- Azonnali fotós kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SONY LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
PROHARDVER!
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
#09990144
törölt tag
Akkor hozok példákat én is A Fallout 1-2 után nagy váltás volt 3. rész: 3D-s, belsőnézetes, akciódúsabb , és mégis működött. Különösen a New Vegas, az bizony rpg volt a javából, és a Fallout hangulat se hiányzott belőle. Vagy ott a Witcher: hasonlítsd össze az 1. és 3. rész nézetét / harcrendszerét. Mégis megvolt mindkettőben a Witcher hangulat. Egy Zelda sorozatban is részról részre megújulnak a mechanikák, az irányítás, a grafikai stílus, de a Zelda hangulat az adott.
Ez, hogy más az irányítás meg a nézet, ez semmit nem jelenet szerintem. Majd ha megjelenik, és elkezdünk vele játszani, magába szippant a világa és a BG hangulat (legalábbis nagyon remélem )