Hirdetés
- 4K-s okosmonitor huppant le az MSI tervezőasztaláról
- Almás felhangokat pendít meg a Cougar legújabb, E-ATX-es háza
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- OLED monitor topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Szuperhősös mókára fókuszál az új GeForce driver
- Milyen házat vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
válasz
dennis.nol #7213 üzenetére
Hello,
kényelmesen megoldható, a kérdés maximum csak az, hogy van-e összefüggés a két sebességkomponens (vertikális - horizontális) között - leirásod alapján ezek egyenesvonalú mozgások, max a sebesség értéke változik (= gyorsul).
Alapevetően a kényszerezést kell jól megoldani, hogy célravezető megoldást kapj.
A felfelé mozgó tárgyat külső referenciához, a benne lévő tárgyat pedig a felfelé mozgó tárgyhoz kényszerezd - ennyi infó alapján ez tűnik logikusnak.A kényszereket talán nem kell bemutatni, lényeg, hogy csak az a DoF (Degree of Freedom) maradjon meg kötetlenül, amelyik irányba mozgatni szeretnéd az adott testet. Ebbe az irányba definiálsz egy motort, ami aztán a megadott módon mozgatja a szabad DoF irányába.
Elsőre kb ennyi. Kérdezz, ha vmi nem akar összejönni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OLED monitor topic
- Windows 11
- Okos Otthon / Smart Home
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Szuperhősös mókára fókuszál az új GeForce driver
- Milyen házat vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...