Hirdetés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashback
addikt
Hát igen egy dupla renszer kb 100K +sör a sarki autószerlőnél ha span, de az meg lehet hogy nem tudja úgy belőni a dolgot. Szóval az a legoptimálisabb esetben 150K!
A sportdob az jó mert LE-növekedést okoz (kb1-2%). A végtől pedig szebb hangja lesz hiszen ilyenkor a kipufogó végéből, le kell vágni.profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
A motor-tuning a végére. Most ez nekem bivaly erős a kis 50-60 LE-s Citroenem után... Egyébként sport légszűrő, direkt légszűrő, sport gyertya, rezgőbizbaszos cső, chiptuning és ennyi... Többet nem akarok rászánni meg azért ez csökkenti az élettartalmat.
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Integra
titán
nem tudok róla hogy az 5gen civicben volt 1.5-ös 110 lovas motor. lehetséges.
de lajcsi ahogy mondta a 6gen civicben van az 1.5-ös 115 lovas sohc vtec-e motor.
a japán civicet meg úgy értettem hogy, a japánban gyártott civic, mert ugye volt az angliai 5D civic is.
de most hogy utána gondolok, elképzelhető hogy ez a motor még az angol 5 ajtósban is volt.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ennyire nem vagyok benne, de egy biztos, ezek nem lada vagy vw motorok
borzalmasan percíz szerkezeteket csinál a honda, nem lehet csak úgy ezt meg azt cserélgetni ilyen téren, ez biztos.
azt lehet hogy egy 5gen civic coupe- alá bevágod a komplett ITR motort hajtásláncot, váltót, futóművet, féket és lsd-t, de a motorral már nem lehet játszani...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
budapesten nem túlzás.
nem az erős motor a lényeg, hanem hogy érezd a forgalmat.
legyünk realisták, bp-re a smart-nál nagyobb és erősebb autó nem kell.
egy rakás kaki a gép, de fantasztikus ahogy a városban lehet vele nyomulni.
erősen gondolkodom is rajta hogy lesz egy.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én megmondom őszintén nem nagyon bántamám azt a motort.
nem tuningra lett kitalálva.
egy b16c vti blokkot már lehet bütykölni, azt érdemes.
én is sokat agyaltam hogy kéne valamit csinálni az 1.4-essel, de rájöttem hogy nem érdemes, egyszerűen nem éri meg.
nincsen arányban a befektetett összeg a ráfordított pénzzel.
tegyük fel hogy a 90 lovas 1.5-ösből csinálsz mindenféle külső apró módosítással 100 vagy talán 115 lovat.
veszel egy 1.5-ös iLS civiet és máris dobhatod ki a tuningos verdát..
az 1.6-os civicekről nem is beszélve...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Flashback
addikt
válasz SaNyEe18 #292 üzenetére
Nahát igen. Csakhát a pénz is közrejátszik. De ez olyan dolog valahol hogy ilyennel lehet hogy csúnyább lesz mint sima felnivel...
Hát inkább marad a te variációd... De ahogy elnéztem azér a gumik sem olcsók rá!! Én annó vettem 2 gumit az Ax-emre 8 ezer forintért. Itt meg egy 15''-ös min 20-25Kprofi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Integra
titán
válasz SaNyEe18 #447 üzenetére
az a baj hogy itthon a teljesítmény növelésnek nem igazán van semmilyen -nemhogy kultúrája- de kézzel fogható és reális árú materiális megnyílvánulása...
értsd: korrekt, tisztességes profi kis műhely, ahova az utca embere is betud menni és fizetni és kap is érte korrekt tisztességes szolgáltatást, minőséget és lóerőt meg nyomatékot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest