Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsi0407
félisten
válasz
7Heads Drago #13054 üzenetére
Te pedig fordítva ülsz azon a lovon. Egy villanyautós topikban próbálsz téríteni.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
7Heads Drago #12945 üzenetére
Nekem az F10 520D piszok takarékos volt. Simán 5l alatt volt közúton, pályán sem ment 6-6,5 fölé.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
#48584626 #12664 üzenetére
Ez a 6% honnan jön?
Én ezt találtam.
Hyundai Motor Group (HMG), comprising Hyundai Motor and Kia Corporation, said it sold 516,000 battery electric vehicles (BEVs) worldwide in 2023, according to local reports, lifting cumulative sales to 1.53m units by the end of last year. Overseas sales were estimated to have accounted for around 80% of the total in 2023. -
tibcsi0407
félisten
válasz
Andras6800 #12659 üzenetére
A végfelhasználót (az átlagJózsit) az érdekli, hogy mit kap a pénzéért. Pont leszarja, hogy ki és milyen körülmények között készítette el azt az autót.
Az iPhone-t sem dobálták az emberek a kukába, mert a Foxconn embertelen módon kezelte a dolgozókat. -
tibcsi0407
félisten
válasz
#48584626 #12655 üzenetére
Akkor szerinted a KIA nem termel profitot? Vagy mondjuk a Hyundai? Én ezt kétlem.
Vagy miért van az, hogy az iD3 fele annyiért ment Kínában? Ott nem akarnak profitot termelni?
Nekem az az érzésem, hogy nem megy más itt, csak a szimpla lehúzgálás.Szívem szerint BMW-t vennék következőnek, de nem igazán győz meg egyik sem, meglátjuk mit villant a Neue Klasse.
Bár az i3 lehet hamarabb le lesz cserélve valamire, amit a feleségem szeretne. Neki az i-Pace tetszik, de én nem akarok egy szervizbérletes púpot a hátamra. -
tibcsi0407
félisten
válasz
#48584626 #12653 üzenetére
Nem a darabszám a lényeg. Ez az autó már 2021-ben is 800 Voltos akkuval volt szerelve.
Egyébként végig hiány volt belőle, nem véletlenül adtak el keveset.
Az enyémre is egy évet várt az előző tulaj, mire megérkezett, addigra már nem kellett neki, így tudtam 120-rel és 5 millióval olcsóbban venni. -
tibcsi0407
félisten
válasz
#48584626 #12651 üzenetére
Akkor mégis miért megy a sírás, ha nem igaz, miért kell különadó?
Drága és többiekhez képest gyengébb az eredmény. Hyundai-Kia, Tesla és a kínaiak is előrébb járnak.
Sajnos ezt el kell fogadni.
A BMW szerintem az i3-mal nagyot durrantott anno, de utána úgy nézett ki, mintha mindent elfelejtettek volna, amit azon tanultak.
A többiek pedig említésre sem méltók.
Az EV6-omra nem tudnék alternatívát találni azonos árban egyik EU-s gyártótól sem, pedig ez is 25 millió volt.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
#48584626 #12646 üzenetére
Lehet adni az EU-s gyártóknak is támogatást. Ja, hogy nem ad senki? Erről miért Kina tehet?
Az árképzés mellett mondjuk indokolatlan.
Az van, hogy a régi gyártók húztak egy Nokia-t. Nekik sem kellett az érintőképernyős telefon. Mire rájöttek, hogy kellene vele foglalkozni, addigra késő volt, az Apple és az Android telefonok már nem voltak beérhetőek.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
tuzpenge #8994 üzenetére
Én sem vagyok Teslás, de Teslásként én személy szerint nem örülnék neki, ha publikus töltőket használnék.
Egyébként a Pennynél mindenki is lógott a töltőkön, legalább is itt Nyíregyházán. Elég irritáló volt, aztán arra sem voltak képesek, hogy legalább egy csomag szotyit vegyenek a boltban..
-
tibcsi0407
félisten
Én is így látom, valószínűleg a topiklakók 90%-a dettó.
Annyit még hozzáfűznék, hogy valóban drágább egy EV egy hagyományos autónál, de a prémium gyártók EV-i jóval drágábbak a többiekénél és bizony EV-s szemmel nem jobbak semmivel. (hatótáv, akkutechnológia, entertainment system, stb.)
Pontosan ezért lesz csúnya, amit a BYD művel majd az EU-s piacon, mert nagyon jól össze van rakva és mindent tud, amit egy jóval drágább konkurencia. -
tibcsi0407
félisten
válasz
#48584626 #8775 üzenetére
Csak azért van, mert egyáltalán nem EV-s fejjel gondolkozol. Tudom milyen a különbség, én is csak 1 éve vezetek EV-t, 2 éve még a világból ki lehetett volna zavarni az ötlettel is.
Viszont itt más preferenciák is vannak, nem csak a márkajelzés. Pontosan ezért vannak bajban a németek, keresik még az egyensúlyt az EV-s és a márkahű tulajok között.
Nem tudok a 3 német közül egyet sem mondani, amelyikbe most beülnék az EV6 helyett. -
tibcsi0407
félisten
válasz
tibcsi0407 #8765 üzenetére
Fosbook link nem volt jó, elnézést: [link]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
#48584626 #8763 üzenetére
Megfelelő tervezés + méretezés, merevség, hangszigetelés és extrák. Ennek bizony súlya van. Valamit valamiért.
Dehogy. Az i3 a legjobb példa rá. Ott volt igazán kiugró és egyedi tervezés a szénszálas kasztnival. Miért kellett azt hagyni és 3 tonnás kocsikat hozni utódként?
Ha szerinted az akkutechnológia nem fontos része ezeknek az autóknak, akkor nagyon rossz topikban vagy.
Azt pedig ne mondd, hogy nem műanyag fos. Vályit nem bírom, de itt igaza van: [link] -
tibcsi0407
félisten
válasz
#48584626 #8761 üzenetére
Az EV6-ba is úgy ültem be, hogy biztos gagyi lesz az F10-emhez és az i3-hoz képest és igencsak kellemesen csalódtam.
Nem lenne ez másképp a kínaiak esetén sem. Nem beszélve a menürendszerrõl és a többiről.
A BYD akkutechnológia téren kb mindenki előtt jár és bizony ezeknek a kocsiknak nem meglepő módon az a lelke.
Egy új BMW, vagy Merci már ugyanaz a műanyag fos, mint az olcsó gyártók termékei, semmivel sem különb. Cserébe legalább 3 tonnás mind.. -
tibcsi0407
félisten
Én kezdem azt érezni a régi gyártóknál, hogy nyomtak egy Nokia-t.
Ugye a Nokia is hülyeségnek tartotta az érintőképernyőt, az okos rendszereket, aztán már túl későn megpróbáltak erőlködni a Windows Phone-nal és bedőltek.Elég megnézni egy Byd-t, vagy egy Tesla-t tudásra, hol vannak ehhez a német autógyártók?
Ha nem vettem volna nyáron egy EV6-ot, akkor most tuti beülnék egy Seal-be egyébként.
Közben a Xiaomi is beköszönt: [link][ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
válasz
FIREBLADE78 #8347 üzenetére
Biztos azt is lehet. Én acélszerkezetek tervezek, ott angolul is elfogadott a kommunikáció. Bár ott már a 10 éves gyerek is perfekt angolos.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
#48584626 #8345 üzenetére
Voltam Norvegiában többször is alkalmi projekteken dolgozni, rengetegszer hívtak vissza, de amikor már megházasodtunk, akkor mondtam a főnöknek, hogy nem megyek többet. Utána is többször hívtak, mert értékelték a munkám és szerették a hozzáállásom a munkához.
Ég és föld a két ország közötti különbség minden téren, nem csak anyagilag. -
tibcsi0407
félisten
-
-
tibcsi0407
félisten
A kis hajszálkarcok, meg a kavicsfelverődések nagyon irritálnak.
Ez nem sima mosás+kerámia lenne, hanem egy alap polír és egy több rétegben felvitt Herrenfahrt kerámia 5 év garanciával. Évente egyszer vissza kell mennie kerámia tisztításra.
Még én is agyalok, hogy fólia legyen, vagy kerámia, de valamit mindenképpen szeretnék rá.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
Kerámiabevonatot használ valaki? Nem a kis spray-zős gagyira gondolok, hanem rendes szaki által készített megoldásra.
EV6-ra kaptam egy 470 ezres ajánlatot 5 éves garanciával, állagmegóvásként igazából elég jó ajánlatnak tűnik az autó értékéhez képest. Mi ezzel a tapasztalatotok? -
tibcsi0407
félisten
Nem 100%-osan hoztam el, pontosan már nem emlékszem, talán 92 volt benne. A képen éppen 19%-on volt. Kb 400-450 km a reális ezzel a használattal nyáron, ami nem rossz, ahhoz képest, hogy még szokjuk egymást. Volt azért néha pár sport mód - padlógáz szakasz benne, amikor fülig ért a szám.
Durván az i3-asunk dupláját tudja hatótávban, pont ezt vártam tőle.
19-ről 100%-ra 6 óra volt a töltés itthon 11kW AC-n. Az sem rossz egyáltalán.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
FIREBLADE78 #7272 üzenetére
Azért, mert egy akkora városon nem annyi idő áthaladni, mint mondjuk Kaposváron. Én jónak tartom a 70-es táblákat, minden külvárosban bevezetném, ahol nincs nagy gyalogosforgalom.
Aki állat módjára hajt belvárosban is, az tábláktól függetlenül teszi azt.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
FIREBLADE78 #7264 üzenetére
Veszi ez a kanyart is szépen. Meglepően jól.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
FIREBLADE78 #7262 üzenetére
Ha lúd, legyen kövér. GT már drága lett volna azért.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
FIREBLADE78 #7260 üzenetére
Nem akartam olyat.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
FIREBLADE78 #7258 üzenetére
325 lovas AWD. Elég nagyot lép. i3 után is gyorsnak érzem
-
tibcsi0407
félisten
válasz
FIREBLADE78 #7255 üzenetére
Hahu-n volt. Most is van egy alapfelszereltségű 18 körül náluk.
Bandit
Nem, ez ekkora. Nagy autó igazából, rengeteg benne a hely hátul is.4,7 méter körül van.
Mi is megnéztük az Ioniq6-ot és az 5-öt is, de végül ez nyert.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
FIREBLADE78 #7252 üzenetére
Volt még egy kék, de azt elvitték..Valahogy mindig a fekete mellett kötünk ki.
Vesa
Köszi! Sokat még nem.tudok róla írni, reggel hoztam haza. Az első benyomás nagyon pozitív!
[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
tibcsi0407 #7201 üzenetére
-
tibcsi0407
félisten
válasz
FIREBLADE78 #7194 üzenetére
Egy cégtől vettem. Tavaly rendeltek többet is, csak túl későn érkezett meg, így eladják.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
tibcsi0407 #7067 üzenetére
Végül EV6 lett. GT line 325AWD. Jövő héten lesz átírva, utána vesszük át. 130 km van benne minden rendelhető extrával. 24.7m volt áfával.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
Mivel férfi és kocka vagyok egyben, így a Tesla a gyorsulás és a rendszere miatt abszolút nyerő lenne nálam.
Cégre készülök vásárolni, lehet nem szórakozok a KP-val és lízingelni fogom, Náluk eléggé kedvezőek a feltételek is. Kis túlzással infláció alatt lennék a kamattal. -
tibcsi0407
félisten
Nálunk is eljött az idő, hogy az i3 mellé a nagyobb autónk is elektromos legyen.
Ugyanez a problémám a Model 3-mal, ami Neked is, pontosabban nem nekem, hanem az asszonynak.
Lehet így EV6 lesz, de a francnak sincs kedve félévet, vagy többet várni egy autóra..[ Szerkesztve ]
-
-
tibcsi0407
félisten
válasz
Noukoum #6633 üzenetére
Majdnem mindenben.
Nekünk van most itthon egy i3 és egy F10 520D, az F10-et le szeretném idén cserélni, a Tesla nagyon vonzó az ár és a technika miatt, de a minőség, az összerakottság érzete még mindig a többiek mellett szól, kicsit számomra még mindig túl puritán az egész autó, viszont ha a tudást, hatékonyságot nézem, akkor nincs ellenfele, eléggé kettős érzések.Versenyben van nálam több autó is:
- Kia EV6
- iX3
- Q4 sportback E-tron
- EQB/EQC
- Ioniq5
- Model YLegjobban az EV6 és a Q4 jön be jelenleg. Mindkettőnél vállalható a hatótáv, jól felszereltek, jól néznek ki és össze is vannak rakva rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
Eleinte mi is azt akartunk, de végül inkább az i3 lett. Nekem az a töltési mizéria és a hűtetlen akku elvette tőle a kedvem. ( a CHAdeMO sem egy nagy vonzerő)
Ha idén elég jó évem lesz, akkor az 5-ös BMW-t is lecserélnénk, szerintem EV6-ra. Bár a Megane E-tech is szimpi.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
Bandit21 #5638 üzenetére
Azt is tegyük hozzá, hogy a leaf-nek nincs temperálva az akkuja, ami hosszútávon nem csoda, hogy jobban degradálja a cellákat.
Azért látnak ilyen cikkeket az emberek ezeken az oldalakon, mert a mai napig a legtöbb autós újságíró nem lát túl a benzingőzön. Elég megnézni Csikós C4-E tesztjét, ahol azért sírt, mert éjszaka nem tudott eleget tölteni az autóba úgy, hogy egy elosztós hosszabbítóba dugta bele az amúgy is lassú töltőt. Mégis mi a francot várt?[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
Kaptam én is nemrég egy OTP-s ajánlatot, de nem éltem vele egyelőre. Félek egy kicsit a válságtól. Építőmérnökként eléggé ki vagyok téve a helyzetnek.
Az i3 céges, gondoltam rá, hogy veszek mellé egy másik cégest, aminek nagyobb a hatótávja. E-tech, vagy EV6-ban gondolkodom. Majd jövőre meglátjuk mi lesz. -
tibcsi0407
félisten
válasz
FIREBLADE78 #4430 üzenetére
Miért nem? Így a szervizt is cégként számolod el. Jobb leadózni egy halom pénzt és abból megvenni és fenntartani magánszemélyként?
[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
Tegnap például egy iX és egy Jaguar I-Pace állt ott, így vásárlóként ismét nem tudtam arra a fél órára sem rádugni az autót.
A Jaguaros pali nagyon nem a Penny-ben volt vásárolni, hanem teljesen másik irányból érkezett, pont akkor, mikor végeztünk a vásárlással. Az iX-et is nagyon gyakran látom ott órákig lógni.
Számomra is ez az igazi fillérb*szás kategória, amikor 30 milliós autókkal csöveznek az ingyen töltőn.A Lidl a környező országokban fizetőssé teszi a töltést. Hamarosan itt is úgy lesz.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
Bandit21 #4406 üzenetére
Szerintem a Penny hibázza ezt el. Nekik kellene valahogy csak a vásárlókra korlátoznia a töltőket, sőt legalább 5000 Ft-os vásárláshoz kötném.
Polyfazer app kell a töltőhöz. A helyükben tennék a számlákra valami QR kódot, amivel lehetővé tenném a következő töltést mondjuk 1 hónapon belül, vagy ilyesmi.
Az, hogy egy lakótelep ingyen lóg a töltőjükön elvéve a helyet a valódi vásárlóktól nem korrekt. Szerintem a töltőetikettbe sem fér bele. -
tibcsi0407
félisten
válasz
Bandit21 #4403 üzenetére
Én szeretem rádugni, míg vásárolgatunk. Belemegy annyi kw, amiből megjárom oda-vissza. Egy perccel sem töltök többet, mint amennyit a Pennyben tartózkodunk.
A legtöbb ott töltő autó egyébként valamelyik panellakásban él (Nyíregyháza egyébként) és valószínűleg nem tud máshol tölteni. Szerintem ilyen esetben ne vegyen elektromos autót, ilyen egyszerű.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz
wassermann #4341 üzenetére
Nyilván csak az előleget fizettük ki. 50% kellett akkor még az árgaranciához.[ Szerkesztve ]
-
-
tibcsi0407
félisten
Szerinted nem fognak energiatározókat telepíteni például a Marson? Véleményem szerint eléggé alábecsülöd a NASA-t.
Gondolom nem azért fejlesztették ki a technológiát, hogy később ne használják semmire. Egyébként egy ilyennel röhögve tudnak 1400 Ampert leadni bárhol. Ne lakossági eszközökben gondolkozz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mobil flották
- Gyúrósok ide!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel topik
- Google Chromecast topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Hegesztés topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest