Hirdetés
- Ilyen videokártyát választana a DOOM Slayer
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Androidos tablet topic
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- IFA 2024: Erős, bár drága NAS-ok a Ugreentől
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz
zerodot #17644 üzenetére
Az Erste-nél azt mondták, hogy a Revolut-nál ill. Curve-nél van a gond, mert ők a rossz lejárati dátummal kapják a terhelést, és így el kell utasítaniuk, és az üfsz. azt mondta hogy azonos kartyaszámnál néha "beakad" a régi lejárati idő.
A Revolut egyébként megjavult, de nem tudom hogy magától vagy a kb. 1 napig elhúzódó supportos beszélgetéstől... De mivel az Erste semmit nem csinált, úgy gondolnám hogy nem az ő hibájuk. -
pictigjis
Topikgazda
ha jol olvastam, a revolutnal is ugyanez a gondod van ezzel a kartyaval. a lejarat miatti cserek nalam mindig gond nelkul mentek, nincs trukk. ezzel a kartyaval valami problema lesz. nekem is volt mar hasonlo hulyeseg az erstenel, egy kartyam apple pay-hasznalhatosaga letiltodott, es az ugyfelszolgalat nem is erti, mi a problemam
-
ACE-
addikt
Curve-nél mi oldja meg lejárt kártya újbóli hozzáadását ugyanazon kártya adatokkal csak más lejárati dátummal. hiába adom hozzá az új kártyát a régi kártya adataival akarja terhelni a vásárlásokat.
-
zerodot
aktív tag
válasz
RoyalAirForc #17640 üzenetére
Automata kútról van szó. Annál nem fogsz tudni tankolni a módszereddel, egyszerűen el fogja utasítani.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
V.Dave #17638 üzenetére
nem vert át, egyszerűen így működik. meg se tudom számolni, hányszor írtuk el ebben a topikban, hogy ez a kártya nem való automata kútra, mert fixen ezt az összeget zárolja. 1-2 nap múlva a megfelelő összeg lesz könyvelve, de addig hiányozni fog a nem eltankolt 38 ezer forint
-
V.Dave
senior tag
Sziasztok
5ezret fizettem automata kúton. Mégis 43ezret vont le. Kellene félnem, hogy át vert a curve? Még annyit ír a tranzakció mellé hogy "pending"
-
lcdtv
tag
Sziasztok, a limit állitást csak a support tud változtatni?. A napi 58350 kicsit kevés
-
kbn
csendes tag
Sziasztok! Tegnap 4x próbáltam fizetni a Curve kártyámmal, mögötte MBH (ex-BB) hitelkártya. Ebből 3x (első, harmadik és negyedik) elutasítva azzal, hogy a mögöttes bank nem engedélyezte a tranzakciót. Fizetési mód mindegyiknél más volt: online, érintős, chip+PIN.
De mégsem általános hiba, mert 1 meg sikeres lett (az első online-t próbáltam újra pár perccel később).
Limit bőven elegendő, mögöttes kártyát márciusban cserélték, Curve-ben természetesen cseréltem és azóta többször sikeresen is fizettem vele.
Van esetleg ötletetek, mi okozza?
-
RoyalAirForc
aktív tag
válasz
user26 #17612 üzenetére
Nekem free van, és egy webkártya van mögötte, amit egyébként nem tudnék Apple Payhez adni. Nekem kb. a legelejétől van meg, amikor azonosítás se volt még. Ezt azóta sem csináltam meg, de működik rendesen. Soha nem volt semmi problémám vele, pedig sokszor, sok helyen fizetek vele.
-
csomi1977
aktív tag
Sziasztok .
Azonositásnál kérik a személyi igazolványt . Mennyire megbízható vajon a cég , hogy elküldjem lefotózva ?
-
zerodot
aktív tag
válasz
Grande Ale #17621 üzenetére
#CurvePay
Na kipróbáltam én is. Nekem nem tűnt lassabbnak. A különbség az animáció és a hang, illetve hogy nem a Curve kártyát mutatja fizetéskor, hanem az aktuális mögöttes kártyát. A tranzakció normálisan átment.Legalábbis az elsőnél így volt, mert a másodiknál már nem dobta fel az animációt, hangjelzés se volt, semmi, csak a terminálon láttam, hogy folyamatban... De a tranzakció végülis sikeres volt itt is.
Harmadszorra a terminál valami azonosítást kért, írta hogy nézzem az instrukciókat a telefonon, de ott semmi nem jelent meg, se értesítés, se kép, se hang, se semmi. Próbáltam párszor érinteni, lezárni-feloldani, de ugyanez ment körbe-körbe. Végül visszaállítottam Google Pay-re, azzal gond nélkül teljesült a fizetés elsőre, animáció, pittyenés, a normál megszokott módon.
Úgyhogy gratula a Curve-nek, megint sikerült egy fantasztikusan leprogramozott feature-t kiadnia.
-
csomi1977
aktív tag
Sziasztok !
Curve Pay Pro-m van .Ez a 365 napos limit összeg kicsit kevés . Hol lehet ezen változtatni ? A fényképes azonosítás is megtörtént már.
-
Oliverda
félisten
válasz
Grande Ale #17621 üzenetére
Nem meglepő...
-
g_g_g
őstag
Sziasztok!
Volt egy online endelésem amit a Curve kártyával fizettem ki.
Ezt most visszatérítenék arra a kártyára amivel fizetés történt.
Viszont közben lejárt a régi Curve kártya és már meg is kaptam az újat, amit aktiváltam az alkalmazásban.
Ezt le tudja kezelni a Curve vagy így nem fog megjönni a visszatérítés?
Köszönöm. -
zerodot
aktív tag
Androidon már kínálja a Curve Pay-t. Nemtom van-e értelme. Esetleg majd egy próba erejéig lehet bekapcsolom.
-
user26
senior tag
válasz
tobias40 #17525 üzenetére
Szia, sziasztok! Nem szeretnék mellé beszélni, de általánosságban szeretnék írni 1-2 gondolatot, nem csupán neked válaszolni, hanem a témába, amiről írtál. Remélem maradhat...
Kronkrétan arról szeretnék írni, hogy napjainban az ingyenes csomagnak a Curve -nál, itthon (Mo) van létjogosultsága még ? Szerintem van, vannak azok akik csak azért használják még, mert a jelenlegi "Google Wallet"-be, telefonon, és órán ezt tudják be állítani fizetésnek. Egyszerűen "könnyebb" praktikusabb a mai fizetés így vele. Nem mindennapi használattal használják. Valamint esetleg "biztonságossabnak" gondolják, ha például Netkártya van társítva, (otp -nél van pl ez) és nem az egy db fő kártya. Mondhatni ez teljesen ingyen van, csak 1 alap kártya van, egyszeri kifizetés érte. Legalábbis én ezt látom életképesnek még.
Az már egy más kérdés, hogy a kp felvétel hogyan, mikor történik, vagy a sikertelen fizetéssel mi van.Kicsit a másik oldalról is szeretnék írni.
Azok akiknek nem alap csomagjuk van, hanem valamelyik nagyobb. A csomagban található szolgáltatásokat mondhatni igyekeznek minnél jobban kihasználni, ők nem csak azért használják, mert lehet vele fizetni telefonon és vagy órán hibe-hóba. Feltételezem több kártyájuk, akár hitelkártyák is vannak. Valószínű jóval gyakrabban, és többet fizetnek vele, így a csomagokban található szolgáltatások megérik számukra. Például, ha fizetések tekintetében a kártya havidíjának árát vásárlásonkként 1% -ból vissza kapják, és mondhatni akkor nekik "ingyen van" az a plusz szolgáltatás.. esetleg a hitelkártyák miatt a visszatérítések lényegesen hasznosak lehetnek.A kommenteket szoktam olvasgatni, és szerintem az teljesen mindegy, hogy neked milyen csomagod van, mindenhol történik kártya elutasítás, dupla levonás (vagy ilyesmi), zárolás, a nagybb csomagokban ezek megoldást "jobban" kezelik talán.
Senkit sem akarok megtéveszteni, ha hülyeséget írok, tévedhetek, ember vagyok, olvasottak, hallottak alapján fogalmazódott meg bennem az írás. Illetve nekünk az ingyenes csomag van, egyszer valaki ezt ajánlotta a revolut helyett régen, bevált, azóta is működik, egyéb okok mellett a kp forgalom nálunk még jóval gyakoribb. Viszont tudom jól vannak itt olyan emberek, akiknek jóval nagyobb rá látásuk van a csomagokra vonatkozóan. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17610 üzenetére
vegul megis refund lett a megoldas, viszont tovabbra is problemasnak es felrevezetonek tartom, hogy a cashbacket korabban veszi vissza az app, mint hogy a visszateritest jelezne
ez persze csak azoknal a tranzakcioknal problemas, amelyeket visszateritenek es meg cashback is jart ertuk, de akkor ma is tanultam valamit, ez most mar igy mukodik
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17609 üzenetére
na meglatjuk, ilyenem meg ugyse volt, most lesz
egyelore meg a curve-ben is az eredeti 540 latszik, nem irodott at 40-re. (amugy nem is ertettem ezt a 40-et, valami taxkent emlegette a recepcios, viszont a bookingon szo sem volt ilyesmirol. es tavaly is ugyanebben a hotelben voltunk, akkor sem volt ilyen tetel. de nem akartam 4000 forinton pattogni, meg vegul ketto helyett harom haloszobas tengerre nezo apartmant kaptunk. konkretan nagyobb volt, mint a hazunk...)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17607 üzenetére
de a taxis cegeknel nem az van, hogy a curve sokaig pendingkent jeleniti meg az ilyen tranzakciokat? nekem mostanaban az autokolcsonzos tetelek is tobb nap pending utan valnak veglegesse a curve-ben (es emiatt a mogottes kartyan is napokig maradnak zarolasban). az eredeti 540 aed-es tranzakcio viszont konyvelt cucc, az 54e huf a mogottes kartyan is konyvelve van. szoval amennyiben igazad van es csak az osszeg "modositasa" tortenik, a curve-nek akkor is kene egy 50e huf-os refundot kuldenie. az lehetseges, hogy ennek a tenyleges konyvelese nem azonnali, de mindenkepp szokatlan ez az egesz
(nekem ilyen osszegmodositas automata kutaknal szokott lenni, 200 eurobol lesz kb. realtime valos osszeg a revolutnal. ha meg valaki veletlenul curve-vel tankol, ott is csak zaroljak a nagy osszeget, de konyvelesnel mar a tenylegesen tankolt osszeg jelenik meg x nap mulva. itt viszont egy mar a mogottes kartyan is konyvelt osszeget kellene modositania a curve-nek, itt erzem a kritikus pontot)
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis #17606 üzenetére
Nem rémlik, hogy lett volna ilyen gyakorlat az elmúlt legalább fél évben. A taxis cégeknél (leginkább az Ubernél) szokás, hogy a foglalásnál beterhelnek egy általuk jellemzően kissé túlbecsült összeget, amit az út vége után korrigálnak. Utóbbit legfeljebb úgy vehetem észre, ha feljegyeztem a korábbi összeget, mert sem a Curve, sem semelyik bank (még a Revolut sem) nem küld értesítőt az összeg változásáról. Ergo, ez nem külön refundként jelenik meg, hanem az eredetileg terhelt összeget változtatják meg. Valószínűleg épp ez történik az esetedben is.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17605 üzenetére
az oke, hogy par nap egy refund, nem is ez a gondom. hanem az, hogy hajnalban jott egy ertesites a curve-tol, hogy "cashback adjusted", es ez korabban mindig egyutt jart azzal, hogy a konkret tranzakcional is latszott a reszleges/teljes refund, peldaul vizualisan is megmutatva a usernek, hogy miert vettek el a cashbackjet
soha korabban nem tapasztaltam ilyet, hogy mar akkor visszaveszik a cashbacket, amikor kb. csak a curve-hoz erkezik be az ertesites arrol, hogy refund fog erkezni. szerintem pont a korabbi gyakorlat volt megfelelo, hogy a cashback visszavetele egybeesett azzal, amikor a curve "lekonyvelte" es zold + jellel jelezte az appban a visszateritest
szerintem ez a sorrendiseg kisse felrevezeto (foleg az olyan reszletekre erzekeny embereknek, mint en
). most lenyegeben az van ezek szerint, hogy meg a sajat curve accountomra se erkezett meg a refund, kizarolag a curve tud rola, de a cashback mar el van veve. miutan megjelenik az appban, utana lesz meg x munkanap, amire a mogottes kartyara is visszaer
a hotel amugy elkuldte a refund tranzakcios adatait, szerintuk mar 27-en el lett inditva
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17602 üzenetére
hat, meglatjuk. ezek szerint mar azelott visszaveszik a cashbacket, hogy egy refund tenylegesen megerkezne egy userhez. ez nagyon bena
Thanks for getting back to us.
As the refund was only processed by the merchant today it does take a few days to show on your end, you should receive an email or app notification about the refund when it has been processed.
There will be a tab in the app showing the transaction as being credited to your account which should arrive in the coming week.
I hope this clarifies your query, is there anything else I can help you with? -
pictigjis
Topikgazda
na, erre is kivancsi leszek... egy hete egy hotelben fizettunk egy bizonyos osszeget, aminek egy resze kaucio volt. mivel eu-n kivuli hely, cashback is jart az osszegert. na most ma hajnalban arrol jott ertesites, hogy a cashback-egyenleget modositottak, de maganal a tranzakcional megsem latszik, hogy refund erkezett volna. ez igy eleg vicces, nagyon erdekel, mi fog ebbol kisulni... azt hiszem, a hotelnek mar most irok, hogy kuldjek mar el a visszaterites bizonylatat
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17599 üzenetére
toroltem a felesegem telefonjabol is, hozzaadtam
ujra. o kapott "uj" kartyat, nala nullazodott a tranzakciotortenet. ezen felbuzdulva tettem magamnal meg egy probat, de hiaba. erthetetlenviszont e-mailes ertesites a masik telefonon tortent digitalizacio utan is jott, ez hasznos ujitas
-
pictigjis
Topikgazda
ma is ket decline a lidlben. parades. a legerdekesebb, hogy gondoltam, torlom a kartyat a walletbol es visszateszem ujra, de a korabbi mukodessel ellentetben ez nem generalt uj virtualizalt kartyaszamot. visszakaptam a 0038-as utolso negy szamot, a tranzakciotortenet is visszatoltodott
az ujradigitalizalt kartyak korabban nalam "nullarol" indultak. cserebe jott ilyen ertesites is emailben, meg push is
-
pictigjis
Topikgazda
-
ACE-
addikt
Nem vagy egyedül de nálam rögtön jön rá a refund. Persze ilyenkor nem a tranzakciót törli, hanem azt lekönyveli, és jön pár nap múlva egy jóváírás...
-
pictigjis
Topikgazda
sikerult felvenni nehany fogyatekos supportost, akiknek fogalmuk sincs, hogyan mukodik a termek. ketszer fizettem ki a mekit, gbit aktiv mindkettonel, kertem refundot az elsore. ez volt a valasz
Hi
Valentina here and I hope you’re doing well today.
Thanks for reaching out regarding your transaction with MCD M0 19 SZIGETSZENTMI on the 16th of March 2025.
I’ve had a look and what happened in this situation is that the transactions were successful but the retailer hasn't captured both transactions.
When you make a purchase, the merchant first preauthorises the transaction before they capture the funds. We process the transaction from your underlying card immediately and the merchant has 14 days to process the transaction before we refund it, if they do not capture it. This is the best practice across the payments industry and why you sometimes see a 'pending' status in your bank account for transactions.
This means that the merchant may process the transaction at a later stage and refund the 2nd one if not captured. I would recommend checking your bank statement in the next couple of days to see if it has been processed.
I hope this clarifies things for you.
Have a lovely day.de mondom, ne viccelodjunk mar, fel lesz dolgozva mindketto, ezert irtam, es ezt jelzi a back in time menu is
Rest assured your fund is safe and please hold on with the Go Back in Time first.
If by 21st March 2025 you do not get the 2nd charge back to your account, please get back to us an we'll work on it further.szuper, tehat varhatom meg, amig visszajon magatol, mert nem is erti, mi a problema. meg jo, hogy csak 12e huf volt...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17589 üzenetére
nem volt gyors, de legalább megjött. azért jó tudni, hogy ilyen helyzetben is van megoldás
-
28.-án leveleztem a curve supportal megszünt curve accountra / kártyára való refound miatt.
Mai napon jött meg a számlámra a pénz. (Tehát 9 munkanap)
-
simati
csendes tag
sziasztok, nem figyeltem, hogy azCurve kártya előfizetését intéző kártyámon nincs elég egyenleg. Mikor fogja újból megpróbálni a Curva a levonást, vagy ezt indíthatom valahol én is?
-
n0rbert0
senior tag
K&H automatából 75.000Ft-ot felvéve, úgy hogy OTP hitelkártya van a Curve mögött cca. +2% kezelési költséget számolt fel.
szerk.: látom, változtak a limitek [link]
Amúgy eddig nem úgy volt, hogy 10x200GBP-ot (vagy valami hasonló összeget) lehetet felvenni kezelési költség nélkül? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17580 üzenetére
jo, de a curve-nel a kotelezo eves penzugyi beszamoloval sem napokat vagy heteket szoktak csuszni, hanem honapokat...
If you're worried about their financial stability, it would be worth looking at their latest annual accounts. The 2023 accounts had to be submitted by September 2024, but they couldn't submit their accounts on time due to a significant reason outside of their control (for the second year in a row, which is really unfortunate).
Curve got an extension to submit their 2023 accounts in December 2024... but we're now in March 2025 and they still haven't been able to get a set of audited accounts submitted. Being 6 months late for 12 months' worth of accounts is rather worrying for a financial company. -
pictigjis
Topikgazda
most frissült az app nálam, a piros refi plecsni egyenesen eltűnt
-
pictigjis
Topikgazda
jó, de a lényeg az, hogy ők nem tudják, hogy mit csináltál konkrétan, csak azt, hogy olyat, ami eddig nem volt jellemző rád, és "nagyobb" összegekkel. a kivonatokból például kiderülhet, hogy visszautaltad-e a forráskártyához tartozó számlára a pénzt a revolutról - ez lehet az egyik oka a kérésnek
Példa hasraütve: költök pl. havi 1 misit... évek óta. És akkor mondjuk mi van ha egyszer csak kifizetsz 15M-t egy autóra.
itt a gond az volt, hogy a nagyobb összeg mind a revolutra ment el, ami nem feltétlenül "normál" vásárlás az ő szempontjukból. egyébként szinte meg is lep, hogy ilyen levelezésekre van idejük, az összes maradék emberük ilyenekkel foglalkozhat már...
-
sb
veterán
válasz
pictigjis #17576 üzenetére
Ezt a pontot néztem én is, de ott van felette, hogy "ilyen célból" (cash recycling) elkövetett feltöltés/utalásra vonatkozik. A cél pedig felette vmi hitelkártya-visszatérítős/curve cashback ügyeskedésre vonatkozik. Tehát ez a szakasz az én értelmezésem szerint nem szimpla feltöltésre vonatkozik hanem amikor vmi visszaélés, cashback miatt trükközöl.
ATM-hitelkártya példával kezdődik, szerintem elég világosan mutatja.Az összeg önmagában nagy. De épp azt írom, hogy a historyhoz képest nem az. Legalábbis én nem venném annak, ha vki mondjuk mozgat 5-10M Ft-ot (ez a nagyságrend...) ami amúgy megfordul a számlán mondjuk normál kártyás műveletekkel is már 5-6 éve mondjuk 3-6 hónapos szinten.
Ha a normál kártyás fizetéseim ugyanebbe a nagyságrendbe esnek, pl. egy évben elköltök rendszeresen, évek óta X Ft-ot, akkor a hónap alatt egy többhavi összeg megmozgatása elég fura, hogy kiveri a biztosítékot. Mi van ha autót veszek?
Példa hasraütve: költök pl. havi 1 misit... évek óta. És akkor mondjuk mi van ha egyszer csak kifizetsz 15M-t egy autóra.@Oliverda
Nyilván valamit küldök. Csak nem látom hol lesz a sztori vége... amiről töltöttem az egy Wise számla volt, csak átfutott rajta a pénz, lóf*** sem fog látszódni a kivonatokból. Fizetésre meg a fenti áll: ha eddig elhitték, hogy van annyi akkor most egyben miért nem? Ha nem hiszik, hogy egyben lehet ennyi akkor meg a fizetési kivonat se mond semmi újat.
Nem tudom meddig lehet és kell ilyenkor elmenni... 20 éves fizetési, megtakarítási és minden más kivonatot nyilván nem fogok tudni beküldeni, hogy ők rekonstruálják a fél életem belőle.A limit/policy-ra köszi a megerősítést, ez nem volt világos, hogy még gondolhatnak-e másra. De ha önmagában az összeg a necces akkor valami alátámasztást adni kell, az világos.
-
pictigjis
Topikgazda
hat, a napi tobb millios revolut-feltoltes az valoban tud triggerelni ilyesmit, de ez amugy tenyleg le van irva:
Any behaviour which Curve deems to be “cash recycling” is not permitted. (...) Any other usage of the Curve Card which aims to achieve the same outcome is also prohibited, such as:
- the use of money transfer services; (a 4829 mcc az pont ez)
- topping up savings accounts; or
- transferring cash between payment accounts using Curve.kis teteleknel persze nem szoroznek (bar en jo ideje curve nelkul toltok revolutot a bekesseg kedveert), nalad a koltesi profil hirtelen (es szamukra kedvezotlen) megvaltozasara jelezhetett be az algoritmus
szerintem amennyire tudsz, legyel egyuttmukodo, de azert ertelmes kereteken belul. kivonatokat mindenkepp kuldj be
-
Oliverda
félisten
Tök mindegy, mit írnak a policyben, ennek nem sok köze van azokhoz a limitekhez. Túl nagy összegekkel operáltál (milliós tételeket ritkán fizet valaki, pláne nem többször pár hónapon belül), ez pedig triggerelte az forrásellenőrzést. Ha nem mutatod be a kért dokumentumokat, akkor bezárják a fiókodat.
-
sb
veterán
Sziasztok!
Újabb kérdés.
Az utóbbi időben volt pár nagyobb összegű, akár napi limitig elfutó Revolut top up-om Curve-ről, konverzióval az utóbbi időben. (huf->eur/usd váltások és feltöltések befektetési céllal)Kaptam egy levelet, hogy küldjek doksikat ezek alátámasztására, 3 havi kivonat a forrás kártya számlájáról, összegek forrása, célja(?), munkámról vmi megerősítés, esetleg jövedelemigazolás...
Ja és finom célzásként tanulmányozzam a fair use policy-t, hogy biztos mindenben megfeleltem-e neki.Tudok róla, hogy van pénzmosás elleni kötelező vizsgálat, de nekem kicsit soknak tűnik a fenti adatcsomag. Gyakorlatilag kb. mindenről küldjek el mindent...
Az összeg ugyan egyszerre nagy volt, de kb. 5 éve elsődleges kártyám a Curve, havi szinten hétszámjegyű összeg folyik át rajta valós kiadásokra... lassan 6 éve. Innen nézve nem igazán látom, hogy kilógna a lóláb, ha ilyen track record után megmozgatsz ugyan önmagában sok pénzt, de nem a fenti history-nak a sokszorosát, hanem a töredékét. Tehát maga a számlatörténet bizonyít szvsz.
Kérdés, hogy a fenti doksik helyett elég-e esetleg ilyesmire utalni és 1-2 doksit küldeni.
Ill. fair use: direkt belenéztem a top upok előtt, mert rémlett, hogy konverzióra van fair use limit. Viszont nem találtam rá semmit, a csomagok szerint vannak havi limitek, max csomagban vagyok, 100e EUR/hó az FX limit, így eléggé biztosnak tűnik, hogy ezzel nem lehet gond. Amennyit engednek annyit nyilván lehet... Most beleolvasva a leírásba viszont szembe jött, hogy top up jellegű használatra nem lehetne használni?
szerk: Oké, nem láttam az elejét: visszatérítés, curve cashback trükközési céllal írják, hogy nem lehet utalgatni és top up-olni. Akkor ez is kiesik...Lehet még bármi más gond a fentivel ha az összeg/forrás önmagában nem problémás/bizonyítható?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17500 üzenetére
kerek egy hónappal később vette észre a curve rendszere, hogy itt valami nem sikerült. "természetesen" nem ugyanarra a kártyára terhelték be utólag, mint ahova eredetileg szántam a gbit-et, ami elég nevetséges, de ez van. szinte meglepődtem volna, ha sikerül eltalálni, hogy melyik kártyára kellett volna utólag beterhelni
-
Oliverda
félisten
válasz
unicumnext #17570 üzenetére
Nem szokott.
-
unicumnext
aktív tag
Használja itt valaki OTP bónusz hitelkártyával a Curvet? Tapasztalat érdekelne, hogy szokott vele gond lenni, vagy az OTP szórakozni valamin?
-
Crogan
tag
Sziasztok. Most ez a Curve ReFi mi is akar lenni? Vagy csak korán van még nekem.
-
zerodot
aktív tag
Kipróbáltam ezt a ReFi-t két debit kártya között. Az MCC valóban megváltozik Professional Services-re (ami ha jól sejtem 8999). A kereskedő neve pedig "CRV*Curve ReFi" lesz az új kártyán.
A Curve appban mindhárom tranzakció külön látszik: az eredeti kártyánál az eredeti és a refund tranzakciók, az új kártyán pedig a refi tranzakció. (Szemben a GBIT-tel, ami ugye 1 tranzakcióként szerepel -- legalábbis androidon.)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17554 üzenetére
nagyszeru, majd ird meg, mi lett a vege. hamarabb, kesobb utaltak stb.
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17550 üzenetére
na, vegre valami pozitiv ugyintezesi tapasztalat. milyen devizaban utaljak? a visszateritesnek megfelelo penznemben?
-
fil
őstag
A kártya lejáratkor a Curve küld automatikusan újat?
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17547 üzenetére
akkor azért mégis volt értelme a complaintsre írni. elég kínos, de kb. úgy kell elképzelni, hogy az a cím a priority support szint...
-
ACE-
addikt
válasz
ImpersonatoR #17547 üzenetére
Én egyébként a kereskedőtöl is megkérdezném, hogy milyen jogon utalták vissza a pénzt olyan helyre, amihez nem járultál hozzá. Nincs ilyen szabály, hogy csak úgy utalhatják vissza, ahogy fizetted... szerintem meg kellett volna kérdezniük. Hiszen simán előfordulhat, hogy a bankszámládat is megszünteted. Sőt, egyáltalán nem használsz semmilyen bankszámlát. Még azt sem köthetik ki, hogy utalják, ha kéred, akkor kp-ben kell odaadniuk...
Mondjuk ilyen esetben szerintem a visszatérítésnek is "vissza kéne pattannia", ahogyan egy nem létező bankszámlára utalás is visszamegy az eredeti helyre. Én biztosan írnék a kereskedőnek, hogy rossz helyre térítették vissza, és utalják át AZONNAL az általad megadott bankszámlára.
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17545 üzenetére
akkor nem fogták fel, mi a probléma. sajnos írnod kell újra, mert ez a pénz akkor is a tiéd
-
válasz
ImpersonatoR #17544 üzenetére
Oke korai volt az öröm szó nélkül lezárták ismét.
-
válasz
pictigjis #17543 üzenetére
02.12 -én utalták vissza.
Írtam complaints@curve.com -re is ez már fél siker, hogy nem jött vissza email 5 mp alatt, hogy nincs ilyen fiók. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17542 üzenetére
erdekes eset. mikor tortent a visszaterites? a "bankod" jelen esetben a curve, mert az o kartyajukrol van szo, irrelevans, milyen kartya volt a curve alatt kivalasztva. csak a curve-nel tudod keresni a penzt az ARN azonositoval
meg lehet probalni a complaintsre irni, igen
-
Sziasztok
Adódott egy olyan problémám, hogy 2023 -ba vásároltam egy alaplapot egy webáruházról aminek garanciális csere keretében visszafizették az árát most.
Csakhogy curve ös kártyával vásároltam annó de a fiókomat és a kártyát már megszüntettem és lezártam.
Ők(webshop) nyilván erre utalták vissza de mivel belépni se tudok mert nincs hova ezért nem férek hozzá.
Írtam egy emailt a support@curve.com -ra ahonnan azonal visszapattant, hogy nincs curve fiók ezen az email címen és email lezárva vagy válaszoljak erre az emailre(válaszoltam de semmi még).Vagy amit kaptam ARN kódot a webshoptól azzal be tudnék menni a bankomhoz esetleg ahol ezt el tudnák intézni erről van valakinek tapasztalata ? (ma be fogok csak hátha járt így valaki)
Esetleg próbáljam a fenti complaints@curve.com email címet ?
-
edk-
őstag
Az mindig úgy volt, hogy eurós kártyára terhelt eurós vásárlást nem lehet forintos kártyára GBITelni, vagy ez valami új korlátozás?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
HoTDoG #17536 üzenetére
amúgy ilyenkor felesleges a supportra várni. complaints@curve.com
-
HoTDoG
tag
válasz
pictigjis #17535 üzenetére
Tavaly novemberben is volt már hasonló. Akkor konkrétan a Curve-nek kellett visszautalnia ("refund -olni") kézzel.
Sajnos most nincs meg a cetli. Az egyik tranzakció egy étteremben volt, ahol nem nyomtatott a terminál, illetve van egy feb 20-ai tranzakció is, ugyanezzel a hibával, de ott még nem telt el a 10 nap. Az a SPAR önkiszolgáló kasszájánál történt, aminek a kártya terminálja szintén nem nyomtat.
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
nalam ios-en meg mindig inaktiv a refi funkcio. nem mintha hasznalni akarnam, de attol meg eleg erdekes
-
tobias40
veterán
Rég nem használtam a Curve kártyámat és az appot sem,most meg küldtek egy kártyát úgy hogy nem is kértem..
Használható még vmi érdemleges dologra vagy vágjam ketté?
Én vásárlásokra használtam ,a revolut kártyám volt mögötte, és még arra hogy ingyen tudjak felvenni eurót az erre alkalmas automatáknál.
Az ingyenesség megszűnt véglegesen?(mert így nem sok értelmét látom használnom)Köszi előre is a helpet!
-
Long1
csendes tag
Sziasztok,
tudja valaki, hogy van esetleg Temu retailer kiválasztási lehetőség? Valaki anno felrakta ide a képeket amikor 3-ról 6-ra emelték a lehetőséget, de istennek nem találom.
-
Capella
senior tag
Hmm, ez így ebben a formában.... Avagy történt volna valami változás a feltételekben?
Nem szükséges fizikai Curve kártya, illetve ahhoz tuti nem, amire nekem kellett. Nem igényeltem fizikai kártyát.
Én csak okosórás fizetésre használtam az ingyenes virtuális Curve kártyát, amíg a Google Pay / Wallet alá nem lehetett berakni a Raiffeisen kártyát.
Tavaly november óta már Raiffeisen kártyával is megy a Wallet, így a Curve okafogyott lett, de ugyanúgy megvan. -
hubber19
junior tag
Üdv, NFC-s fizetést szeretnék okosórára és előjött a Xiaomi Watch S3.
Szimpatikus lenne, de úgy tudom NFC-s fizetés jelenleg csak K&H / OTP ügyfeleknek megy natívan, plusz Curve "alól" oldható meg.
(nekem Gránit+Raiffeisen MC kártyáim vannak)
Mennyire ajánlott csak ezért egy Curve? Vannak, és milyen költségei egy Curve accountnak?
(Revolut használó vagyok, az sem támogatott - XiaomiPay alatt) -
sb
veterán
válasz
pictigjis #17504 üzenetére
Épp fel akartam vetni, hogy ha csoportos akkor az MCC kód is ugrik, ill. nem egy eredeti tr refundjaként írhatják jóvá, hanem teljesen új tr-ként. ?
Utóbbi talán még hasznos is lehet, előbbi semmiképp. Nagyon remélem, hogy ebből nem GBIT kivezetés/csere/megnyirbálás jön... -
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #17504 üzenetére
Nálam már aktív, egy ilyen csúszkával lehet állítani, hogy mennyi tranzakciót szeretnél átrakni, de aztán egyesével is ki lehet választani a tranzakciókat. 4 hónapig visszamenőleg. Ez mondjuk érdekes, mert én jelenleg az ingyenesben vagyok, ahol max 30 nap és 3 db lenne a GBIT, ezzel a ReFivel pedig úgy tűnik 4 hónapnyi tranzakciót is átrakhatnék. De ja, csak debitcard-ra ingyenes, kreditre 1.5% fee.
Viszont: csak azokat a tranzakciókat kínálja fel, ahol nem volt FX. Ezt mondjuk nem értem miért van így.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17503 üzenetére
nalam tovabbra sem aktiv a refi. lenyegeben amugy egy olyan "gbit" lehet, amivel tobb tranzakciot lehet kijelolni egyszerre. az eredeti kartyara is egy osszegben erkezik visszaterites, mig az uj kartyara is egyben megy a kijelolt tranzakciok osszerteke, az eddigi visszajelzesek alapjan 8999-es mcc-vel. a hitelkartyas felar miatt sok ertelmet tovabbra sem latom
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Lazio1974 #17502 üzenetére
hasonlo, de megis mas. egyebkent majd ha a gyakorlatban is mukodik, akkor lehet rola nyilatkozni, egyelore csak egy piros plecsni az appban. en speciel sok ertelmet nem latom amiatt, hogy hitelkartya eseten masfel szazalek dija lesz
valoszinuleg technikailag sem ugy fog mukodni, mint a gbit
-
Lazio1974
csendes tag
Sziasztok, nem tudok angolul, és a Google fordítóra azért nem akarok pénzügyekben hagyatkozni. Mi ez a ReFi funkció? Pontosan hogyan működik? Miben különbözik a gbit funkciótól? Mert ha jól értem a Google fordítót, valami hasonlóról lehet szó. Köszi a válaszokat!
-
HoTDoG
tag
válasz
pictigjis #17500 üzenetére
Nálam ma reggel volt ilyen. Kártyás fizetés sikertelen volt, de közben jött a push üzenet a sikeres tranzakcióról, illetve az appban is sikeres azóta is. Ami még fontosabb, hogy a mögöttes kártyán is levonva szerepel.
Legutóbb több, mint 10 napba telt mire visszajutott a pénz. Nagyon kellemetlen. Nézegetni, ellenőrizgetni utólag...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- A szögletes Huawei órák is lebuktak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Energiaital topic
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Androidos tablet topic
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Viccrovat
- Gyúrósok ide!
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF 120TB+400GB rack szerver - 2xE5-2680v4,128GB RAM,2x10G NET,H730p RAID
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest