Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Csabex #42880 üzenetére

    Szivesen, fel hívod bármelyik linkelt céget, elmondod h milyen autó mire használod stb és ajánlani fognak neked képzést, mindegyik csapat profi biztonsági szakemberekből és sokat látott vezetéstechnikai trénerekből áll, alapvetően tőlünk nyugatabbra ez kötelező mindenkinek, itthon még a hivatásoshoz sem kell, tehát vezethetsz úgy 40tonnás kamiont hogy életedben egyszer nem szlalomoztál műgyantán/hókásán, nem tudsz egy célfékezést megcsinálni nedves úton... Ezért írtam a furgonos példát.

    Amúgy molnarpeti könnyen elérhető, privátra is válaszol ha ideje engedi. (de ne bombázd vele :DDD )

    @F_Zolee: Hobbiból? És miért ne? A c-családnak lehet Porsche Cayenne hybrid SUVja, a munkanélküli alkesz szomszédnak 5-ös dízel bömöse, nekem meg mérnökként és családapaként ne legyen egy Suzukim mert nem megyek csak évi 3ezer km-t!? Na ne már... A Molos autót meg töltögesse a fene, hát Győrig alig érek el vele ha véletlenül bekapcsolva felejtem a rádiót... Bérelni meg nem fogok napi 30-40ezer + 300k kaucióért, már megbocsáss, mert 3 alkalom alatt a Vittya éves fenntartása visszajön és nem is kell konstans mozdítható 300k-nak pihennie a számlámon... Most a vételártól úriasan tekintsünk el...

    @Tompie: Sok sikert, az egy buzeráns méret (már elnézést), alig akad gyártó aki készít ekkora abroncsot, én ezért váltottam méretet, mert egyszerűen nem lehetett itt a "parasztelosztóban" sehol kapni tisztességes téligumit 185/65R14 méretben, bezzeg 185/55R14 és 185/60R14-ben volt rogyásig, utánam hajították kb... Csak nem egy corolla? :DDD

    @rbalint88: "a ketto helyett venni egy hibridet/plugint." Az a volvo 10 év múlva is volvo lesz, a konnektroba dughatós hybridnek meg nincsen sok értelme ha igazak a híresztelések és nincsen otthon gyorstöltőd... Anyagi csőd, mert a belsőégésű motor hibáit ötvözték az elektromos hajtás hibáival, szóval szerviz költségben lehet leveri a DPF-es dízeleket, de még nincsenek régóta a piacon (csak a Prius), ezért a tapasztalat is kevés velük... Ráadásul ahogyan hallottam jövőre nem lesz rá "ződrencám", aztán lehet hajtani a rollert, mert lesz rá teljesítmény adó (benzin+villany, olcsó lesz biztosan), nem lesz több ingyen parkolás, és töltésért is fizetni kell majd, de ugyanúgy mint egy sima turbós benzinest vinni kell olajat cserélni, akkupack is lehal néha, szabályzóelektronika is meg azért a befecsik is pár százezrenként bedobják a törcsit... Tiszta haszon h 4,2-vel eljár városban, nem? :D

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák