Új hozzászólás Aktív témák

  • murdoc24

    csendes tag

    Sziasztok!

    A nem túl távoli jövőben, pontosan jövőhéten kezdek 2nd line-os help desk-esként amerikai anyavállalattal rendelkező magyar cégnél.

    Nagyon hirtelen történt az interjú és minden ami velejár.

    A mélyen tisztelt informatikus kollégákat kérdezném, mit gondoltok, mik azok a nagyon fontos és elengedhetetlen szakmai tényezők, melyek nélkül nem fogom tudni elvégezni a feladataim?

    7-8 éves hardveres tapasztalat,kis alapszintű rendszergazdai tudás, valamint erős szintű szoftver felhasználás jellemez. Adatbázisok alapon, c, java szintúgy. Image-elés, password reset, tcp/ip, lan, beállítások mennek, legalábbis 10-20 gépes hálózaton még ment. Honlapszerkesztés, photoshop és társai közepes szinten.

    Google a barátom és nagyon sok érdekes megfogalmazást találtam, de sajnos konkrét help desk-es kollégáktól helyzet jelentést még nem leltem.

    Nagyon hálás lennék egy kis útbaigazításnak, kérlek szánjatok meg némi információval.
    Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy cég és rendszer válogatja a teendőket, csak nem tudom konkrétan leszűrni a teendőket.

    Köszönöm

    2nd line rookie

Új hozzászólás Aktív témák