Hirdetés
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen processzort vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Egérpad topik
- Abit is7-e-re passzív nb hűtőt de milyet?
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nji
aktív tag
sziasztok,
nem tudtok valakit Miskolc környékén, aki pénzért hajlandó korrepetálni?
Esetleg skype-on is jó, ha megbízható és leinformálható valaki, mert nem szeretnék úgy járni, hogy átutalom a pénzt és nem kapok cserébe oktatást.
Kezdő vagyok, természetesen a neten már sok mindent megnéztem, de jó lenne, ha valaki sorról sorra elmagyarázná az összefüggéseket egy bonyolult programon.
Pl előbb deklarálom a függvényt, meg megadom a struktúrát, osztályt, aztán meg kifejtem a függvényt aztán meg hívom a függvényt, meg vannak a visszatérési értékek , de kellene valaki, aki egy összetett programon keresztül az egész logikát elmagyarázza. Mint egy állatorvosi ló, ami alapján már más programot is meg tudnék írni.
Van valaki, aki ilyesmiben tud segíteni? -
nji
aktív tag
esetleg kidolgozott feladatokat/forráskódokat tudtok linkelni?
-
nji
aktív tag
Köszönöm a két utolsó tippet. Elkezdem az udemy tréninget, aztán ha valahol elakadok, megnézem a BME jegyzetben.
-
nji
aktív tag
válasz
EQMontoya #3785 üzenetére
Nekiállok, ez nem kérdés, de hogyan lehet egységnyi idő alatt legjobban felkészülni:
- a könyvet olvasva,
- youtube-ot nézve,
- tutorialt olvasva,
- telefonon a SoloLearn programmal?
Napi nyolc órát dolgozom, hétvégén házimunka, tehát max. napi egy órám van rá esténként.
Ezért szerettem volna megtudni a gyakorlott szakemberektől, hogy mi a legjobb módszer. -
nji
aktív tag
sziasztok,
április végére kellene felsőfokú oktatási intézménybe egy kettes szintet összehozni.Nagyjából ez az anyag:
- Ciklusok, függvények