Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • batmanism

    csendes tag

    válasz krila #1 üzenetére

    Szevasz Krila!
    Előszöris szeretnék köszönetet mondani minden genius ht tulaj nevében, szerencsére én is ezen szerencsés család tagja vagyok. Nem vagyok egy nagy high end szakértő vájtfülű bagoly, így csak fél-laikusként mondhatom: engem a rendszer oda-vissza levett a lábamról! Egyszer véletlenül neten pillantottam meg képet róla, és a középhangszóró meg a mélynyomó láttán indultam is a boltba érte, amint összekapartam pénzt. Én ráadásul az asztali dvdt is rányomtam (ac3 dekóderes dimarson 611 ), és mondhatom, durván tolja hangot a faanyag! Főleg dts anyagoknál, ott már mély is hibátlanul teljesít.
    Mindenesetre az általad javasolt tuningot is kipróbálom, mert jó ötletnek tűnik, a mély szerintem is erőtlenkedik ( főleg, mert 4.5X3.5-ös szobában használom ) néha.
    Kérdés: Tegyük fel, hogy hót laikus vagyok az egészhez( és ezzel nem is állunk távol az igazságtól). Meg fogom tudni tuningolni a cuccot? Tehát kezdők által is végrehajtaható operációról van szó? Tényleg ráindultam, de azért nem akarom kilőni a rendszert.
    Még valami: Sajnos van egy komolyabb problémám is a hangfalakkal. Ha rá van kötve rca-val asztali dvd és gép is egyszerre, fellép egy erőteljes búgó hang. Így aztán egyiket mindig ki kell húzni, és ez nem növeli a vezetékek és a cucc élettartamát, de a jókedvemet sem( tényleg, lehet kapni boltban ilyen 3Xkisjack-erősítő kábelt, ha ez kipurcan?). Remélem tudsz segíteni!
    Még egyszer köszi, az infókért előre, tuningért meg utólag!

    The Inseminator 3 - Rise of the Cows

  • batmanism

    csendes tag

    válasz krila #18 üzenetére