Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #1671 üzenetére
Csak sok köszönet nem lesz benne.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #1669 üzenetére
Szerintem burleszkfilmbe illően.
Ha egyáltalán elindul.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #1383 üzenetére
Részemről a legjobb a DOOM 2. Meg a Brutal DOOM. D3 teljesen más jelleg, inkább spin-offnak venném, de annak nem rossz, szerettem. Nightmare végigjátszást, ahogy elődei is, megélt azért, kiegészítőstül - pedig abban is volt egy-két retardáltság.
Ez meg.. hmm.. a single jó. Ahhoz képest, hogy tessék-lássék id Software. Meg egy "modern" FPS. ÉS ennek ellenére leköt 3 percnél tovább, ami mindenképpen egy erősen pozitív jelző.
Az OST király, a lore / adatbázis-része sem rossz. Brutálul néz ki, brutál, ami történik, az engine jól skálázódik. Meg igen durva, több perces balettszökellőtömegmészárlásokat lehet rendezni nagyobb termekben egy seregnyi gurgulázó lanye gyűrűjében, miközben zúz a metál.
Ellenben a set +m_smooth 0 MÉG MINDIG NEM a legjobb. Igazi RAW mouse inputot akarok.. Meg normális cvar és cmd listát a konzolban. Ugye. UGYE.
Nehézségi szintből alapból sajna nincs Nightmare, így az ember rá van kényszerítve az Utra-Violence-re. No mindegy.
Azt díjazom, hogy próbáltak visszatérni az eredeti formulához - a konstans fast-paced mészárlás + item pickups nemes egyszerűségéhez. Mert jó az vala. Nyilván nem tudták már azt a sebességérzetet adni, mint a legendás id Tech 1-gyel készült ősapák. Ebből kikövetkeztethető, hogy nem is egy QuakeWorld vagy CPM DeFRaG szint.
Na jó, kimondom; egy kicsit lassú. A single még elmegy ebből a szempontból (de ha mást nem, legalább az alap futás tempóját megdobhatnák egy egészséges 20 %-kal), viszont a multi már hangosan felköhög - egyszerűen VÁNSZORGÁS eljutni A-ból B-be. Hagyjuk ki a "transzlokátort", az nem ez a tészta. 600-800-1000 ups-szel akarok keresztülfolyni a mapon kplsthx.
Azért Ultra-Violence-től kezdve a 2000-es évek közepétől lődöző generációnak (vagy a szimplán csak kevesebb skill- / rosszabb szem-kéz koordinációval bíró embereknek) még nyújthat értelmesebb kihívást a játékmenet, a hovamenjmitcsináljszájbarágás sem annyira ocsmány, mint ahogy az mostanában lenni szokott. Még ki is lehet kapcsolni. Ahogy a mindenféle markersignHUDbizbaszokat is. Zsír.
A fegyverek és armor fejlesztése szükséges "rossz", kell ez a mai népnek (vidáman megvagyok nélküle, thx), ahogy a másodlagos lövési funkciók meg csatolmányok is, de legalább ad egy kis plusz mélységet a single résznek és egyszerűen van implementálva.
Reload nincs, amíg van lőszer, addig lehet hajtani a kereplőt. Ahogy azt ezen a családfán szokás.
A design-részük kellemes; durván néz ki pár csúzli (mondjuk a BFG elég nyöszledék), bár némelyik hangját kicsit öblösebbé tenném (főleg a két shotgunét).
Szóval a puttyogtató micsodák már nem olyan ikonikusak, mint hajdanán, de legalább nem gázak. A láncfűrész meg YES - bár kissé zavaró, hogy ennyire hamar fogy az üzemanyag és a szintek nem is tobzódtatnak túlságosan benzines kannákban.A mészárlás relatív ténye amúgy a helyén van. Szikraesőben fröcsögnek az agyvelők és szanaszét szakadt végtagok, miközben a gurgulázó hörgések és síri sziszegések kakofóniájában a vérzáporból érkező apró csontszilánkok csapódnak a sisakom vizorjára, amihez a torkolattűz vakuszerű villogásában fel-felvilágló, plafonról lógó emberi belsőségek, összeroncsolódott torzók és a rideg fémfalak egységes biomechanikus masszába ágyazódott eszményi látképe biztosít gyermekbarát keretet.
A mapok felépítése kétélű penge; míg egyik oldalról ott van a régi időket idéző komplexitás, titkos helyek, esetenként a pszeudó-open world feeling, automap, addig a másik oldalról ott van a színek kissé hiányos skálája és az ismétlődő részletek.
Az alapvető design próbál többrétegű és relatíve összetett lenni, ami jó, mert nagyjából sikerül is neki. Volt, hogy kicsit át kellett gondolni, hogy merre tovább meg merre van észak - főleg a platformos részeknél, amikor az ember felfelé (vagy éppen mittudoménmerre) halad.
Hallottam azért a nosztalgikus akkordokat megpendülni egy-egy kisebb bolyongás során. Lehetett volna még tisztább hang is, de túl nagy panaszra ez sem adott okot. Ismerve az utóbbi évtízedben kialakult "nívót" (lulCoD, lulBF, konzolfps trololo), ez a fajta szint-tervezés egy 2016-os címhez mégiscsak egy kellemes adalék.Nemrégiben vettem elő a Doom Builder 2-őt, amazonról jött némi szakirodalom id Tech 1-ügyben, így érdekes lesz leendő hobby builder-szemmel is körbejárni a dolgokat. Ja, erről jut eszembe; Snapmap. Eh... a linedefek pakolászását jobban csípem. : > Viszont legalább van, ártani nem árt, még akár születhet is egy-két szórakoztatóbb map community-kezek között.
Az is egész jópofa, hogy mindenféle challange-ek vannak a pályákon. Nyilván az Öcsívmentek mellé ez is kell a plebnek, de el lehet vele szöszmötölni, ahogy azzal is, ha minden secretet meg akarunk találni. Azokból lesz dögivel. Annak a ténye pedig, hogy az egyik secret minden mapon az, hogy meg lehet nyitni egy klasszikus DOOM-pályát (a jó öreg id Tech 1-es bitmapek és sprite-ok üdvözölnek a monitoron), amin vért is onthatsz majd (ha a főmenüben kiválasztod a frissen megjelent opciót), egészen szívmelengető.
Lényegében az új DOOM semmi groundbreaking megepic foreverikon stuff, de egy ősi recept 2016-os modernizálására tett kísérlet, ami összességében (és hiányosságai ellenére) egy tisztességes iparosmunka és nem érzem, hogy hiba volt megvenni.
Persze volna még mit változtatni rajta, de nem vártam tökéletességet, pláne, hogy a megaignoráns Zenimax-Bethesda mancsa jelen van + id sem id már. Azért a single részben talán még kellemeset is csalódtam. A multi meg.. van. A loadout-része nevetséges. Meg lassú. Egynek szódával elmegy.
-------------------------------------------------------
"a pajzsos g*ci szétb@sz a shotijával"
Egyik exkluzív fogadója a benzines láncfűrész pH-semleges bőrápoló kezelésének.
"Quake 3 egyik nagy kedvencem volt, az külön öröm, hogy single alatt legalább annyira kell precíznek lenni hogy ne harapjak fűbe, mint multiplayerben q3-ban."
Azé Quake (mid-skill+) multi-szintű kihívás közel sincs.
-
gainwardgs
veterán
válasz
->Raizen<- #1397 üzenetére
Mért kéne feltorni. ...
-
gainwardgs
veterán
válasz
->Raizen<- #1389 üzenetére
Nagyon adja a nightmare főleg 1440p-n.
Kegyetlen Szép és látszik jól van optimalizálva hasít mint az álom -
atidzsiforc
őstag
válasz
->Raizen<- #1386 üzenetére
nightmarehez minimum 5gb vram kell
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
->Raizen<- #1320 üzenetére
Az Nálam nincs, Én 390-nel nyomom. Mondjuk direkt feltoltam a 16.5.2-es béta crimson-t, mert ugye az az ajánlott hozzá.
Nem nagyon van kedvem cserélgetni, de innentől, hogy nVIDIA-nál is ilyen gond lehet, sanszos, hogy itt is hasonló gond lehet.
Más, ha már itt vagyok, csak OpenGL-ben tud futni a játék, vagy valahol át lehet rakni DX-re is?
-
kriszpontaz
veterán
válasz
->Raizen<- #1209 üzenetére
Valószínű engedélyezni kell a cheatekhez console-t. Ami valószínű mint a RAGE és a többi játék esetében azonnal tiltja az Achievementeket. Szerintem semmi értelme használni.
-
UnConnecteD
senior tag
válasz
->Raizen<- #1207 üzenetére
nem mondod? ilyen gyorsan vegig lehet vinni?
-
Maxtreme
addikt
válasz
->Raizen<- #1202 üzenetére
Azt hogy cheatelni akarsz.
-
Ragnar_
addikt
válasz
->Raizen<- #1158 üzenetére
"Requires 5GB of VRAM but only looks slightly better"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GAMER PC : RYZEN 5 4500 / 16GB DDR4 / ASUS RX 480 8GB / WiFi / Bluetooth / 512GB M.2 SSD / 500GB HDD
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Pure Base 500DX fehér 650W
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest