Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • c41r0^

    őstag

    válasz Eagl3 #2824 üzenetére

    nem is lesz megoldható ez a 60 FPS és vsync probléma, gondolj bele

    tény1: a játék kb. folyamatos 85-101 FPS mellett játszható tökéletesen, mert ekkor szűkül vissza a célkereszt a kellő sebességgel, ekkor fut megfelelő sebességgel a karaktered, ekkor szór jól a fegyver (crosshair szűküléstől függő dolog ugyebár)

    tény2: vsync ON= a monitorod által meghatározott képfrissítési frekvencia értékre korlátozod le maximum a képkockák (FPS) megjelenését, tehát ha a monitorod 60 Hzet bír (mert LCDről van szó), akkor maximum 60 FPS-ed lesz, ami ugye nem jó, mert a játék szempontjából hátrányos a régi engine miatt

    tény3: vsync OFF= a játék maximum az "fps_max" értékére beállított FPSen fog futni, mert nem szab korlátot a monitor frissítési frekvenciája, ezért ezt célszerű is 101-re állítani, így a megfelelő proci és VGA kombóból simán kihozható a stabil 100 FPS 2 füsttel is...de a kép kicsit darabolódni fog, ez megszokható. továbbá szintén 60 képet fogsz látni egy másodperc alatt a 60 Hzes monitorod maitt, de a program maga 100 FPS-sel megy, ezért minden optimális (crosshair szűkülés, fegyó elhordás)...a 100 nál sokkal nagyobb FPS pedig már nem jó ("developer 1"ről beszélek), mert a karaktered lassul be, lassabban mozogsz...pl. 350 FPSem hiába van, csak rosszabb a játék úgy, már próbáltam

    tehát csak akkor van értelme a vsync-et CS 1.6 alatt használni, ha azon a felbontáson, amin nyomod, megvan a stabil 100 FPSed és azon a felbontáson a monitorod is tud 100 Hzet, ma ez csak a 100-160 Hz-es katódsugárcsöves moncsikkal érhető el, megfizethető áron (100 Hz-es LCD nem igazán alternatíva)

    én a 7 év aktív játék alatt annyira megszoktam, hogy el sem tudom képzelni a CS-t vsync ON-nal, még mikor 3 éve 160 Hzen toltam 640*480ban, akkor is kikapcsoltam :)

Új hozzászólás Aktív témák