Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
mgoogyi
senior tag
válasz
Tomi_78
#4252
üzenetére
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_all.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep1.bmp");
kepei[1] = AlakokKepe;
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[3] = AlakokKepe;Anélkül, hogy érteném a teljes kódod, ez a rész biztosan rossz.
Az AlakokKepe egyetlen objektum pointere (memóriacíme).A memóriacím egy szám, ami eldől akkor, amikor a new neked helyet foglal a memóriában:
Graphics::TBitmap *AlakokKepe = new Graphics::TBitmap;
És innentől kezdve ez az érték nem változik.A kepei nevű ugyanilyen pointereket tároló tömbbe berakod ugyanazt a számértéket(pointert/memóriacímet) minden indexre.
Teljesen mindegy, hogy mit csinálsz közben a LoadFromFile függvénnyel.Az AlakokKepe változóra nincs szükséged. Első körben csináld azt, hogy minden alakok elemre ([0], [1], [2], stb.) a benne lévő kepe adattagot külön külön létrehozod
= new Graphics::TBitmap;hívással és ezeken az alakok[ 0/1/2/.. ] . kepe objektumokon hívod meg a LoadFromFile-t.Azt is megeteheted, hogy nem pointert használsz:
Graphics::TBitmap* kepe;->Graphics::TBitmap kepe;
és akkor nem kell new sem.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 240SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Jackson elektromos gitár
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3395, 100% Akkumulátor
- AKCIÓ! LG UltraFine 27" 5K IPS 99% DCI-P3 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


