Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
válasz
Csaba_20_ #3358 üzenetére
Mert mi a jótállás? Kijavítás, vagy kicserélés. Ha egyik se és a termék nem használható, akkor pedig a pénz vissza. Ezek közül pedig a fogyasztó egyiket se kaphatja meg, mert a szerződő felek egyikének ezt kívánják az érdekei. Méghozzá annak a félnek, aki erőfölényben van.
jó esetben mindkét fél jól jár és én ebben nem látom, hogy hol a probléma, akkor sem, hogy a szerződéstől eltértek (a persze bolt jár igazán jól, mert nem kellett visszaadni a vételárat, amiből esetleg a vásárló vehetett volna akár kétszer jobbat is, főleg ha ezt másik helyen teszi meg)
abban egyetértek, ha a fogyasztó ragaszkodik az eredetileg vásárolt típushoz, akkor ha azt nem akarják, nem tudják, javítani, akkor kapjon egy ugyanolyat, a probléma akkor van, ha ezeket nem tudják teljesíteni
A fogyasztó semmivel nem lesz gazdagabb, hiszen csak a korábban kiadott pénzt kapja vissza, talán az infláció miatt még szegényebb is.
viszont az inflációtól eltekintve ingyen használta a cuccot (ingyen bérelte, ingyen amortizálta, ingyen kapta a támogatást)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest