Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudi08
tag
Ezzel a hőmérséklet eloszlással szerintem nem kell annyit vacakolni, mert mindig a gumi belső része fog jobban melegedni. A kis kerékdőléssel lassabb lesz a kanyarsebességed, mert amikor kanyarodsz ráterhel az ívkülső kerekekre a kocsi és kb. kifelé fognak bukni a kerekek(pozitív dőlés). Minél nagyobb negatív(a kerék teteje befelé bukik) dőlést használsz, annál több dőlés marad meg kanyar közben is.
LFS-ben nagyon jól lehet látni a futómű működését, még a demo-ban is meg lehet ezeket nézni, sőt érdemes is, akkor lehet jobban meg lehet érteni,mint az írásomból.
A guminyomás témában én pont az ellenkezőjét tapasztaltam.
A kisebb hideg guminyomással jobban fog melegedni a gumi, hamarabb eléri az üzemi hőmérsékletet, de a nagyobb deformálódásnak köszönhetően jobban fog melegedni, túl is melegedhet. Ha nagyobb nyomással mész, kisebb lesz a legmagasabb hőmérséklet, de kevésbé fog tapadni a nagy nyomás miatt, kevesebb úthibát nyel el a gumi.Van egy másik dolog, amit még nem figyeltem meg a gumik működésében, de elvileg miután elérte a maximális hőmérsékletét, ugye kopik a futófelület, egyre vékonyabb stb, egy idő után elkezd "kihülni", csökken a hőmérséklete. Ez működik IR-ben?
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- alza vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elden Ring
- Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Synology NAS
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest