Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- A Cherry többé nem gyárt kapcsolókat
- Kihúzhatja a gyufát a PC-s gyártóknál az érkező új Xbox
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Rémisztő árakkal szembesülnek a notebookgyártók az új mobil platformoknál
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
loszerafin
#1135
üzenetére
megcsináltam az alábbi módon
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)int[] tomb1={25,85,145,25,85,145,25,85,145};
int[] tomb2={50,50,50,110,110,110,170,170,170};
int[] gombtomb={512,2,1024,4,256,32,2048,64,4096};
Random rnd=new Random();
int veletlen=rnd.nextInt(8);
dx=tomb1[veletlen];
dy=tomb2[veletlen];
sprite.next(dx,dy,veletlen);
lm.paint(g,0,0);
flushGraphics();
int keyStates=getKeyStates();
if (keyStates==gombtomb[veletlen]){
pontszam++;
}
else{
if(keyStates!=0){
pontszam=(pontszam)-1;
}
}Apró szépséghiba, hogy az időzítések össze-visszasága miatt a jó billentyűleütéseket is néha rossznak veszi és fordítva, illetve valamiért a 2,4,5,6,8 gombok értéke nulla
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Gmail
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bittorrent topik
- Formula-1
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Linux haladóknak
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- iPhone topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Iphone 16 PRO 256GB Titanium BLACK - Garanciás - Akku: 94%
- Esport Gaming PC (Intel i5-9400F, 32GB RAM, RTX 2060, 500GB SSD) Eredeti Windows11 Pro
- Gamer PC - AMD RYZEN 7 7800X3D/RTX 5070 Ti 16GB/32GB RAM/1TB NVMe/850W
- MSI GeForce RTX 4080 SUPRIM X 16GB - Garancia
- SONY FA-WRC1M Vezeték nélküli rádiós vezérlő
- Lenovo Thinkbook 16 G6 WUXGA IPS Ryzen7 7730U 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3627
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Intel i5-10310U Refurbished - Garancia - Akció!
- OnePlus Pad Go Green nagy kijelző, könnyű hordozhatóság 8/128 GB Használt, karcmentes 3 hó
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?

