- Nosztalgikus húrokat megpendítő házzal rukkolt elő a SilverStone
- Úgy gondolja az NVIDIA, hogy az új GeForce-okon nem olvadhat meg a tápcsaltakozó
- Aktív hűtéssel érkezik a SilverStone legfrissebb M.2 bővítőkártyája
- Gyorsan Snapdragonnal: Acer Swift 14 AI tapasztalatok
- Párban járnak az Intel Arc B580 VGA-k az ONIX háza táján
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- CES 2025: GPU, CPU és AI dömping
- Aktív hűtéssel érkezik a SilverStone legfrissebb M.2 bővítőkártyája
- Milyen széket vegyek?
- Szállingóznak a képek az érkező új VGA-król
- CES 2025: Naya, az igazán egyedi billentyűzet
-
PROHARDVER!
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
nagyúr
válasz szinesz.bob #23977 üzenetére
Igen, két dolgot:
1. A Warzone ingyen van, ezáltal több emberhez jut el, többen is streamelhetik. (+ szgabor12 egyébként helyes állítása)
2. Battle Royale a trendi még mindig.Ez nem von le a klasszikus Call of Duty játékok értékéből, ez a "statisztika" szimplán irreleváns. A statisztikát sokkal jobban kifejezik a rekordokat döntögető eladási számok és a zsebretett dollármilliók. De egy ingyenes és egy fizetős játékot összehasonlítank egészen egyszerűen nem mehet.
Magyarország legnagyobb PlayStationnel foglalkozó weboldala: https://playstationcommunity.hu
-
szgabor12
tag
válasz szinesz.bob #23977 üzenetére
Ha mellépárosítanánk, hogy épp mennyien streamelik ezeket a játékokat, meg is lenne az oka, hogy miért van ekkora különbség a Warzone javára. Tippre a Warzonet sokkal többen és többet streamelik, mint a másik kettőt, így nem annyira meglepő, hogy ezt nézik a legtöbben a három közül.
,,If I'm not back in five minutes... just wait longer!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- Ukrajnai háború
- Interactive Brokers társalgó
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest