Hirdetés
-
PROHARDVER!
iPad topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
CzMaya
friss újonc
egyelőre pl a bekezdések állítását nem találom benne. a sorkizárt formázást sem. de nem tudom mit hiányolok mindent felsorolni mert keveset használtam még eddig. nem nyomkodtam nagyon sokat. szóval lehet hogy még megoldódik és megszokom. a space -ről viszont ugyan ez nem mondható el. az továbbra sem működik. win10es géppel kipróbáltam, minden működik....valami almás beállítás lesz a baj...
-
CzMaya
friss újonc
Anyconnect VPN (Cisco) és RD Client (eddig Dell laptopról dolgoztam, ott sosem volt ilyen problémám).
-
CzMaya
friss újonc
Sziasztok! Mindenkitől elnézést kérek ha hülyeséget kérdezek, de almaügyileg kezdő vagyok. Nemrég kaptam egy 2020-as Ipad Pro-t a hozzá tartozó magic keyboarddal együtt. Azért vágytam erre mert távoli asztal kapcsolaton keresztül kompakt kis cuccal tudok dolgozni...működik is minden. Viszont egy banánhéjon csúszkálok úgy tűnik. Mit csináljak, ha a távoli asztal használat során a space nem működik. Minden más szuper, csak a kib...ott space csinál úgy mintha nem lenne. Így tehát a gépelés off ....pont a lényeg. Valakinek ötlet? (bocs tényleg, de most ez a legnagyobb problémám). És ha már itt vagyok...jól tudom, hogy csak Mac-ra van teljes értékű office csomag és az ipadra nincsen? Amit ipadra tudtam o365-el előfizetni, az nagyon másként néz ki mint amit megszoktam. Help plíííz.

Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Sweet.tv - internetes TV
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AliExpress tapasztalatok
- Projektor topic
- Gaming notebook topik
- Find X9s néven készülhet az Oppo új kompakt zászlóshajója
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A22 5G, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP EliteBook 640 G10 - 14" FullHD IPS - i5-1335U - 8GB - 512GB - Win11 - 1 év garancia - MAGYAR