- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
overclk
tag
Mivel eddig nem találtam, gondoltam nyitok egy topicot a multi résznek is. Én kizárólag a multi miatt vettem meg a Doom 3-at. Egyelőre azonban keserű élményeim vannak csak. 384/64-es ADSL-em van, szerver keresésre az All Seeing Eye progit használom. Általában ~ 200db szervert szokott találni a játékhoz 40 - 1000-es pingig. Ha belépek egy szerverre (mondjuk a legkisebb pingesre>40), akkor a játék megy normális sebességgel, de kb. 10 - 20 másodpercenként ''beragadok'' és remeg a kép Én meg egy helyben állok. :(( Főleg akkor van ilyen, ha hirtelen mozdulatokat teszek. A pingem 40 és 500 között ugrál...:F
A Quake 3-hoz volt egy csomó multis beállítás, ami sokat használt, de a Doom 3-hoz egyelőre nem igazán találtam ADSL-re vonatkozóan. Szeretném, ha elhangzana egy - két jótanács főleg a multis beállításokkal kapcsolatban.
[Szerkesztve] -
jamez
senior tag
az a baj, hogy nem a multira találták ki a doom3-at, én is ezért vettem meg. :(( Remlem a HL2.
Ingatlan eladás-vétel, ingatlan jogi kérdések, bérbeadás kérdésed van? Hívj vagy pü.
-
overclk
tag
Igen, a multija elég gázos több szempontból:
-Sötét szűk folyosók, kis terek
-(Feltételezetten) optimalizálatlan netkód
-Megfelelő, nem bétaállapotú módok, mapok léte
Egyébként én is nagyon úgy érzem, hogy itt sok minden el fog dőlni a legelső olyan patch-en, ami a multi részre is vonatkozik...(állítólag 1 -2 héten belül jön...) -
Dilikutya
félisten
''Én kizárólag a multi miatt vettem meg a Doom 3-at'' - hát ez látod hiba volt. a Doom3-ról előre elmondták, hogy nem lesz benne a multis rész hangsúlyos, sőt, ha jól emlékszem, az is felmerült, hogy egyáltalán nem is lesz benne. végül csak betettek egy ilyen ''van, hogy legyen'' multit.
a játékban szereplő pályák vannak multiban is, vagy vannak külön csak multis pályák? hátha lesz hozzá egy rendes multis kiegészitő, pályákkal, módokkal, jobb netkóddal. olyasmire gondolok mint pl az Enemy Territory, vagy pl az Unreal II-höz az XMP. de a játék jellegéből adódóan sok újdonságra nem lehet számitani, deathmatch, CTF... esetleg cooperative, bár a szűk folyosókon inkább csak útban lennének egymásnak a játékosok. ja és persze szűk, sötét folyosókon nem igazán lehet jókat multizni. a Q3 multiból pár dolgot igazán átörökithettek volna. a játéknak amúgyis olyan feelingje van, mintha egy agyonpolirozott, rendesen átszabott Q3 engine lenne.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
overclk
tag
Valóban csak azért rakta be Carmack a multi részt, hogy ne érhesse szó a ház elejét, de hát azért ugye nagyon sok szorgos kezű modder van hál' istennek és ezerrel gyártják hozzá a módokat, multi pályákat stb. Ezt az oldalt érdemes megnézni: [L]http://doom3.filefront.com/[/L]. Itt szinte minden megtalálható, ami megjelent a D3-hoz ! Az hogy a multis része megerősödjön, csak idő kérdése. Lessz bizonyára majd netkód optimalizálás, meg jópár nagy területtel bíró map is. Az utóbbitól eléggé tartok gépigény szempontjából de minden jónak vannak rossz oldalai is. Igazából a Quake 3, q3dm6 pályához hasonló felépítésű pályákra lenne szükség..., a játszhatóság miatt. Az [L]http://www.orangesmoothie.org/[/L] orangensmoothie fórumain már javában fórumoznak egy OSP módról a Quake 3 mintájára, amely ígéretesnek tűnik. :P
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest