Hirdetés
- Milyen RAM-ot vegyek?
- OLED TV topic
- Titán TUF módra: teszten az NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Akciókamerák
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bozoli
tag
válasz
horesz01 #330 üzenetére
Nem akarom osztogatni az észt, mert én is kezdő vagyok a téren. Nem mondhatom, hogy nem jó, mert nekem nincsen ilyen. Ugyan amikor én nézegettem hogy mit vegyek, akkor volt a kezemben, de mivel a költségvetésem megengedett egy drágábbat, ezért hamar letettem. Nekem, így első tapira nem jött be. Jó lenne találni valakit akinek volt hozzá szerencséje.
Nem jó érzés, amikor valaki lefikázza a kiszemelt kamerát, ami valószínű, hogy a legdrágább, amit csak kinézhet az ember és tudja, hogy nincsen pénze jobbra. (Ezzel én is így voltam.) De sajnos tudnunk kell, hogy mit várjunk ezektől, és használata örömet okozzon, ne szomorúságot, meg bosszúságot. Tehát, mielőtt megrendelnéd valahonnan, próbáld ki bármit is választanál. Most már sok olyan bolt van, ahol erre már van lehetőség.
Aztán, ha megvan az a 3 ami szóba jöhet árban, meg első benyomásra akkor közülük a legjobbat. Ha bizonytalan vagy akkor ott vedd meg, ahova visszaviheted, ha esetleg mégsem jött be. Úgy tudom, hogy interneten erre 8 napod van. De amíg a pénzed visszakapod?....az idő. De ennek utána kell nézni.
Bocs, hogy konkrétan nem tudtam segíteni. Üdv. -
bozoli
tag
válasz
horesz01 #328 üzenetére
Szia horesz01!
Ezen ár alatt én csak Toshibát láttam, de hogy az jó-e, azt nem tudom. Nézd meg (árgép, olcsobbat.hu), hogy a HD kamerák mennyiért vannak, és akkor elgondolkodtató az az ár.