Hirdetés
- Visszafogott, vékony és vezetékmentes ProArt billentyűzet jött az ASUS-tól
- Nem tiltották be a Teslát Kaliforniában, Robotaxival ünnepelt a márka
- Az ARM részvényeinek eladásában csúcsosodott ki az NVIDIA felvásárlási kísérlete
- Jobb tömörítő algoritmussal kínálja meg a DirectStorage API-t a Microsoft
- Mi történik, ha minden PCIe slot tele van?
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Felzárkóztatná a HDD-ket az SSD-khez a Western Digital
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
Az a hulye nevu IDE controller az valoszinuleg a Daemon Tools nevu CD emulator akar lenni.
-
margo80
csendes tag
Sziasztok!
Először is el kell mondanom hogy még nem igazán értek a számítógépekhez vagyis még kezdő vagyok.Olyan problémám lenne hogy mikor megnyitom az eszközkezelőt néhány helyen sárga háromszög van.Ahol van ilyen oda rámentem és csináltam olyat hogy illesztőprogram frissitése és olyat írt ki hogy naprakész de még mindig ott a háromszög!Akkor probáltam azt is hogy letöröltem és a hardver hozzáadásában ujra telepítettem de akkor ott azt írja hogy a program nem fog működni vagy hibás.Mi ennek az oka hogy eddig ezek működtek és most meg ilyen jel van előtük? Nekem egy fujitsu siemens amilo pa2548-as laptopom van amin vista home premium van.Leírom hogy mik előtt van háromszög:
Átviteli kábelek itt minden háromszöges
elkin usb áttelepítő kábel és usb áttelepítő kábel
Tároló vezérlők itt csak egy:AJYCYERB IDE Controller.A Microsoft iSCSI-kezdeményezőn nincs az jó.
Windows adatfigyelőnél megint minden háromszög:Microsoft Windows adatfigyelő MTP-alapú eszköze éa a Microsoft windows adatfigyelő-kompatibilis eszköz.
Volt még a videokártyáknál is:Intel R 82852/82855 GM/GME grafikavezérlő ,de viszont a NVIDIA GeForce8400M G az jó.