- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen széket vegyek?
- OLED TV topic
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hun005a #24425 üzenetére
Nexen-el nincs tapasztalatom de általánosságban:
Autós közönségszavazást valóban meghamisítottak az ADAC-nál de a gumitesztjeik azért rendben vannak.
Azok sokszor egyedi gyártói specifikációjú gumik, többnyire más a keverékük, profilmélységük sőt akár a mintázatuk is mint az általános verzióké.
mod:
BBD: Rengeteg minden befolyásolja nem csak maga a felfüggesztés. Pl a súlyeloszlás, a Kuviknak nagyon könnyű a háta mert a tank és a motor is az első tengelyhez van közel (ebben sokkal erősebb a sedan nem csak a jobb futómű miatt hanem mert hátul van a tank), na most ugye orrtolósra kell hangolni a kocsit ezért hamar elkezdi tolni az orrát, hogy ne legyen meglepi az elkönnyülő/kitörő háta miatt.
A Volvonál azért ott lötyög hátul 60-70 liter gázolaj, meg a jó nehéz akksi is ott figyel a hátsó tengelynél ami sokkal jobb mechanikai tapadást ad a hátsókerekeknek.
De valóban alapvetően a felfüggesztés milyensége a meghatározó.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hun005a #24483 üzenetére
Elvileg a merevebb oldalfal miatt romlik a rugózási komfort (azonos nyomásérték mellett).
Nekem a nonXL-es gumit (BS Potenza) XL-es (CC) váltotta de nem vettem észre semmi belőle. Érzésre olyan mint volt (fixen gyári +0,1 bar-ral használva)...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
ro_bert17
őstag
válasz hun005a #24567 üzenetére
Köszi!
Akkor az F Astrára meg is rendelem rövidesen a Nexen Nblue 4 Season-t.Viszont a G Astrára benéztem a méretet. Ha jól olvasom, akkor 15"-os felnin 185/65, és 195/60 a gyári méret. Ebben a butiban meg épp nincs. Legközelebb az emagon látok még elfogadható áron.
Nekem személy szerint emagos megrendelésekkel eddig nem volt gondom, de mintha gumis megrendelésnél olvastam volna, hogy pl. öreg gumit küldtek. Van erről valami tapasztalat? (nem vitaindítónak szánom) -
pataig
tag
válasz hun005a #24621 üzenetére
Valóban nem sok, de ez csak a nyárit érinti, mert hasonló mennyiséget a télibe is hajtok!
Ráadásul ez főleg városi közlekedés, csak egy két kirándulás, s a nyaralás ami hosszabb táv!
Megkérdeztem pár gumist.... hihetetlen mekkora eltérések vannak az ajánlásokban! Van amelyik a Laufennt favorizálja a másik az Apollot... a harmadik a Nexent....Pedig gondolom van különbség köztük, csak én annyira nem értek hozzá!
Ja és a legjobb amit mondtak.... ha ilyen keveset megyek akkor vegyem meg a legolcsóbbat, mert úgyis rám öregszik a gumi.... ebben igazuk van ami az öregedést jelenti, de nem szeretnék bajba kerülni azért mert egy rossz minőségű gumit vettem, s spóroltam 10000ft-ot a garnitúrán!Gondoltam hátha itt megerősítenek valamelyikben!!!
-
veterán