erPeter/b5sxk/
Kipróbáltam, működik Chrome-ban, Firefoxban, Operában.
-
martonx
veterán
Jó ez a bejegyzés, csak azt nem értem minek ehhez jquery? A blogoló megspórolt a jquery-vel pár karakternyi gépelést?
Ráadásul ez a 3 sor mennyire gáz már?
context = $('#canvas')[0].getContext('2d');
WIDTH = $('#canvas').width();
HEIGHT = $('#canvas').height();Szerencsére ez csak egy init-ben van, de 3-szor meghívni a css selectort?
var element = document.GetElementById("canvas")
context = element[0].getContext('2d');
WIDTH = element.width(); //nyilván plain js-ben nem így kell beállítani a szélességét egy elemnek, csak lusta vagyok
HEIGHT = element.height();Amúgy maga ez a canvas-ban rajzolásós, játék készítés tök jó dolog, bárcsak lenne időm ilyeneket csinálni

Új hozzászólás Aktív témák
- PC konfiguráció összeállítás igény szereint, csak új nem használt alkatrészekkel, garanciácal!
- Lenovo P1 GEN 5/16'WQUXGA 4K TOUCH/i7-12800H vPro/32GB DDR5/4TB SSD/RTX A4500 16GB GDDR6/GARANCIA!!
- Xbox Series X, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch OLED Mario Edition 20.5, 512GB MicroSD + Android + Atmosphere, 3 hó garanciával
- Eladó alaplap + processzor + memória + hűtő
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 Intel i7-11850H 32GB 512GB Nvidia RTX A4000 1 év garancia
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4060Ti 16GB GameMax Aero Mini ECO ADATA 650W
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



