Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Samsung LCD és LED TV-k
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Blu-ray lejátszók
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ZavaBalazs #73098 üzenetére
Igen.
-
Avicularia
veterán
Reggel láttam a szomszéd házban lakó embernek a dízel hibrid Volvo V60 Cross Country-ját amit júniusban vett, tehát még nincs egy éves se, trélerrel vitték el a parkolóból
Gondolom ment volna dolgozni, de az autó nemet mondott.
Nekem is sok gondom volt a X-es Civiccel, de ott nem hagyott soha. -
ZavaBalazs
őstag
válasz
tboldi #73097 üzenetére
ehh, kár, reméltem, hogy megy ez valami olyan módon, mint a telefonoknál a gombos füleseknél. akkor ez így kompromisszumos, bár a léptetés csak másodlagos, a fő a BT csatlakozás lenne. gyakorlatilag ez így úgy működne, mint az FM transzmitter, csak nem ciccegne, meg váltana át rádió 1-re, ha tatabányához érek.
ez a tunai button nem szép megoldás, okosórát nem hordok. ezen felül csak fejegység cserével lehetne megoldani, ugye? -
tboldi
nagyúr
válasz
ZavaBalazs #73095 üzenetére
Bármit dugsz az AUX portba, sehogy sem fogod tudni irányítani a kormányról, azon csak hang megy át, az USB-n meg szintén nem megy át adat, csak az áramellátásért felel a BT adapterek esetében. Tunai Button vagy okosóra, ezeket tudom javasolni mellé.
-
Gömbike
senior tag
válasz
ZavaBalazs #73095 üzenetére
Akkor a face Accord 8. Gen csoportban érdemes rákérdezni.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
Gömbike #73094 üzenetére
köszi, de kifejezetten a bluetoothos "bővítés" érdekel, nem szeretnék zsinórt dugdosni, elvezetni. rádiót nem hallgatok (pontosabban most még de, az előző kocsiból áthozott FM transzmitter adását
), csak spotify menne. hangerőt én is a kormányról vezérlem, arra lennék kíváncsi, hogy egy ilyen ketyerével a CH +- gombbal számokat léptet-e (vagy ha nem, akkor van-e olyan megoldás, amivel viszont igen)
-
Gömbike
senior tag
válasz
ZavaBalazs #73093 üzenetére
Személy szerint a zenét ( online rádiót), waze egyszerre történő működését úgy oldottam meg, hogy vettem egy lightning-aux kábelt. A telefon töltését magsafe töltő adja, amit a szellőzőbe raktam.
Lényegesen tisztában szól , mint a gyári rádióval fogott rádióadás, nyilván a zenelejátszás, a waze is a gyári hangrendszeren szól.
Természetesen a kormányról vezérlem a hangerőt. -
ZavaBalazs
őstag
honda accord 8, ha jól látom, a fejegységben nincs bluetooth. ha egy ilyet bedugok a könyöklőben az usb + aux portba, akkor öröm-bódottá, lövi át rendesen a zenét, és a kormányról tudok skippelni? gondolom telefonhívás nem lenne így optimális, ha jól látom, saját mikrofonnal dolgozik, de maximum arra nem lesz használva, nem annyira lényeges. jó ez nekem, vagy van valami jobb (és nem nagyságrendekkel drágább) megoldás?
másik kérdés, dashcam áramellátás, dugdossak végig egy kábelt a résekben, vagy van valami okosabb megoldás?
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Jazz 2009 1.2-be kellene nekem akksi.
Tudná valaki linkelni, hol kapok belevaló Rocket akkut? (nem akarok túrni, meg találgatni, itt asszem többőtöknek is az van benne.)
Vagy ha nem Rocket, akkor mi?Köszönöm
-
8
senior tag
2004 Accord 7 gen dízel 2.2 i-ctdi
Elég jó görgőcsapágy zajt (súrlódó, zörgő) hallok alapjáraton.
Kb a feszítőgörgő, generátor felől jön, néha megszűnik, de egyre gyakrabban nem múlik bemelegedve sem.
Ebből arra következtetek, hogy a hosszbordás szíj körül lehet valami ludas. Régen volt cserélve már, szíj, görgő, generátor szabadonfutó, generátor felújítás volt akkor. Igazából bármelyik cseréje aktuális lehet.Azt figyeltem meg, hogy ha épp nincs hangja, akkor pl ha rányomok egyet az ablaktörlőre, akkor megindul a hang, 3-4 másodpercre, majd abbamarad.
Ebből olyat gondolok, hogy a generátorral van összefüggésben (szabadonfutó - vagy az úgy pont fordítva működne? - esetleg a generátor első-hátsó csapágy).Kérdésem: a hosszbordásszíj feszítőgörgője vagy vezetőgörgője is okozhatja? Feltételezem, hogy amikor ráadja a töltést, akkor a szíj máshogy terhelődik, ebből gondolom, hogy nem csak a generátor szabadonfutónál/csapágynál lehet a zaj, hanem mondjuk a feszítőgörgő vagy a vezetőgörgő zajol.
(Már a rövidebb, frissített szíj van benne.)Itt van két videó a megfigyelt jelenségről. Sajnos, nyilván, a videón nem igazán azonosítható a kérdéses hang, kb cicergésnek/rezgésnek hangzik, de jól kivehető, amikor van.
(a villódzás az ajtóban levő led megvilágítás, kicsit érzékeny a feszültségre, ezért változik a fénye)https://drive.google.com/file/d/1VngxMlcYMTuMiewg495-LEAXa88HzBxu/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1oZq2mhfYpN95ot5NZmz-F4ntPHXz1ag2/view?usp=sharing
-
Gömbike
senior tag
-
Biqci
aktív tag
Vissza az egész, semmi gond a Yellowstuff-fal, kivéve, ha nem CR-Z-hez keres az ember. Ott ugyanis nem engedélyezett...
Akkor Uraim, ki mit ajánl? CR-Z, első fékbetét, sportos, de nem pályára feltétlenül. Zimmermann nincs, ATE Ceramic nincs, EBC max a Greenstuff engedélyes, a többi non street legal...
-
-
lazac_
tag
A City-men már megint elromlott a 76632-S7A-014. Pedig 2019 májusban cseréltem gyárira.
-
válasz
szabonagyur #73072 üzenetére
Végülisja. Köszi a tippeket!
-
válasz
dgyuri0123 #73070 üzenetére
Van hogy magánszemély az eladó, de a legtöbbször kereskedő, annak meg nincs olyan, amit ne ígérne meg. Marad az átnézetés...
-
válasz
szabonagyur #73068 üzenetére
De nem mindegy, hogy saját pénzen csináltatom meg Imrével, vagy...
-
válasz
szabonagyur #73066 üzenetére
Köszi!
Hát nem túl bizalomgerjesztő, ki tudja melyik szerelő nyúlt bele... -
Üdv!
Több automata Jazz hirdetésben látom reklámozni, hogy "felújított váltó" (bizony!).
Ez mit jelenthet? Molyval átmosták, aztán új olaj, vagy több? -
Gömbike
senior tag
De, most hogy mondod…….
Kb. 2 hónapja van fent, de már akkor hangos volt, mikor megvettem a kocsit tavaly.
A lányoméktól vettem át, kérdeztem akkor tőle, hogy ennyire befütyül a szél? A válasza, hogy ez ilyen volt már, mikor ők is vették 19-ben.
Köszönöm válaszod, majd beszámolok, hogy az ajtóbeállítás eredményessége milyen lett. Pénteken újból pályázom pár száz km-t.
-
Headless
őstag
szia ennek hatására én is megnéztem GE jazz-ben két db izzó van a magasság állítóban. nekem mindkettő ki van égve, de nekem kiszedve úgy tűnik T3 inkább. dimenziók alapján.
De most hogy így mondtátok nekem a vészvilligómban is ki van égve... a szomorú, hogy már visszazártam a rádiót android beépítése után, annyira nincs kedvem kiszedni, csak hogy ezt kicseréljem. De rendeltem pár T3-as ledet, mert ahogy nézem honda mindenhova azt használja.
kapcsolót kiszedni, szerintem nem volt bonyolult, lehajtod a panelt ami tartja a kapcsolót alulról vékony kártya/csavarhuzóval benyomod a tartót felülről kézzel is hozzáférsz és kicsúszik, könnyedén.
-
-
Gömbike
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Avicularia #73052 üzenetére
Ezekben a kis akksi csak a fedélzeti rendszert tartja életben, minden máshoz a nagy akksit használja.
-
Avicularia
veterán
Lehet csak nekem új ez a dolog, hogy össze van kötve a kis 12V-os indítóakksi a nagy akksival a hibridben valamiféle konverteren keresztül.
Tegnap ellenőriztem a keréknyomást és gyújtásra tettem, hogy kapjon áramot a szivargyújtó. Csomagtartóban van egy elosztó, ami 3 részre osztja az egy szivargyújtó csatlakozót. Van rajta egy voltmérő, ami 12,4 V-ot mutatott mikor ment a levegőpumpa, ennyi az inditóakksi feszültsége. Mondom beindítom a motort, hogy ne merüljön nagyon le az akksi. Ráindítottam, de a motor nem indult be, csak az EV jel kapcsolt be. ( Ha nincs bekapcsolva a fűtés, akkor addig nem indítja a motort még hidegben sem amíg van szufla az akksiban, csak utána inditja a motort és kezdi tölteni a nagy akksit, de akkor nem áll le addig míg üzemmeleg nem lesz a motor.)
Ekkor elkezdett sokkal gyorsabban dolgozni a levegőpumpa, mintha kokaint szívott volna, a mérő pedig 14.8V-ot mutatni, anélkül hogy járt volna a motor. Ebből egyértelmű, hogy valamilyen módon tölti vagy kapcsolatban áll a két akksi egymással. -
Qru
MODERÁTOR
A gyári is TRW érzésre nincs különbség köztük de nem is forszíroztam a dolgot. Mert a fék tudjuk kiknek való...
-
-
tibor.sz
tag
válasz
sarkanyolo2 #72983 üzenetére
patentcentrum.hu a XVI. kerület Timur utcában vagy delman.hu a XXIII. kerület Szent László utcában. Nem (csak) webshopok, rendes üzlet is van.
-
Biqci
aktív tag
válasz
dgyuri0123 #73042 üzenetére
Azt nem tudom, de az biztos, hogy megbízható márka, az van az első helyen, a Ceramic betéttel rendelném. De pont az előbb találtam kicsivel drágábban Brembo lyuggatott tárcsát és ez ütött szöget a fejemben. Mert a Brembo felső kategóriás fékek biztos jók, de egy ilyen kommersz, nem tudom mennyire megvehető...
-
Biqci
aktív tag
Mennyire megbízhatóak mostanában a Brembo cuccok? Mert nem igazán van választék féktárcsából a CR-Z-hez, ha nem akarok noname Blueprint, Kamoka stb társaságból választani? Zimmermann nincs, EBC alaphangon 3x annyi mint az alap Ate, vagy esetleg Brembo ami még szóba kerülhet...
-
Manitou
veterán
válasz
slett27 #73022 üzenetére
Honda VII gen 1.6 lenne a cél, normális állapotban lévő 1.5M-nál kezdődik. Az megy annyira mint a mostani 1.4-es ?
Jobban megy. Nem megy rosszul szerintem, persze nem egy VTI. 100-ra 1-1,5s-el lassabban lép mint egy VTI , ha ez számít. Mármint nekem sedan van, ez 9.2s 100-ra, a VTI asszem 8,2s . -
saen
veterán
válasz
nandow #73003 üzenetére
Alapvetően az a felállás, hogy a benzinmotor arra való, hogy az akkumulátort töltse. Nincs direktben rákötve a benzinmotor a meghajtásra, bár kuplunggal össze tudja kötni, de legtöbbször csak a villanymotor hajt (ebből is van kettő, egyik generátor, másik a meghajtás). Egy számítógép vezérli, hogy mikor milyen módba menjen, direkt benzinmotoros meghajtás csak 80-120km/h között van, többi esetben villanymotor működik. A lényeg az, hogy a rendszer azt optimalizálja folyamatosan, hogy a benzinmotor a legnagyobb hatékonysággal tudjon műkődni, legtöbb áramot termelje. Youtube-on van egy honda előadás erről, érdemes megnézni ha érdekel a téma.
Egyébként a villanymotor erősebb, mint a benzinmotor a kocsiban. -
Micsurin
nagyúr
válasz
slett27 #73022 üzenetére
Erre azt tudom mondani kell keresni értelmes maszek szerelőt.
Gariidőn belül meg nem fogod lejárni a gyári tárcsákat.7Gent engedd el... minél mélyebbre mentem benne annál jobban azt éreztem veszett generáció és max fanatikusoknak már. Vagy vegyél egy UFO-t (2.2-es kormos nem is rossz ha rendszeresen megküldöd pályán) vagy jó lesz egy 1.4t Bravo... ha az M32 és az automata klímát lerendezed van egy autód évekre.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #73017 üzenetére
Most éppen autópályázok, mert így dolgozom. De lehet fél év múlva csak város lesz. Az utóbbi időben eléggé gyakran kellett váltani a normális pénzért.
Micsurin : én az aprópénzt úgy értettem hogy ismerős Skoda Kodiaq komplett fékcsere munkával együtt 500k volt. Ilyet hiába tudnék megvenni, fenntartani nem tudom.
Honda VII gen 1.6 lenne a cél, normális állapotban lévő 1.5M-nál kezdődik. Az megy annyira mint a mostani 1.4-es ? Feleségemnek az 1.4-es VII genes 90LE-st mintha nem érezném annyira "fickósnak".
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #73020 üzenetére
1.7 se csinál tűzijátékot mert az IHI-t annyira nem lehet megküldeni, az 1.9-es már más piskóta ott a garett jobban odaküld. 1.7-nél azt veszed észre nem ~90-100-ig húz értelmezhetően hanem ~110-120-ig megy el fickósan.
Sok vita volt róla mit is csinál pontosan mert páran csak a kormánymű keménység meg az ESP-re írták, hogy belenyúl aztán páran neki álltak OPCOM-al kiolvasni pontosan mi van.
1.7 picit fickósabb, 1.9 (JTD) az már rendesen érezhető ha Sportot nyomsz a 2.0T meg gondolom nem szorul magyarázatra.
A kis szívókon meg nem is értem de a MiTonál se értettem miért volt opcionális extra. Őszintén elsőkerekes autónál az ESP kikapcsolása sem értem miért hűha funkció...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #73002 üzenetére
Sejtettem, hogy nem vetted észre. Köszi!
Az én MiTóm is variál sok minden mással, + a virtuális, fékezgetős sperr is csak dynamic módban aktív, de én most kizárólag a motorra voltam kíváncsi, hogy hogyan éri el azt a +5 pónit. De ezek szerint gyakorlatilag ugyanazt csinálja, elengedi a turbó gyeplőjét.
A MiTónál is van DNA kapcsoló a 78 pacis 1.4 16V-knél, ha valaki kérte, nem tudom, milyen lehet vagy mit változtat.
A sajátomon kívül csak egy másik turbóst, egy 135-ös MultiAirt vezettem, az nem csinált ilyen tűzijátékot dynamicban, sőt valójában inkább az volt a "normál", az eredetileg normálnak szánt pedig inkább leszedált eco vagy retard mód volt. De a gázpedál nem lett idegesebb, a kormányszervo rásegítése nem változott, stb. Úgy tűnik, ezek a plusz fícsörök inkább a két legerősebb kivitel (155 és 170 ló) kiváltságai voltak, a többiben csak látszat. -
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur #73017 üzenetére
Az engem is érdekelne... mi az a vegyes? Nekem a vegyes heti 2-3 irodanap ingázás meg rendszeres autópálya kirándulás stb miatt. Eleve kérdés kilövős-e nála a dízel vagy sem...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
slett27 #73015 üzenetére
Most ne hari de neked tényleg nem tűnik fel az alapozós gitt?
Aki ezt így hagyta (mert ez fixen nem 1-2 hónapja készült el és várja a fényező időpontját) az szerinted mennyire keresett olcsó és mennyire minőségi lakatost?Kicsit olyan érzésem van gombokból szeretnénk autózni de nagyot autózni...
Ez sose lesz olcsó muri, az Astra 1,3-ért sétált el velem és csak a kötelezőkkel ~400 ment el rá. SEM a dmf sem a DPF sem a magasnyomású rendszerembe nem kellett belenyúlni... kopp kopp kopp. Egy SCV szelepet kell majd tippre cseréljek mert a sima gázolajjal már dobálja picit magát idle prémiummal még nem, az megint 40k lesz.
Nem fogsz tudni szotyiból sem értelmezhető erejű autót építeni (azt végképp
) sem venni. Ha erősebbet akarsz vegyél egy ~10-15 év közti crtdi vagy turbóbenyát pl akár egy 3. Bravot pl 1.6Mjettel (itt nincs M32 szerencsére) vagy akár Tjettel és ha van valami rakasd rendbe.
Egy két év alatt elérsz oda, hogy lesz egy tényleg jó kocsid. El kell esetleg költsd rá a vételár felét? Igen. ~15 éves autónál nem az értéke szerint költünk már rá régen... használatiértéket veszünk magunknak minden a kocsira költött penivel.
----Azért nem dobálnak túl sok 1.6 VTit mert ami volt azt a hülyegyerekek mára mind leélték és a maradványokat próbálják elsózni. A megkímélt darabok meg valakinek a garázsában pihen évi ~350 napot tippre egy Integra mellett és helyette a tulaj épp egy MkII-es fokát rugdos a városban.
---
tboy93 kiléptél Honda Hungaryból? Vannak ott ettől komolyabb bontószökevények is ~1,5-ért. Ha esetleg beírod ez komoly-e véreskéssel ugranak rögtön neked. -
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur #73009 üzenetére
...már van. Azok a részek nem dizájn miatt szürkék. Ha ennyire igényes a tulaj, hogy a fényezést már elspórolta képzelhetem mennyi lett karosszériásra szánva.
-
szabonagyur
félisten
válasz
slett27 #73007 üzenetére
Minek neked ilyen autó 2M-ért?
Ahogy sokan írták döntsd el mire is kell neked az autó és mennyid van rá.
Ez egy 2. hülye gyerek autónak vagy project autónak okés lehet, de nem erre alapoznám a napjaimat.
97-es autó, ez 27 éves most, tuti van/lesz rajta rozsda is hamarosan, klasszikus pénzt temető inkább.
-
slett27
addikt
Vennék én... még kb 2 év.
HONDA CIVIC 1.6 VTi ABS+SRS+Klima
1.890.000,- -
slett27
addikt
Még egy utolsó kérdés aztán tényleg hanyagolom a témát. Elvileg P28-as ECU van az autómban. Ez alapból programozható, vagy azzá kell tenni ? Vagy vennem egy másik ECU-t ami már az ? Illetve ha optimalizáltatom abból mennyi pluszt lehet kisajtolni ?
-
Qru
MODERÁTOR
-
nandow
aktív tag
válasz
dgyuri0123 #72994 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #72995 üzenetére
Nekem en bloc az IHI úgy volt meg fejben, hogy marha masszívak. Biztosan nem azonos van fent, mea culpa. Szerintem ezen kívül kehes szériás IHI-ről még nem olvastam.
Bakker vak vagyok bocsi nem láttam azt az üzit
Nyomásszabályzóval művel valamit enged többet tölteni a csigának (a mennyire nem tudok okosat valaki anno megmérte de nem emlékszem rá + eltér az 1.7 és az 1.9-nél is a mérték) valamint kikapcsolja az ESP-t és felkeményíti az IDS futóművet ha van. Na meg a legfontosabb érzékenyebbre teszi a gázpedáltUtóbbi csak azért fontos mert az 1.4 és 1.6 copo is kaptak Sport gombot, érezzük miképp lehet ott megoldva ugye...?
Dani mondta a legnagyobb tunning amit Ő ajánl Denso befecs mellé az a sport mód, ha ettől komolyabb kell tessék venni egy 1.9-est és azt lehet húzni ahogy tetszik.
-
j.bravo
addikt
válasz
lazac_ #72980 üzenetére
Az szép; az ilyesmi akkor csak igen komoly megszállottság elhivatottság esetén éri meg.
Aki nem akar ilyesmivel mi nden alkalommal (ennyit) küzdeni, annak talán még a kerülő utas megoldás is jobb lehet, azaz angol vagy német földön egyedileg levizsgáztatni-engedélyeztetni, aztán azt honosíttatni. Persze ehhez is hasonló elszántság kell, de talán megúszható a kétévenkénti kibelezés-eredeti bél beszerelés-újra átbelezés...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Villanyszerelés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Asztalos klub
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest