Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gogabi79
tag
-
gogabi79
tag
Sziasztok!Játékban meg vettem egy JohnDeere8370RFinal gépet,majd egy potkocsit!Ha már a pot nem kel s leakasztom,kifagy a játék.Ez mitöl van?.Lehet javitani ezt valahogy?
-
gogabi79
tag
Már sikerült a szántás mod téma!Viszont,mást szeretnék most kérdezni!.Hogy egyhet egy modot lekodolni,hogy giantsban ne tudják azt modoítani?
-
gogabi79
tag
válasz
n0tr3adY81 #3171 üzenetére
Jó lenne.
-
gogabi79
tag
Sziasztok!
Map építés!Van olyan manure amit ga giantsba belerakok a mapba,és az müködik is?.Olyanra gondolok mint egy mapobject
-
gogabi79
tag
válasz
n0tr3adY81 #3176 üzenetére
11 ben már csináltam mappot,de most ez a 15 picit másabb.Olyan manure ra gondoltam hogy gianta editorban a térképmapra ráteszem azt és a tiggert is és persze a játékban müködjön.
-
gogabi79
tag
válasz
n0tr3adY81 #3178 üzenetére
Na igen.Viszont van egy multifruitos üres map,amire ráraktam egy másik mappot,és amikor játékba vagyok,meg veszek egy gépet,és az a furcsa,hogy a kamera állás fentröl nézetben a gépnek a tetejét mutatja.Külső kamera nézete nem változtatható,csak felfelé.Ez mitöl van?
-
gogabi79
tag
válasz
n0tr3adY81 #3180 üzenetére
Benne vagyok a mappban és a wiew-camera utvonalán van 8 persp camera.Ezeket nem tudom törölni,csak fel,le léptetni.Akkor itt lehet a gond?
-
gogabi79
tag
Sziasztok!Azt mondják,szedjem ki egy map ból a tiggereket,,jó,kiszedtem,de még igy sem müködnek.Már mindent ki probáltam de ez sem jó!.Valami megoldás?
-
gogabi79
tag
A tiggerek nem müködnek játékban,Mit lehet ezekkel csinálni?.Probáltam más mappokbol kiszedni,de azsem vált be.
-
gogabi79
tag
válasz
ObiGabi #3201 üzenetére
Hidd el,kb úgy 10 mappot szedtem le már.ebben volt 11-13-15 verzió,és meg mondom őszintén nem müködös.Pl,van a liquidManure ,és azt ha mapról ki export selection with file... ezzel exportálom ki szoval.A Mappomra be teszem,és a játékban hiába állok oda nem észleli a triggerét.Ez igaz a tehenek etetője,az istálóban levő,valamint szalmázni se lehet.
Ha meg a játékmentésbe lemegyek,és ott a vehicles.xml nél beirom a liquidManure értékét.akkor azt már játékban tudom teletankoltatni kamion szerelvényel.
Esetleg van itt egy map építő aki járt már így?
-
gogabi79
tag
Hali!
Egy kérdésem lenne hozzátok!Van egy kombájn és a végén levő straw ot szeretném a helyére igazítani.Xmlben át írtam a id számot meg a autributesnél a translate számokat és ezzel sem tudtam helyre igazítani.Valami megoldás fiúk?
-
gogabi79
tag
Én nemrégiben olyant is hallottam,hogy tán egy srác,persze magyar,csinált egy modot,de azt a modot úgy lehetett letölteni ha mi fizettünk érte.A mapphoz meg annyit füznék hozzá,amit nayon vártok,hogy nagyon sokat ne várjatok attól.Olyan lesz mint a többi.
-
gogabi79
tag
Fs15 Rába 300
Lertölthető:[link]Boldog Karácsonyt
-
gogabi79
tag
válasz
n0tr3adY81 #3276 üzenetére
Gondoltam,hogy te leszel,az aki majd bele fog kötni de az ilyen emberekkel nem törődöm!.Csinálj jobbat ha tudsz!.Bele kötni bárki ,bármibe bele tud!.Nem volt neked sem kötelező letölteni.
-
gogabi79
tag
Raba300zold
Letölthető:
[link] -
gogabi79
tag
FSH_Modding_map_V5 Lehetett volna jobb is.Hogy miért?Mint a többi mapra vissza térve,sok olyan épület van amit ők is másik maprol szedtek le.Sok olyan fa van bele rakva ami bokor,de kérdem én?miért nem lehetett abbol a fábol kivenni a rigidbodyt,hogy az ember azon ne akadjon fel?.
-
gogabi79
tag
válasz
n0tr3adY81 #3302 üzenetére
Lehet,hogy az én véleményemre nem adsz,de akkoris Ha már valaki egy kibaszot mapot épít,és azon van,hogy jól legyen az megcsinálva,akkor mindenre figyeljen oda!.Normálisabban is meglehetett volna a földeket is csinálni.A fákat se azért irtam mert hogy meg sértődj,de erre is oda kelet volna figyelni.lehet,hogy nagy szám az hogy pár nap alatt mennyien töltötték le,de még az az egy szerencsénk,hogy nem pénzért áruljátok ti is mint az egyik moddingos,Nem tudom Balu talán vagy ki.
-
gogabi79
tag
válasz
n0tr3adY81 #3318 üzenetére
Ezt takarísd lefele nagyon gyorsan!.De rögtön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
gogabi79
tag
Rába300 Fs15
Amit tud:Alapokat!.
Letölthető:[link] -
gogabi79
tag
Hibák ki javítva!
-
gogabi79
tag
válasz
n0tr3adY81 #3362 üzenetére
Köszönöm,hogy szóltál a hibák felől.Mégegyszer köszi érte!.
-
gogabi79
tag
válasz
pzolika9512 #3370 üzenetére
Persze,ha van láncfűrészed a modok közt.és játékban tudod használni
-
gogabi79
tag
válasz
zsolesz0803 #3372 üzenetére
Igen át!.Giants editorban meg nyitod a mappodat,majd azta silos dolgot megkeresed.Utána useratributes és ott már át tudod irni.
-
gogabi79
tag
Ifaw50 Fs15ben.
-
gogabi79
tag
Hali!
Amikor a mappon elkezdek aratni,akkor a kombájn után a rend az fehér let,Már a textura képeket is vissza raktam,de továbbra is fehér.Tudna valaki ebbe segiteni?.
-
gogabi79
tag
Sziasztok!Egy multifruitos mapnál sajnos ez a helyzet,ezt irja,amikor gépet megszeretném venni.Van erre valami megoldás?
-
gogabi79
tag
<!-- Sár beillesztése mapba -->
Dokumentum hozzá:
[link]<Textura kép másold te is a Terrianba majd a map01 et notepaddal megnyitod és oda bemásolod ahova kell>
<File fileId="129" filename="textures/terrain/dirt_diffuse2.dds" relativePath="true"/>
<material részét a materialhoz másold bele:>
<Material name="dirtyMaterial" materialId="42" ambientColor="1 1 1" customShaderId="49">
<Texture fileId="129"/>
<CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
<CustomParameter name="frequencyAndScale" value="0.3 0.1 0 0"/>
</Material>Meg keresed a npotepaddal a FoliageSubLayert és az utolsó növényed alá beilleszted.
<FoliageSubLayer name="dirty" densityMapTypeIndex="15" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="4" materialId="42" cellSize="8" viewDistance="195" objectMask="65520" distanceMapIds="128" distanceMapUnitSizes="128" repeatLastDistanceMap="true" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="2" width="0.5" height="0.05" widthVariance="0" heightVariance="0.01" horizontalPositionVariance="0.01" numStates="9" blockShapeId="7"/>
<Ezt pedig a modDescbe másold bele>
<specializations>
<specialization name="terrainControl" className="terrainControl" filename="scripts/terrainControl.lua" />
</specializations><extraSourceFiles>
<sourceFile filename="scripts/SchlammLoch.lua" />
</extraSourceFiles>A scripts mappát másold a mapod anyagai közé hogy benne legyen.Majd megnyitod a mappodat Giants editorral és amikor megnyitotta akkor megkeresed a scripts mappát,majd dirtPS és abban található dirt_1 majd dirt2 be importálod,egymásra igazítod azokat és elmented a mappot.
[ Szerkesztve ]
-
gogabi79
tag
válasz
n0tr3adY81 #3791 üzenetére
Hát B+.Én is így töltöttem le,de különben gondoltam ,hogy neked a szar is ízetlen!.Igen azt én is tudom,hogy acustomShaderID="x" az x nél más számot kel beírni,és hogy minden mapnál ez változhat!.Te iq bajnok vagy mond? hogy minen szba bele kötsz?.
-
gogabi79
tag
Gy.Év 2014 Claas lexion 660 Fs15 (saját Gép,nem osztott)
[ Szerkesztve ]
-
gogabi79
tag
Sziasztok! Fs15 ből fs13 ba lehet mappot át hozni?
-
gogabi79
tag
kukorica (maize)
Első Szint: 0 2 5
Második Szint: 0 2 4 5
Harmadik Szint: 0 2 6
Negyedik Szint: 0 2 5 6
Fonnyadt: 0 2 7
Kukorica tarló: 0 2 6 7árpa (barley)
Első Szint: 2 5
Második Szint: 2 4 5
Harmadik Szint: 2 6
Negyedik Szint: 2 5 6
Fonnyadt: 2 7
Árpa tarló: 2 6 7
Szalma rend: 2 8búza (wheat)
Első Szint: 0 5
Második Szint: 0 4 5
Harmadik Szint: 0 6
Negyedik Szint: 0 5 6
Fonnyadt: 0 7
Búza tarló: 0 6 7
Szalma rend: 0 8repce (rape)
Első Szint: 0 1 5
Második Szint: 0 1 4 5
Harmadik Szint: 0 1 6
Negyedik Szint: 0 1 5 6
Fonnyadt: 0 1 7
Repce tarló: 0 1 6 7burgonya (potato)
Első Szint: 0 1 2 5
Második Szint: 0 1 2 4 5
Harmadik Szint: 0 1 2 6
Negyedik Szint: 0 1 2 4 6
Fonnyadt: 0 1 2 6 7
Maradék: 0 1 2 8cukorrépa (sugarBeet)
Első Szint: 3 5
Második Szint: 3 4 5
Harmadik Szint: 3 6
Negyedik Szint: 3 5 6
Fonnyadt: 3 7
Lefejezett: 3 6 7
Maradék: 3 8fű (grass)
Első Szint: 1 5
Második Szint: 1 4 5
Harmadik Szint: 1 6
kaszált: 1 8Terrain Detail
0 = grubber
1 = szántás
2 = vetés
3 = burgonyagátak
4 = trágyázott, permetezett (engedélyezni kell, 1,2 vagy 3) -
gogabi79
tag
-
gogabi79
tag
Sziasztok!Fs17 üres map nál miért van az hogy az üres mappon nincs fields/vagy törölték/.Szóval az a baj,hogy mikor megcsináltam Giants editorban a földeket majd egy másik üres map ból kiszedtem azokat a fieldseket,helyre igazitom viszont a játékban meg már azt mutatja ott is van vetés ahol nincs is se föld,se semmi.Lehet ezt javitani valahogyan?
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Macrodroid
- Politika
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Tippmix
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Dell Precision T1700 SFF PC (i5-4590, 16GB Ram)
- Adata 710-1T külső winchester oem (garancia mar lejart)
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)