Új hozzászólás Aktív témák

  • plman

    tag

    hogy őszinte legyek nekem kezd elmenni a kedvem. A rajtnál kilöknek a pályáról, és még engem figyelmeztetnek, hogy elhagytam a pályát (mondjuk legalább nem büntetnek), akárhogy óvom a gumikat a többieknek tuti, hogy legalább 4-5 körrel tovább bírja egy-egy szett, ezáltal nekik eggyel kevesebb kiállásból is megvan a futam. A gumi stratégiát nem lehet módosítani se a rajtnál se menet közben, csak meglehet nézni a rajtnál és ennyi. Ha esővel indul a futam akkor tuti, hogy az első kiállásom után 3 körön belül már száraz pályás gumi kell, és mivel a többieknek az inter is tovább bírja mint nekem így megint egy + kiállás a többiekhez képest, meg még + az az időveszteség ameddig visszakóricálok a boxba slickért(mert amikor én cseréltem akkor az inter kellett újból) mert természetesen pont akkor lesz csontszáraz a pálya amikor a többeik épp cserélnek (naná, hogy slickre) én meg pont elhagytam a boxbejáratot. Malajziában 15 másodperccel vezettem az esőben mire a fent leírt folyamat lejátszódott már több mint 1 perc! hátrányom volt az elsőhöz (Rosberg) képest. a futamot vagy 4-5 alkalommal újraindítottam és minden alkalommal ugyanez játszódott le pedig hol korábban hol később áltam ki mint az első alkalomkor.

    Na de , hogy pozitívumot is írjak:

    A erősorrend kb. reális, a gumik ugyanúgy mint a valóságban csak 2-3 körig tapadnak igazán jól utánna érezhetően veszítenek a tapadásból.

Új hozzászólás Aktív témák