- Azonnali fotós kérdések órája
- RAM topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- SSD kibeszélő
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kiterjeszti a Smooth Motiont az új NVIDIA App
Új hozzászólás Aktív témák
-
buherton
őstag
válasz
#90088192 #6049 üzenetére
screen.h
void delay(unsigned int usec);
void lcd_select(int s);
void strobe_E(void);
void set_y(int y);
void dsp_on(void);
void clr_scr (int t);
void write_char(int line_select, int y_offset, int c);
void string_out(char* message, float variable, char line, char y_offset);A
hardware.h
-ban pedig függvény definíciók vannak a deklarációk helyett. Nem illik ilyet csinálni. De ha nagyon muszáj, akkor azinline
kulcsszót kell elétenni.Kerüld a fölösleges pontosvesszőket. Nem illik ilyet csinálni.
Ha pedig
void
a függvény paramétere, akkor írd ki, mert így variadikus lesz.A register map-re struktúrát és uniont szoktak ráhúzni és akkor nagyon frankón végigkövetehető, hogy ez melyik regiszter. A macro mágiát érdemes elkerülni.
Az include pathért legyen a build környezet felelős és ne hardcode-ld bele a kódba.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3195, 95% Akkumulátor
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- Samsung Galaxy A20e // Számla // Garancia // Ajándék töltő //
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest