Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
 - Hobby elektronika
 - Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
 - AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
 - OLED monitor topic
 - Mindenki bukja a Blackwell chipeket, ha bejön Trump terve
 - Milyen videókártyát?
 - Androidos tablet topic
 - Soundbar, soundplate, hangprojektor
 
- 
			
						PROHARDVER!
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!) 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						<Adamsky>
nagyúr
válasz
							
							
								pictigjis
							
							
								#12948
							
							üzenetére
						" ... terminalfuggo IS. azok is szamitastechnikai eszkozok ... "
Értem, amit mondasz, de igazságot ettől függetlenül nehéz úgy igazságot tenni, hogy nem látunk rá egy ilyen problémás (?) terminál működésére. Arra gondolok, hogy adott nap pl. hány ilyen elutasítás is történik, és azok milyen kártyákkal.
Nálam az első elutasításnál - lányos zavaromban - rögtön átnyomtam a Curve mögötti kártyát a Revolut-ra (ne keress benne logikát). Kb. 1 percen belül újra próbálkoztam és ment (Curve+Rev.). Legközelebbi alkalommal már "lazább voltam", és azt mondtam próbáljuk még 1× (Curve+OTP virt.). Ugyanazzal a felállással, amivel elsőre nem ment, másodikra már igen.
Fifi esete a legdurvább, aki kitartóan mindennel végigpróbálta a Curve-öt mégsem jött össze a fizetés.
Én az egészből arra tippelek, hogy a rendszerűkben lehet valamilyen szűk keresztmetszet, aminek következtében, ha túl sok kérés fut be hozzájuk, akkor random generálódik pár timeout-os fizetés.#12947 kulu22
Én még nem. Eltűnt a kártyád, és meg kellett minden adatodat újra adni? 
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Nitro ANV15-41 15.6" FHD IPS Ryzen 5 7535HS RTX 4050 16GB 512GB NVMe gar
 - Microsoft Surface PRO 6 (256GB) + Billentyűzet
 - Dell Precision 15,6" FullHd IPS,Magyar,core i7,2/4GB VGA,8-16GB RAM,240GB-1TB SSD,jó akku,Win11,szép
 - CSÚCS GAMER! 13900KS/ Astral 5080 / Z790 APEX / 48GB 8000MHz / 2TB NVMe / 860w Platinum! BeszámítOK
 - ÉRINTŐSDell,14"FullHd IPS,core i5 8350(8x3,6Ghz),8-32GB DDR4 RAM,Magyar vil.bill,SSD,Jó akku,Win.11,
 
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Blue Tianium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3909, 100% Akkumulátor
 - HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3687, 100% Akkumulátor
 - Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
 - Lenovo 14 Ideapad 3 FHD LED Matt i3-1115G4 4.1Ghz 8GB 256GB SSD Intel UHD Graphics Win11 Garancia
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3407, 100% Akksi
 
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
						

								
							

