Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Apple MacBook
- Milyen egeret válasszak?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A fogadás lezárult, elindult a hardvervágta
- Kompakt vízhűtés
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Google Chromecast topic
- ZIDOO médialejátszók
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ti mit választottatok act3-ban Shadowheart küldetésének végén?
Én Selune path-on megszabadítottam Shar befolyásától, de így a szülei nem élték túl. Kissé keserédes, de a másik lehetőség sem volt túl vonzó, hogy hosszú életére végig Shar befolyása alatt maradjon. HUN_Sector: vagyis akkor nincs sok haszna.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Az Act 3-ban van haszna a különféle infernal ironoknak az eladáson kívül?
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Can You Beat Baldur's Gate 3 WITHOUT Long Resting? [link]
Wow.
-
HUN_Sector
őstag
Nahát.... Mizora nem immunis a flesh to stone varázslatra. Ha ezt előbb tudom... Már nagyon idegesített
-
Köszi a segítséget mindkettőtöknek!
#1385ollie
Közben este rájöttem, hogy ennek a támadásnak az is feltétele lehet, hogy előtte bónusz akcióban pl. kizökkentem az ellenfelet, mert utána már tudtam csinálni ezt a támadást. Vagy nem jól gondolom?#1386donki
A segítő megvan, láttam is ilyen opciót nála, de még nem használtam. Újraéleszteni viszont már kétszer is kellett társat.Este kb. másfél óra játék ment a levesbe,
Haladtam a második felé, volt egy kisebb csapat, azt könnyen leszedtem, már örültem is, hogy milyen pro vagyok, aztán a semmiből előbújt egy 75 életerővel rendelkező ellenség és csúnyán elpicsázta a csapatot.az öld meg a 3 gnóm vezetőt küldetést csináltam, amiből az első meg is volt. Viszont utána megint csak rájöttem, hogy én voltam a béna, mivel pihenni kellett volna előtte, csomó erősebb képességemet így nem is tudtam használni. Szóval nekifutok újra, ha így sem megy, lehet visszarakom könnyűre.
-
PhilBrick
őstag
-
Gothmog
senior tag
A Fighter magasabb szinten (talán a 11.-en, ha jól rémlik) kapja meg a harmadik támadást. Akkor tudsz négyet támadni körönként.
Illetve van az a lehetőség, amikor fighter/thief multiclasst csinálsz, mert a thief subclassos rogue 3. szinten (amikor választhatsz alosztályt neki) kap egy extra bonus actiont. (Így - ha legalább 5. szintú a harcosod, akkor alappból van két támadásod actionbő, és két másik bónusz actionből.)Meg persze ott van a haste stb. lehetősége, de az már "külső segítséget" igényel, míg a fentebbi két megoldás "innate" a karakter részéről.
Máskülönben, ha jó akarsz lenni (jól akarsz sebezni) mindkét kézi számszeríjjal, akkor a kétfegyveres harcra sem árt specializálódni (azt a küzdési formát felvenni harcossal), máskülönben az off hand oldalon nem kapod meg az ügyességből adodó extra sebzést, és csak a fegyver alapsebzésével tudsz lődözni.
Ha valamit esetleg rosszul írtam/lenne még egyéb lehetőség a 4 tám/körre harcossal, akkor valaki remélhetőleg kijavít/kiegészíti majd az általam írottakat.
-
Lokids
addikt
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene, mert lehet rosszul képzelem el a karakter építést.
Szóval indítottam egy fighter battlemastert.
Úgy képzeltem el, hogy ranged lesz.
Viszont emiatt én dex-et maxolok 20-ra str helyett.
Act2 közepén vagyok lvl8. Most akarom lecserélni a HArold szerszámíjat 2db 1 kezes handbow-ra, mert azt olvastam, hogy így 4x is lehet támadni 1 körben. Viszont nekem csak 2 támadást csinál + 1 offhand bónusz akciót. Így viszont nem nagyon éri meg a váltás.
Valamit rosszul csinálok, vagy félreértettem a működését ennek? -
donki
senior tag
válasz
gulupeti #1384 üzenetére
Már relatíve a játék elején szert tehetsz egy olyan segítőre, akinél 100 aranyért bármikor átképezheted a karaktered. A Csapattagokat is. Ezért a szimpatikus karaktereket használd a csapatban, és képezd őket olyan class kombinációra, ami neked tetszik.
Csapat összetételben nem szeretnék tanácsot adni. Vannak nagyon tápos buildek, azok közül is lehet válogatni. Illetve van pár meglepően hasznos varázslat, ami a csaták többségét triviálissá teszi.- darkness 2. szintű varázslat, 2. szintű warlock Devil's Sight képességével lehet benne látni (pár warlock szint sokmindenkinek a javára válik). Ezt a csapatra kell varázsolni, az ellenfelek meg csak állnak egy helyben, nem csinálnak semmit, mert nem látják a csapatot. Devil's sight-tal ki tudsz varázsolni a sötétből, nem warlock csapattagok viszont kör elején kisétálnak, támadnak, majd visszamennek középre. - Ha már warlock, hunger of hadar (3. szintű warlock spell) is nagyon jó, mert lassan tudnak átmenni ezen a felhőn az ellenfelek, nem látnak amíg a benne vannak, és még sebződnek is. (Ajtóba érdemes rakni) - minor illusion: ez ráadásul egy cantrip. Csata előtt varázsolod az ellenfelek közelébe, a környékről mindannyian odaszaladnak megnézni, már mehet is a tűzgolyó, vagy gránát, vagy akármi közéjük. -
válasz
gulupeti #1384 üzenetére
Egyrészt nyugodtan játszd a legkönnyebb fokozaton, nem szégyen az. Nagyon túlterhelő tud lenni a sok ismeretlen, DND szabály. Másodszor, mindig olvasd el a skilleknél, varázslatoknál, hogy pontosan hogy működnek.
A sneak attack csak a következő esetekben működik:
- rejtve van a karaktered az ellenségtől vagy
- egy csapattársad áll közvetlen a mellett az ellenség mellett, akit sneak attack-kal akarsz támadniÉs nyugodtan kérdezz!
-
Sziasztok,
Pár napja kezdtem a játékot, korábban még nem volt szerencsém ilyen típusú játékhoz, de eddig nagyon tetszik. Normál szinten indítottam, egy fél elf tolvaj karaktert. Kicsit azonban nehéznek érzem a harcokat, vágom, hogy ez nem Diablo IV, de bizonyára lehet sokkal ügyesebben csinálni.
Volt, hogy megdobtak valami cuccal, egyből a csapat fél életereje hello, vagy nem tudott 2 csapattag támadni. Ezeket ki lehet valahogy védeni?
A másik dolog: van pl. ilyen skillje a karakternek, hogy alattomos vagy lopakodó támadás, közelharci vagy távolsági, igen jól tudnak ezek sebezni, de miért nem tudom használni szinte soha? Azt írja mindig, hogy előnyben kell lennem? Ez mi? Hogy vagyok előnyben?
Annyiféle fejlesztési lehetőség van összes karakter vonatkozásában, hogy elveszek a lehetőségekben. Hogyan érdemes összeállítani a csapatot? Jelenleg Gale, Shadowheart, Lae'zel a felállás.
Elnézést a sok kérdésért, de egyelőre elég vakon vagyok.
Köszönöm a segítséget! -
sike!
tag
válasz
HUN_Sector #1364 üzenetére
Shadowheart szerintem is gyenge sima cleric-ként.
Ha már gyógyítás: véletlenül jöttem rá, hogy ha a karakterek közel állnak egymáshoz, akkor egy heal potion-t odavágva mindenki gyógyul.
-
dvd24
senior tag
válasz
HUN_Sector #1369 üzenetére
Az első végigjátszást én is exploreren kezdtem, de amikor rájöttem, hogy nem lehet multiclassolni akkor feljebb raktam normalra és igazából nem éreztem úgy, hogy nehezebb lenne bármivel is. Szerintem nyugodtan tekerd feljebb. Az egyik legtáposabb ranged setupot is multiclassolással lehet összehozni (4-es rugó, 8-as fighter, dual crossbow).
-
PhilBrick
őstag
Minden rossz szándék nélkül kérdezem: exploreren minek egyáltalán healer? Ott azért a poti+rest elég kellene hogy legyen.
-
kicsako
őstag
Aki az explorer nehézséget választja, az egyáltalán nincs tisztában a harcrendszerrel, mikor mit kellene csinálnia stb. Nekik csak egy kis "mozi" a harc is, és gondolom nem akarták, hogy 0 tapasztalattal nekiálljanak multiclassolni és teljesen használhatatlanná tenni a karaktereiket.
-
válasz
HUN_Sector #1369 üzenetére
???
Bármelyik nehézségi szinten tudsz multiclass-olni a játékban.
-
kicsako
őstag
válasz
HUN_Sector #1364 üzenetére
Shadowheart: Dipelsz egyet a Wizard classba, felveszed a 17intes fejest, scrollokból kitanulod azt a 4 varázslatot amit szeretnél(fireball+haste ajánlott) és boom kész a legop-bb support karakter ami még a fél is kiírtja közben.
BTW ha a legkönnyebb módon tolod, akkor nincs is szükség multiclassra, csak erőből üsd végig az egészet. Azt a nehézséget nem azoknak találták ki akik harcolni is akarnak, hanem akiket csak a sztori érdekel, azért annyira könnyű ott minden.
-
HUN_Sector
őstag
Ezen a nehézségen jelenleg a multiclasst sajna nem engedi a rendszer
-
dvd24
senior tag
válasz
HUN_Sector #1364 üzenetére
Nekem multiclass lett a megoldás a healer kérdésre. 4-es light cleric és 8-as oath of the ancients paladin. A healje így is bőven elég volt és simán használható volt melee dpsnek is.
-
válasz
HUN_Sector #1364 üzenetére
Bard is tud gyógyítani. Ill. gondolom a Paladin is, azt nem próbáltam DND5E-ben.
De! Shadowheart nagyon jó clericnek is, csak éppen Light clericnek kell átképezni. Az is tud egy csomó jó varázslatot, pl a Fireball-t is. -
donki
senior tag
válasz
HUN_Sector #1364 üzenetére
Szerintem a gyógyítás összességében véve gyenge és felesleges is. Még annyi gyógyítóereje sincs egy papnak, hogy csata után maxra gyógyítson, nem hogy csata közben a sebzést ellensúlyozza gyógyítással. Én light papként hordoztam magammal Shadowheart-ot, és a játék folyamán mindig őt éreztem a leggyengébbnek a csapatban.
-
HUN_Sector
őstag
A druid és paladin korlátozott gyógyító erejű kaszton kívül nincs bármi olyan ami a clericcel felvenné a versenyt? Nagyon életképtelen Shadowheart ebben a kasztban, átképezném valami másra.
(másodjára esetleg megborulok és mindenki warlock lesz....
Vagy csinálok egy paladin-paladin-cleric-cleric felállású csapatot...) -
Gothmog
senior tag
válasz
CPT.Pirk #1362 üzenetére
A csillagfényes (éjszakai égboltot egymás mellett ülve nézős) Gale est elvileg romantikától mentes is lehet, és szerintem inkább Gale Act2-beli elméleti feladatával (annak a súlyával és az a körüli tépelődéssel - vagyis, hogy
) függ össze.felrobbantsa a magában hordott netherilli gömböt, így áldozva fel magát, de egyben elpusztítva a netherbraint is
Az volt az egyetlen ilyen közös programra csábítgatós esemény, ahol ráhagytam, és elment vele (a férfi karakterem) arra az estére. Jó volt a megérzésem, mert bárgyú összevigyorgások és szappandobálásra felhívó/varázspálcát mutogatós megjegyzések nélkül is le lehetett vezényelni azt a beszélgetést, miközben hozzáadott az a beszélgetés Gale megismeréséhez és megkedveléséhez.Szerk: Egyébként a világosra festett hajával SH nekem is bejövős lett hirtelen. (Pedig a való életben inkább a sötét/fekete hajú hölgyekre kapom fel gyakrabban a fejem.)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
parandroid #1360 üzenetére
Mármint nem a karakter idegesített, nagyon jól játszott a színész, hanem a döntéseim nem voltak neki tetszőek, mivel Mass Effectes példával élve paragon módon játszom.
A 6p mod engem is mozgat, csak így is le vagyok maradva 3 másik játékkal is, hogy idén arra már nem kerül sor.
Gothmog: női karival csak Gale mozdult rám... Még csillagfényes estét is szervezett, de hát hiába, mikor ott van SH. Tök megváltozott az Act2 után a jó oldalon.
Astarion meg konkrétan kiröhögött, mikor felvetődött, hogy esetleg kekszelhetnénk. Valami olyat mondott, hogy én lennék az utolsó akivel... Na kb. ekkortájban repül a csapatból.
Karlach még érdekes lenne mert szuper cute, de csak ha nem lenne SH... Talán majd egy köv. végigjátszásban.
-
Gothmog
senior tag
válasz
CPT.Pirk #1359 üzenetére
Én a mostani (rendes) végigjátszásomban kihagytam Astariont, de a gonosz DU-mal stabil csapattag lesz majd. Én EA-ban nagyon bírtam a figurát! Igaz, olyan (stílusú) karakterrel kell hozzá játszani, aki szintén nem egy jól nevelt elsőáldozó, és akkor tud sziporkázni Astarion a (néhol öniróniát sem nélkülöző) aljadék cinikus megjegyzéseivel, amit én nagyon kedveltem.
Egyébként a játékban engem is az zavart, hogy Astariontól Halsinig atz összes férfi karakter rámozdult (a szintén férfi) főhősömre. Astarion, Halsin és Wyll ugyan értett a szóból elsőre is, de Gale ellen már gondolkoztam, hogy kérek valami távolságtartási végzést
(Külön röhej, hogy eközben a "női oldalról" csak Lae'zellel keveredhettem volna közelebbi kapcsolatba. Én Karlachot néztem ki magamnak indulásnál (ha már az EA-ban általában a fejét gyűjtöttem csak be
, akkor itt kvázi "engesztelésképpen". De valószínűleg olyan későn vettem fel a csapatba Act1-en belül, hogy már esély sem volt vele románc megkezdésére.)
Máskülönben jó arc Gale is - nálam hosszú ideig a csapatban volt, míg a sokak által itt unalmasnak tartott Wyll is szerintem egy kifejezetten jól sikerült karakter, érdekes történetvezetéssel és sorsfordulókkal; nálam ő konstans partitag. Az elején adtam azért időt neki (az EA-ban egy másodpercet sem kapott tőlem), mert egy Lae'zelhez képest pl. uncsi arcnak tűnt, de végül nem bántam meg. Nagyon megkedveltem (a "balettelőadása" ellenére is), ráadásul a Warlock kasztot szereti a játék, úgyhogy durván jól fel lehetett tápolni a "határvidék pengéjét". Én máskülönben Shadowheartot tartottam dög unalmas és szürke karakternek sokáig, de Act2-ben - a megfelelő résznél - felvettem a csapatba újra, ha már hozzá köthető helyre mentünk, és a fejezet végére nagyon megkedveltem (akkorra beérett a karakter), és ez az érzés Act3-ban csak erősödött (főleg a személyes küldetése végére).
Eddig Halsin az egyetlen, aki valahogy kipróbálás szintjén sem tudta felkelteni az érdeklődésemet. (Ellenben majd Minthara a gonosz DU-mal! Rá kíváncsi leszek!) -
parandroid
félisten
válasz
CPT.Pirk #1359 üzenetére
Astarion engem is idegesített, aztán megnéztem egy élő szerepjátékos sessiont, amit toltak a szinkronszínészek, és azóta más szemmel nézek rá. Elképesztő figura az a faszi, és amióta megláttam a karakterben, azóta még jobban bírom.
Alg: “Kinőttem már a rajzolt csöcsök nézegetéséből”.
Abból akkor nő ki az ember, amikor a valódi csöcsök nézegetéséből. Vagyis kb soha. Én legalábbis így vagyok vele.
Szerk.: Amúgy a 6 szereplős csapatos mod nekem is birizgálja a csőröm, valahogy a wow óta nekem egy party akkor teljes ha vannak benne vagy öten, de régi szerepjátékok között is nekem azok jöttek be, ahol 6 fős csapat volt. Nekem kell minimum a klasszikus tank-healer-ranged-rouge-caster felállás, hogy teljesnek érezzem a társaságot.
p
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Egyébként valóban. Astarion idegesítő volt, őt kiraktam a csapatból és én is rámentem a 2 közelharcos + support + sorcerer felállásra.
Szerencsétlen Gale-t le kellett állítanom, mert rám mozdult az a bájgúnár.
Wyll egyszerűen ellenszenves. Halsin okés, de nincs rá szükségem, Jaheira meg nem fér be a csapatba.
donki: jah, oké.
-
Alg
veterán
válasz
Franklin #1354 üzenetére
Kinőttem már a rajzolt csöcsök nézegetéséből, egyszerűen a 2 közelharcos+support+warlock felállást megszoktam és felépítettem aztán nem akartam variálni rajta, illetve nem volt kedvem végiggondolni a szintlépéseket, meg újra felszerelni egy másik felállást. Meg a férfi karakterek valamiért mind baromi idegesítőek, és anélkül is elkezd b*z*lni az összes hogy cipelném magammal őket... (de komolyan, az apakomplexusos Wyll, a szerelmi bánatos önimádó Gale, a naiv, bugyuta Halsin, de a leginkább a tenyérbemászó Astarion cseszett fel,
)őt hagytam is megsülni a végén Amúgy kb. ez nálam a legnagyobb hibája a játéknak, a companion karakterek baromi egysíkúak ami egy idő után zavaró lesz.
-
janos666
nagyúr
válasz
Franklin #1354 üzenetére
Én is 99% velük tolom.
Bár Karlach-ért nem igazán rajongok, de a feladataira elérhetők közül a legjobb.
SH jól indít, aztán kezd uhncsi lenni, de sok mindenhez kötődik a story-ból, ami érdekel.
Lae'zel indított legerősebben, mint érdekes "idegen lény", és főleg az elején a story-hoz is szorosan kötődik, valamint sokat képes fejlődni a karakter (mert azért van honnan).
A többiekről az sem érdekelne különösebben, ha hirtelen felindulásból lelépnének, vagy meghalnának. Szerencsém van, mert a fenti három >50%-ban helyesli, amit teszek.A legnagyobb baj, hogy mióta kevesebb a szabadidőm, mint általában, most mással töltöm, két hete kb. 2 órát játszottam. A hétvégén majd be kell hoznom, mert kiesek belőle.
-
-
donki
senior tag
válasz
RobberBaron #1351 üzenetére
A teljesen szóló végigjátszásban a legnagyobb kihívás szerintem az ötödik szint elérése, utána már minden megy magától. A five fingers discount meg barrelek aktív használatával az első öt szint sem olyan nehéz.
-
RobberBaron
tag
válasz
Gothmog #1350 üzenetére
A fő karakteremnél én is inkább a sötét oldalhoz illőnek éreztem az illithid erőket, az első jófiús végigjátszásnál csak Karlachot pakoltam tele, de most minden egyes tadpole-t felhasználok a fő karimon már az elejétől fogva.
A gonosz végigjátszásnak is vannak fokozatai, az ultra pszichopata végigjátszás egy teljesen szóló végigjátszás lenne, de még nem tudok annyit a játékról, hogy bevállaljak egy ilyen kihívást. Láttam már videókat, amin az Act 2 végét, Act 3-at egyedül megcsinálják. -
Gothmog
senior tag
válasz
RobberBaron #1348 üzenetére
Igen, DU hátteréről elég sok kitalálható akkor is, ha nem vele játszol (főleg Act2-ben találtam eddig rengeteg utalást a személyére/szerepére), illetve azzal is tisztában vagyok, hogy a gonosz út el fog zárni számos olyan küldetést/lehetőséget, amelyet a jó úton most rendre megkapok/teljesíthetek; ez nagyon látszódik most a jó vágigjátszásomból. De bízom benne, hogy egy ilyen szempontból esetlegesen rövidebb/karcsúbb végigjátszás is emlékezetes/élményszámba menő lesz (a maga sötét, morbid módján).
Mindenesetre már a partit is elterveztem (persze sok választás nem lesz): Lae'zel, Astarion (mindkettejüket iszonyat csíptem az említett githyanki harcosommal való játék során még az EA-ban, míg a mostani végigjátszásomban eddig vagy totál kimaradtak (Astarion) vagy beugró mellékszereplőként (Lae'zel) kerültek csak be a partiba rövidebb időkre), illetve Minthara (és míg nem elérhető, Shadowheart).Egyébként én egy Hannibal Lecter jellegű intellektuálisan gonosz figurában gondolkozom most, de aztán lehet, hogy egy - ha bekattan, vérengző vadálattá változó - berzerker barbár lesz a végén. (Kilencujjú Logen valahol a távolban fáradtan felsóhajt és megcsóválja a fejét...
) Totál muderhobo irányba én sem akarom elvinni, de ha beúsznak a "csábító gondolatok", egyszer sem fog nemet mondani. Illetve abban a végigjátszásban a tadpole-okat is használni fogom keményen. (Ebben a végigjátszásomban egyetlen egyet sem használtam fel, és illithid erőhöz is csupán egyetlen párbeszédnél nyúltam idáig.)
-
Alg
veterán
Nah végeztem én is az első végigjátszással, úgy hogy az utolsó cRPG-m a Neverwinter Nights 2 colt anno... szóval az elején nem nagyon volt fogalmam róla hogy működnek a dolgok, guide-okat meg build videókat direkt nem néztem, ide is csak most nézek be hogy ne legyen annyi spoiler
Mentés szerint kb. 90 óra, Steam szerint 120 - maradt benne bőven úgy látom, pedig nem rohantam...
Amolyan chaotic good drow warlock-al mentem - végighazudtam magam minden dialóguson
Karlach a végére picit tápos lett, szinte minden ability score 18 vagy felette egyet kivéve (STR és CON 23 - 200+ HP, átugorja a fél pályát, robbanó hordókat a világ végére repíti) + Giantslayer a 23-as STR mellé.
Most kicsit pihentetem, lesz még 2-3 végigjátszás biztos, baromi jó hogy a különböző kasztok teljesen máshogy működnek. Meg egy csomó csapattárs háttérsztorijából hiányoznak darabok, mivel fix csapattal mentem végig (SHeart, Karlach, Laezel)
-
RobberBaron
tag
válasz
Gothmog #1339 üzenetére
Éppen most tartok a második végigjátszásnál az Act 3 elején, egy Dark Urge karakterrel Tactician nehézséggel, mondjuk rá hogy gonosz döntéseket hozva. Ez nem azt jelenti, hogy mindenkit legyilkolok és a párbeszédekben mindig a lehető legköcsögebb válaszokat adom, hanem a nagyobb döntéseknél
a másik ágat választom. Sokkal gyorsabban haladok mint az első jófiús végigjátszásomban, néhány (sok) kisebb küldetést ki kellett hagynom, sokkal rövidebbnek is éreztem a játékot, de érdekes módon ugyanúgy az Act 2 végén értem el a 10-es szintet, mint elsőre. Sok helyen hozhattam volna kíméletlenebb döntéseket, de inkább segítettem mert kellett a küldi és az XP.(a goblinok mellé állok, Shadowheart megöli a Nighsongot, és Dark Justiciar lesz, Astarion vámpír lord lesz, vszeg Bhaal kiválasztottja leszek stb.) A sötét út egyébként elég magányos, kevesebb a parti tag
több harcot kell egyedül a saját partival megvívni, de mivel most már sokkal jobb buildekkel harcolok, mint először, ez sem probléma. Magamtól soha nem hoztam volna ilyen döntéseket, pl. a(Wyll és Karlach mindenképpen elhagy a tieflingek és druidák legyilkolásakor, Nightsong megölése Jaheira halálát is okozza és ezért Minsc sem vehető fel) Ennek ellenére második végigjátszásra a Dark Urge és a sötét út választását csak ajánlani tudom, teljesen más mint a jófiús, a játék partner benne, de ezt már sokan leírták.tieflingek legyilkolásakor pocsékul éreztem magam, főleg amikor a tiefling gyerekek föld alatti rejtekhelyére lementem, és megláttam a legyilkolt gyerekeket, olyan érzés volt mint amikor Anakin legyilkolja a Jedi templomban a padavanokat. -
Ovisbig
tag
válasz
Gothmog #1341 üzenetére
Így érthető, az első 2 rész kimaradt így nem tudtam miért beszél róluk mindenki közeli ismerősként, Karlach majdnem elcsöppent (már bocs), ahogy Minscről beszélt.
Akkor ez lesz a következő végig játszásom egyik célja, kettejüket életben tartani, ha már a 2 előző rész kimaradt legalább itt ismerkedjek kicsit velük. -
Gothmog
senior tag
válasz
Ovisbig #1340 üzenetére
A spoileres részhez: a két említett karakter népszerű NPC volt a Baldur's Gate első két részében, így - talán további extra kapcsolódási pontokért, no meg, hogy a régi rajongók is örülhessenek - visszahozták őket erre a fejezetre is.
Nálam kettejük közül a hölgy szinte mindig csapattag volt anno a Baldur's Gate mindkét korábbi részében (csak gonosz végigjátszásnál nem volt partitag), de a másikukat a BG1-ben sohasem vettem fel, míg a kettőben egyszer volt olyan végigjátszásom, amiben szerepelt, de annyi elég is volt belőleMérsékelten szórakoztató, de inkább fárasztó figura volt (szemben pl. Jan Jansennel - BG2-ben lehetett csapattársad -, aki mindig szórakoztató formában fárasztott le, és az egyik legélvezetesebb npc volt abban a játékban). Magyarán nem különösebben kedvelem, na... számomra mindkét játékban voltak ezerszer használhatóbb és inkább kedvemre való NPC-k a jópofáskodó félőrült kószánál.
Itt, a BG3-ban nálam most mindketten kimaradtak:
Jaheira a Moonrise towernél zajló harcokban úgy nagyjából az első/második kör környékén rendre behalt (agyatlanul ugrott be mindig az ellenfelek sűrűjébe), és nem akartam szórakozni a mindenáron való megmentésével, mert amúgy is maximum a táborba vettem volna fel, tekintve, hogy megvan a stabil partim. Minsc pedig totál bekattant itt a harmadik részre, és tudtommal Jaheira hiányában nem is lehet "megszelidíteni"/felvenni a csapatba, így kinyírtam. Nem volt egyébként egy fikarcnyi lelkiismeret furdalásom sem. Egyedül Boo-t (a miniatűr óriás űrhörcsögét, ahogy Minsc mindig nevezte a korábbi játékokban) sajnáltam. -
Ovisbig
tag
válasz
Gothmog #1339 üzenetére
A steam szerint 265 óra az utolsó mentésem 223 óra, nem tudom miért ilyen nagy a különbség, majd két nap.
Engem kicsit zavar, hogy varázsló nélkül játszottam végig, az a sok varázslat amit nem használtam, főleg ezt csinálnám másképp.Na meg a játék is hibás, mert pölö fogalmam sincs ki az a Minsc, de mindenki úgy viselkedik, hogy tudnom kellene, kb. a Jaheira is ilyen, egyszer találkoztam vele, meghalt, mégis a játék szerint valami meghatározónak kellett volna lennie... szóval ezért gondolom hogy a történet szálakat máshogy is lehetne alakítani, van benne lehetőség. -
Gothmog
senior tag
válasz
Ovisbig #1338 üzenetére
Steam szerint vagy az utolsó játékbeli mentésed szerint jött ki ez az érték?
Csak azért kérdezem, mert én aztán tényleg nem sietek el semmit, mindent megcsinálok, amit csak lehet, mindent rendesen bejárok a legutolsó kis zugig, mindenkivel elbeszélgetek, minden könyvet elolvasok stb., és így tartok jelenleg 160 óránál (mentés szerint, mert a Steam alapján már 270 óránál jár a ketyegő, de ebben benne van az early accessben belerakott játékidőm is). Persze még nem vittem végig, de érzésre most valahol 10-20 óra közé tenném (talán inkább az utóbbihoz közelebb) a még hátralévő játékidőt. És ehhez képest közel plusz 100 órát beletenni?
Félre ne értsd, nem kötekedésből írom, csak nehéz elképzelnem, hogy mivel lehet még ennyi időt eltölteni egy végigjátszás alatt?Máskülönben én is a következő végigjátszáson gondolkodom már. De nem azon, hogy mit csináljak másként, hanem hogy milyen fajú és karakterosztályú legyen majd a velejéig romlott, sötét utat követő Dark Urge-öm.
(Ebben a végigjátszásomban abszolút jófiút játszom, mint ahogy általában a cRPG-kben, de itt szerintem vétek kihagyni a gennyláda karakter lehetőségét, mert szvsz remek keretet és lehetőséget ad erre az útra is a játék. Az Earla Accessben is egy céltudatos, könyörtelen githyanki harcos - kvázi Lae'zel férfi ikertestvére - volt a kedvencem a megalkotott/kipróbált karaktereim közül. Egyszerűen élvezet volt vele - nem öncélúan gonosznak, de - könyörtelennek és persze minden más faeruni fajt lenézőnek lenni.)
-
Ovisbig
tag
Na befejeztem, 266 óra volt végig játszani, hát nem siettem el
mégis a vége felé már azon gondolkodtam, hogy mit csinálok majd másképp az újra játszás során.
Érdekes hogy kaptam a végén 3 steam acsit, mindegyiket csak a játékosok 15%-a kapta meg, a vörös sárkány megölős acsit csak 10%, ilyen kevesen jutottak a végéig? -
Franklin
addikt
Eszméletlen, hogy milyen apróságokra is figyeltek a készítők
Ha nemesi származású vagy, akkor kapsz egy Inspiration pontot, ha beszélsz a "nemesi" macskával a Last Light Inn-ben Ahogy Cohh mondta: "this game is bleeds passion"
-
HUN_Sector
őstag
Astarion vs Cazador boss fight
érdekes, ha nem ölok le egy vérzsákot sem de megölöm Cazadort, Gallel összeveszik Astarion és végleg lelép. Csak végig lehet nézni, beleszólásom nincs. Ha meg egy spawnt megölök és aztán Cazadort, Astarion boldogan felszabadít mindenkit -
Ovisbig
tag
válasz
kicsako #1330 üzenetére
Na épp most sikerült legyőzni Raphaelt, elsőre, egész simán ment, visszatért a hitem, a remény, bár a "remény" speciel nem élte túl
bár ebben nem vagyok biztos, mert a csata után volt egy dialógus ahol azt mondtam Karlachnak, hogy: " - biztos nem akarsz visszamenni a pokolba? Hope vette át Raphael házát, biztos felfuttatja a helyet" most akkor nem halt meg? vagy csak egy másik ismeretlen történetszál miatt van ez a dialógus? -
Ovisbig
tag
Sziasztok!
Az normális hogy 12-es szinten leáll a fejlődés?
Az ixpét továbbra is kapom a semmibe, de a fejlődés megállt és korainak tűnik, még gyengének érzem a csapatomat a végéig, de főleg az XP zavar, cél nélkül talán nem osztogatnák... ez valami bug vagy ez így normális? -
RobberBaron
tag
A második végigjátszást tolom egy dark urge karakterrel, gonosz döntéseket hozva
A kérdésem az, hogy Jaheira nélkül csapattaggá lehet-e tenni Minsc-et?(goblinok oldalára álltam, Shadowheart meg fogja ölni Nighsongot, így Jaheira is meg fog halni stb.) -
janos666
nagyúr
válasz
CPT.Pirk #1325 üzenetére
Pedig ott van egy jó kis harc, aztán egy beszélgetéssorozat,
amiben széthazudhatod az agyad úgy, hogy Laz'el mindig pirospontokat ad úgy, hogy ezzel közben totál áttéríted, és még sokkal később is van hatása az egésznek. Arról nem is beszélve, hogy romokká zúzhatod az egész kócerájt.
Elég sokáig vissza lehet menni a játék legelejére .(majdnem egész addig a pontig, míg tényleg elindulsz a városba, mondjuk Atc 2.9-ig )
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
A Duegarrok megvoltak, aztán azt hiszem elfogytak a célok és mentem át a last lightba, erre a helyre semmi nem figyelmeztetett.
Mondjuk az act 2-ben meg lekéstem a
-t, szal a tadpole téma az még fejben van.Githyanki creche
Egyszer Laz'el figyelmeztetett a semmiből mikor átmentem egy ajtón, hogy oda kéne menni de mivel nem volt semmi előjele vagy ott akkor értelme annak amit mondott, ezt betudtam valami bugnak. Picit később meg már késő volt. -
válasz
CPT.Pirk #1323 üzenetére
Pedig érdemes odamenni, mert ott tudsz craftolni magadnak 2 erős cuccot (páncélokat és/vagy fegyvereket).
Act 2-ből egy ideig még vissza tudsz menni Act 1-be, de Act 3-ból már semmiképpen.Az Underdarkból lehet odautazni hajóval. Ha átutaztál hajóval a duergarokhoz, onnan még némi trükközéssel lehet ide továbbjutni. Ez a hely az Ancient Forge. -
válasz
HUN_Sector #1320 üzenetére
Jó néhányat erősebbé tehetsz a karaktereid közül, ha multiclassolsz. Pl Karlachnak adj 2 szint fightert, Shadowheartot meg képezd át light domain cleric-ké, sokkal erősebb, mint a default, trickery domaines.
-
Act1 vége
Hogyan öljük meg könnyen a
Grymforge-i gólemet -
HUN_Sector
őstag
Én nagyon tartok ettől a csatától. Elég vérszegènynek érzem a karaktereimet. Shadowheart-Karlch-Wyll-Én, mind 12-es szinten vagyunk, de rettegek hogy mennyire el leszek kenve ha odaérünk. SH long rest után ellő 2-3 támadóvarázslatot és lemerült. A druidám valószínűleg egy ütés után visszaáll owlbearből orkba. Wyll sem egy kőfal. Karlach talán megéri a 2. kört majd
-
Joco_77
senior tag
Nekemis
Óriási élmény volt. Ahogy egyre erősebbek lettek a karakterek(és célirányosabban fejlesztettem az itteni tippek szerint) egyre könnyebben vettem a harcokat. Alapvetően maximum közepes nehézségűek voltak, aztán jött az a bizonyos csata amit említesz és olyan zakót kaptam 2x egymás után, hogy a fal adta a másikat
Mindezt úgy, hogy aki "elp*csáz" közben énekel a fülembe..
-
donki
senior tag
Volt pár kirohanásom a játék ellen, de tegnap a house of hope végén azt hiszem életem egyik legemlékezetesebb csatájában volt részem. Zseniáliis minden tekintetben! Saját zenét is írtak rá!!! Hatalmas élmény volt.
-
Gothmog
senior tag
válasz
PhilBrick #1312 üzenetére
A Hairbrained Schemes* hozott ki három Shadowrun játékot a 2010-es évek első felében. Mindegyik jó volt, de a Dragonfall szerintem csúcsszuperül sikerült! (Viszonylag egyszerűbb grafika, nincsenek Blizzard szintű videós átvezetők stb. - kicsi fejlesztőcsapat, de ettől függetlenül sztoriban, hangulatban, karakterekben nagyon ott volt az a játék!)
Persze ha szóba hoztad a Shadowrunt, akkor esélyesen ismered is ezeket a játékokat.
* Már nem vagyok biztos benne, de mintha a stúdió egyik fejese egyenesen az eredeti Shadowrun rpg egyik dizájnere is lett volna. (Mintha a FASA-ban is főfejes lett volna anno. Bár megmondom őszintén, a Shadowrunba én csak belekóstoltam annak idején, és inkább az Earthdawnért voltam oda a 90-es évek közepén - ha már FASA és rpg-k.)
-
PhilBrick
őstag
Ha már a Larian következő alapanyagát keressük, én bedobnám a Shadowrunt!
Egyszerű alapszabályok, amiket jól fel lehetne rázni Larian módra.
A világba pedig nagyon elborult sztorikat is lehet írni. -
Gothmog
senior tag
Dark Sun vonalon én az Egyszemélyes törzs trilógiát olvastam anno. Ponyva-fantasy, de annak kifejezetten élvezetes volt (középsulis fejjel).
M.A.G.U.S. regények közül (elég keveset olvastam) a Tier nan Gorduin regények nekem mindig kicsit művészkedősnek, "túlírtnak" tűntek (bár olvashatók voltak), de például Dale Avery (Nyulászi Zsolt) regényét (Renegát) egyenesen imádtam. Számomra valahogy az volt az "igazi MAGUS regény".
(MAGUS vonalon Kornya Zsolttól a Pokolt nagyon szeretem még, bár abban viszont semmi MAGUS-os nincs. Legalábbis nagyon idegen attól, ami az én fejemben élt Ynev világáról Krán tekintetében. Ettől függetlenül beteg egy írás, mint kb. minden, ami Kornya kezei alól kikerülÉn meg nagyon szeretem, amikor Kornya beteg dolgokat ír, mert remek érzéke van hozzá. (Mersant le Sinistre történetciklusa például.)
-
-
Gothmog
senior tag
Ó, én egy Dark Sun alapú cRPG-t is nagyon el tudnék képzelni! Bár azt a világot tudtommal teljesen ejtették, szóval már soha nem lesz belőle semmi.
(Csak a BG2-ben volt a kannibál félszerzeteknek némi cameoja, talán a Planar Sphere küldetésnél.)
Pedig az egy mocskos kemény és egyedi játékvilág volt! (Talán a Tyranny volt úgy felszínesen hasonló a hangulatában ahhoz, amit a Dark Sun kínálni tudott volna, de az utóbbi világa szvsz ezerszer kegyetlenebb; a Tyranny annak maximum a Disney változata lehetne)
De aláírom, egy Dragonlance alapút sem utasítanék vissza.
(Bár csak a 3 "alapregényt" és a később kijött lezárást ismerem onnan, illetve még a Champions of Krynn és Dark Queen of Krynn játékokat, de késő gyermekkorom/kora kamaszkorom alap-fantasy olvasmányai közé tartozott a három eredeti regény... még a '90-es évek elején.)
-
válasz
Gothmog #1305 üzenetére
Igen, a harc közbeni bugok sajnos néha előfordulnak. Nem olyan gyakran, hogy nagyon zavaró legyen, de azért remélem, hogy javítva lesznek. Amúgy már az első actban is előfordul, hogy ütök/lövök egyet, látszólag nem történik semmi pár mp-ig, aztán megtörténik a sebzés.
Más.
Jó lenne, ha csinálnának egy Dragonlance-es CRPG-t is Larianék. Már nagyon régen vágyok egy ilyenre. Annak idején persze játszottam a Champions of Krynn CRPG sorozattal, de az már túl elavult ahhoz, hogy manapság élvezni lehessen (33 éves!). És persze egy Planescape játéknak is nagyon örülnék.
-
Gothmog
senior tag
válasz
janos666 #1304 üzenetére
Ha párbeszéd közben már lement a szöveg, és hirtelen csönd lesz, csak a karaktered (vagy a beszélgetőtársa) vágja a pofákat a képernyőn, de nem történik más (ritkán, de előfordul ilyen a játékban), egy szimpla jobbklikk azonnal továbblendít a dolgon.
A harc néha (azért elég ritkán, legalábbis nálam) valóban le tud fagyni (adott ellenfél "malmozik", hogy mit tegyen), azt én is tapasztaltam. Pár másodperc után, ahogy írod is, továbblép, de valóban bosszantó jelenség.
Ami viszont gyakrabban előjön nálam, különösen Act2 vége környéki harcoktól kezdődően, hogy mondjuk üt a karakterem, de csak pár másodperccel később jön be a találatot jelző hang/íródik ki a sebzés stb. Ezt sem mondanám gyakorinak, de azért harconként egy-egy alkalommal előjön ez a jelenség.
-
janos666
nagyúr
Már a '90-es években is volt olyan point-and-click kalandjáték, ahol átugrotta a sétát a karakter, ha duplán kattintottál (abból a korszakból a The Longest Journe jut eszembe, mikor a BG3-ban gyalog-futok).
És igen, én is úgy érzem, hogy szándékosan el van nyújtva a játék minden tekintben. Épp annyira, amennyire még nem szégyellik (pl. a kockadobás animáció átugorható, de azt is csak itt árulták el nekem, a játék nem írta ki, vagy nem vettem észre). A dialógust nem akarom átugrani, de a körök után néha zavaróan sok szünet van (eleve elég lassan vált, de néha mint ha bug-ként lefagynának végtelen ciklusba, és gondolkodnak, míg túllépnek valami végső időkorláton). Viszont beszéd közben is van, hogy mindenki elhallgat és 128. alkalommal is végignézem, ahogy a deception pontokkal teli karakterem pókerarc helyett levágja ugyan azt a mindent túlreagáló pofát másodperceken át fejre közelített kamerával. (Sokan dícsérik a minikát, ami részben megalapozott, de vannak benne gyakran 1:1 ismétlődő The Sims stílusú pofavágások is.) -
Hintalow
senior tag
A BG3 harcai meglepően gyorsak az élő szerepjátékhoz képest, amiből készült
Nekünk amikor játszunk a haverokkal asztalit, 3-4 fős, magasabb szintű parti esetében ha ellenfélből is van mondjuk 6-8, akkor simán van 2-3 egy encounter -
donki
senior tag
Végülis így is fel lehet fogni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple MacBook
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nintendo Switch 2
- Temu
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen egeret válasszak?
- Fogyjunk le!
- EAFC 25
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron