- TCL LCD és LED TV-k
- LG LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED monitor topic
- Az Xbox égisze alatt oldaná meg a PC-s játékosok legnagyobb gondját a Microsoft
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Leégett az első Radeon a hírhedt 12V-2x6 tápkonnektorral
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
loszerafin #1135 üzenetére
megcsináltam az alábbi módon
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)
int[] tomb1={25,85,145,25,85,145,25,85,145};
int[] tomb2={50,50,50,110,110,110,170,170,170};
int[] gombtomb={512,2,1024,4,256,32,2048,64,4096};
Random rnd=new Random();
int veletlen=rnd.nextInt(8);
dx=tomb1[veletlen];
dy=tomb2[veletlen];
sprite.next(dx,dy,veletlen);
lm.paint(g,0,0);
flushGraphics();
int keyStates=getKeyStates();
if (keyStates==gombtomb[veletlen]){
pontszam++;
}
else{
if(keyStates!=0){
pontszam=(pontszam)-1;
}
}Apró szépséghiba, hogy az időzítések össze-visszasága miatt a jó billentyűleütéseket is néha rossznak veszi és fordítva, illetve valamiért a 2,4,5,6,8 gombok értéke nulla
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256GB / Gyári független / 12Hó Garancia / 87% akku
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 8GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Bezámítás! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest