Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Rolly Dy07 #3419 üzenetére

    Biztos kevesebbet fogyaszt úgy, ha már leforgott, mert
    nem kell már gyorsítani, amihez több benzin kell.

    Álljon meg a fáklyásmenet: ez az üzemanyag-fogyasztás
    dolog a motorba bejutó benzin mennyiségét jelentené..:D
    Avagy a tankból kikerült, aztán, hogy mi történik vele...*

    Tiltáson (szerintem) nem úgy marad meg a motor, hogy
    "adaptívan elveszi a gázt": ha jól tudom a gyújtást veszi
    el: magyarán a benzin bejut, csak éppen nem ég el...:)
    Persze nyilván csak "ütemeket" hagy ki, hogy a fordulat
    ne csökkenhessen jelentősen 18K-ról, de ne is lépje túl.

    Szerintem a tiltáson padlógázzal forgatott motor semmivel
    nem fogyaszt kevesebbet a gyorsítás utolsó fázisánál...:N
    Már csak azért sem, mert 300 fölötti tempónál brutálnagy
    a légellenállás, tehát ott már bőven nem a 640 kg-os autó
    gyorsítása nagy kaland, hanem a légellenállás legyőzése.
    Tehát már ahhoz is sok üzemanyag (és teljesítmény) kell,
    hogy egyáltalán tartsa az autó a sebességét. C'est la vie.

    *Ui: motorféküzemre visszatérve még, ha jól emlékszem a
    fújt diffúzoroknál merült fel, hogy még akkor is felhasznált
    (extra) üzemanyagot az autó, amikor a pilóta épp fékezett.
    De persze általánosságban itt igazad van, ha "elveszed" a
    gázt, akkor elvileg nem kellene, hogy fogyasszon az autó.

Új hozzászólás Aktív témák