Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    őstag

    válasz Kansas #54 üzenetére

    Amúgy szerintem AMD-nél kb az volt a gond, hogy összerakták az egyébként elég jó GCN architektúrát, meg keresztül nyomták a low level átállást, s mivel akkoriban az nVidiának az nem feküdt, hátradőltek, hogy majd az architektúra meg a low level megközelítés behozza gyümölcsét. S ebben szépen skálázódtak utólag is a megoldásaik.

    Aztán ment valahogy a bénázás a GCN 2/3/4/5 RDNA 1-el közben az nvidia meg lerakta az asztalra a Turingot megfelelő low level képességekkel, Tensorral és RTX-el, amihez azóta is szállítja a softwares megoldásokat. Lásd DLSS 4 Tranformer modell megy RTX 2080 Ti-on. Szóval jah, utóbbi időben jóval többet rakott a témába az nvidia szerintem.

    Amúgy a Mesh shadinget sem értem. Annyit lehetett olvasni az AMD féle Primitive shaderről megváltja a geometry feldolgozást ilyenek. Már vannak zárt SDK-k megy ilyenek. Aztán hopp, Turinggal megjelent a Mesh Shader DX-be, meg minden egyéb API-ba. Érthetetlen, hogy tudta az Nvidia beelőzni az AMD szabványos módon ezzel kapcsolatban.

Új hozzászólás Aktív témák