Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aviator

    tag

    válasz sqpp #12481 üzenetére

    Valóban nem függ össze és valóban nem használja ki a 8-at, tehát futni fog, csak jelentős terhelhetőségi korlátozással. Viszont éppen a 32bit-es mivoltából fakadóan a program "belső tárhelyének", azaz a Virtual Adress Space-nek (VAS) nem fogod tudni túllépni a 4 gigás korlátját, a nagyobb baj az, hogy ebbe beleszámít a videókártyád memóriája is. Ha jól értelmezem akkor te valamilyen módon (2 VGA, vagy 1 VGA-n 2x2Gb ram) 4 Gb videomemóriával tervezed használni az FSX-et. Nem tudom ez milyen hatással lesz a játszhatóságra de így a VAS-t ez teljesen ki fogja használni, és az FSX nem tudom hol fogja tudni tárolni a saját textúráit, vagy egyéb memória, illetve tárhely igényes összetevőit. Mélyebben nem megyek bele, mert annyira nem értek hozzá, ha hülyeségeket mondtam elnézést, viszont pár oldallal ha visszalapozol a fórumban akkor nálam okosabb emberek sok fontos információt leírtak már erről, illetve ezt egyszer, vagy inkább kétszer érdemes elolvasni mielőtt gépet épít az ember FSX-re. Ez a VAS ugyanis ha elfogy akkor lehet atomerőműved is egy egyszerű OOM errorral ki fog lépni az asztalra.

Új hozzászólás Aktív témák