- Akciókamerák
- ASUS ROG Ally
- Milyen házat vegyek?
- Androidos tablet topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Megvan mennyit drágit az AMD a GPU-k mellé csomagolt memórián
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roland06
aktív tag
válasz
subaruwrc
üzenetére
Tudom, hogy a 3db ram nem megy nekem elég lenne a 2x2 is csak az a problémám, hogy az sem megy (dualban)!!!
A proci most 19.5x200 van és 1333Mhz a ramok és az nb feszt is emeltem már de ha dualba rakom a ramokat gyakorlatilag azonnal fagy legtöbbször már a bekapcsolás után vagy be se kapcsol!!Így néz ki a komp. lista
-
Roland06
aktív tag
Üdv all.!
Szeretnék segítséget kérni (kezdő vagyok a témában) abban, hogy adott a lent látható konfigom és a ramok nem igazán akarnak működni (dualban sem). Tudom, hogy nem AMD-hez valóak a ramok de benne van az alaplap komp.listájában. Ha a pocit alapon használom akkor elmegy mind a 3 rammal de ha egy kicsit húzok rajta (szorzón) akkor mindenhogyan fagy. Miért nem megy dualban? Lehet esélyem az időzítések állításávan vagy
csak az eladás segít?
Előre is köszönöm a segítséget. -
Roland06
aktív tag
Üdv all.
Olyan problémám van a asus m4a89GTD pro lappal, hogy ha a A1-B1 vagy a A2-B2 slotokba
rakom a memóriákat (ahogy a lap leírásában is van) akkor azonnal lefagy a gép. Eleinte még csak az oprendszerbe most már azonnal bekapcsolás után lefagy.
Most B1-B2-ben van és nem fagy viszont nem megy dualban csak single-t ír. (win7 élményindex is kevesebbet ad ha így van mintha dualban lenne)
Mi lehet a baj???? (kezdő vagyok a témában)
NEM ÉRTEM! PLS HELP!

Új hozzászólás Aktív témák
- G.SKILL Trident Z5 Royal NEO RGB 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL28
- Új, bontatlan G.SKILL 32GB (2x16GB) KIT DDR5 6000MHz CL36 Ripjaws M5 Neo RGB White EXPO - 10 év gari