- Gamepad
- Apple MacBook
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roland06
aktív tag
válasz
subaruwrc #3753 üzenetére
Tudom, hogy a 3db ram nem megy nekem elég lenne a 2x2 is csak az a problémám, hogy az sem megy (dualban)!!!
A proci most 19.5x200 van és 1333Mhz a ramok és az nb feszt is emeltem már de ha dualba rakom a ramokat gyakorlatilag azonnal fagy legtöbbször már a bekapcsolás után vagy be se kapcsol!!Így néz ki a komp. lista
-
Roland06
aktív tag
Üdv all.!
Szeretnék segítséget kérni (kezdő vagyok a témában) abban, hogy adott a lent látható konfigom és a ramok nem igazán akarnak működni (dualban sem). Tudom, hogy nem AMD-hez valóak a ramok de benne van az alaplap komp.listájában. Ha a pocit alapon használom akkor elmegy mind a 3 rammal de ha egy kicsit húzok rajta (szorzón) akkor mindenhogyan fagy. Miért nem megy dualban? Lehet esélyem az időzítések állításávan vagy
csak az eladás segít?
Előre is köszönöm a segítséget. -
Roland06
aktív tag
Üdv all.
Olyan problémám van a asus m4a89GTD pro lappal, hogy ha a A1-B1 vagy a A2-B2 slotokba
rakom a memóriákat (ahogy a lap leírásában is van) akkor azonnal lefagy a gép. Eleinte még csak az oprendszerbe most már azonnal bekapcsolás után lefagy.
Most B1-B2-ben van és nem fagy viszont nem megy dualban csak single-t ír. (win7 élményindex is kevesebbet ad ha így van mintha dualban lenne)
Mi lehet a baj???? (kezdő vagyok a témában)
NEM ÉRTEM! PLS HELP!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamepad
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28 kWh 2018 2. felvonás
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Apple MacBook
- Milyen program, ami...?
- Honor 200 Pro - mobilportré