-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pataig
tag
válasz
hun005a #24621 üzenetére
Valóban nem sok, de ez csak a nyárit érinti, mert hasonló mennyiséget a télibe is hajtok!
Ráadásul ez főleg városi közlekedés, csak egy két kirándulás, s a nyaralás ami hosszabb táv!
Megkérdeztem pár gumist.... hihetetlen mekkora eltérések vannak az ajánlásokban! Van amelyik a Laufennt favorizálja a másik az Apollot... a harmadik a Nexent....Pedig gondolom van különbség köztük, csak én annyira nem értek hozzá!
Ja és a legjobb amit mondtak.... ha ilyen keveset megyek akkor vegyem meg a legolcsóbbat, mert úgyis rám öregszik a gumi.... ebben igazuk van ami az öregedést jelenti, de nem szeretnék bajba kerülni azért mert egy rossz minőségű gumit vettem, s spóroltam 10000ft-ot a garnitúrán!Gondoltam hátha itt megerősítenek valamelyikben!!!
-
ro_bert17
őstag
válasz
hun005a #24567 üzenetére
Köszi!
Akkor az F Astrára meg is rendelem rövidesen a Nexen Nblue 4 Season-t.Viszont a G Astrára benéztem a méretet. Ha jól olvasom, akkor 15"-os felnin 185/65, és 195/60 a gyári méret. Ebben a butiban meg épp nincs. Legközelebb az emagon látok még elfogadható áron.
Nekem személy szerint emagos megrendelésekkel eddig nem volt gondom, de mintha gumis megrendelésnél olvastam volna, hogy pl. öreg gumit küldtek. Van erről valami tapasztalat? (nem vitaindítónak szánom) -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hun005a #24425 üzenetére
Nexen-el nincs tapasztalatom de általánosságban:
Autós közönségszavazást valóban meghamisítottak az ADAC-nál de a gumitesztjeik azért rendben vannak.
Azok sokszor egyedi gyártói specifikációjú gumik, többnyire más a keverékük, profilmélységük sőt akár a mintázatuk is mint az általános verzióké.
mod:
BBD: Rengeteg minden befolyásolja nem csak maga a felfüggesztés. Pl a súlyeloszlás, a Kuviknak nagyon könnyű a háta mert a tank és a motor is az első tengelyhez van közel (ebben sokkal erősebb a sedan nem csak a jobb futómű miatt hanem mert hátul van a tank), na most ugye orrtolósra kell hangolni a kocsit ezért hamar elkezdi tolni az orrát, hogy ne legyen meglepi az elkönnyülő/kitörő háta miatt.
A Volvonál azért ott lötyög hátul 60-70 liter gázolaj, meg a jó nehéz akksi is ott figyel a hátsó tengelynél ami sokkal jobb mechanikai tapadást ad a hátsókerekeknek.
De valóban alapvetően a felfüggesztés milyensége a meghatározó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- SONY LCD és LED TV-k
- Építő/felújító topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Megérkezett Androidra is az Adobe Photoshop
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ASUS Radeon RX 7600 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest