Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
#39560925 #4443 üzenetére
A ciklust nem így gondoltam. Attól szakítsd el az animátort, hogy 20 ms-enként meg kelljen hívni; ezt a konstanst töröld mindenhonnan (kivéve a sleepet, legalábbis amíg nem állsz át Timerre), és helyette az eltelt idő paraméter legyen. Azaz a timeDiffet kell átadnod és azzal számolni az elmozdulásokat.
A duplapufferelés helyes használatának utánaolvasgattam, és még annál is sokkal könnyebb, mint amit elképzeltem. Itt van egy használható példa a BufferStrategy használatára, sőt a végén a példakódban van Timer is, meg billentyűkezelés. Szóval bátran emeld át
A Java Timerek egyébként háttérszálon futnak, úgyhogy amit kitaláltál, könnyen megvalósítható a példa követésével.
A kódoddal kapcsolatban: ha az ellenségek között a különbség csak a kép és az a négy konstans ami a pályát befolyásolja, ne csinálj külön osztályokat miattuk. Egy "OscillatingEnemy" elég, ami konstruktorban kap képet és számokat. Ha más ellenségféle is kéne, akkor is használhatsz strategy mintát a viselkedés leírására subclassok helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Bomba ár! HP Elitebook 855 G8 - Ryzen 7 5850U I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 3900X 12 mag 24 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600X 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2080 8GB NZXT S340 CHIEFTEC 700W
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12600K / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 512 SSD!
- Apple iPhone 13 Pro Max Graphite ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB-100%-3hó gari!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest