Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple MacBook
- A fogadás lezárult, elindult a hardvervágta
- Kompakt vízhűtés
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Google Chromecast topic
- ZIDOO médialejátszók
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN_Sector
őstag
Maradt még bent bug: Thaniel questline, végső harc
Ha van rajtad divine aura, ami sebzi radiant damage-el az árnylényeket, a búra eltűnése után ha a közelébe mész, Thaniel gonoszabbik fele instant meghal és nem kezdődik beszéd cutscene. Hogy én mennyit rohangáltam, kerestem hol lehet a kiscsávó, mígnem visszatöltöttem és voila, úgy már működött, ha mellőztem ezt a spellt -
Gothmog
senior tag
Engem már az EA óta izgattak a "befőttes üvegbe" rakott agyok (akkor még hármat lehetett belőlük találni a nautiloidon - cipeltem is őket magammal, persze hiába, de azért a végleges játékban ott megtalálható kettő is mindig a szütyőmben volt most), hátha lehet velük kezdeni valamit, és a héten meg is lett az eredménye: [teljes befőttes gyűjtemény]
(Persze pont a nautiloidról származók csak "flavour" jelleget adtak a dolognak mást nem, de így sem bántam meg, hogy végig a zsákomban voltak addig a pontig.)
-
dvd24
senior tag
válasz
HUN_Sector #1197 üzenetére
A drow csajjal találkozhatsz act 3-ban is, viszont azt nem tudom, hogy ott is ugyanúgy reagál e Astarionra. -
HUN_Sector
őstag
Jótanács: Gauntlet of Sharban egy druida se próbáljon owlbearként nagy távokat repkedni, mert féltávon összeroppantja az engine a karaktert
Egy kérdès: Ha megkezdem az act 2 utolsó küldijét, a moontowerest, Jaheira már a hídon áll
mellette), attól függetlenül még van mód Astariont a torony aljában lévő drow kereskedőhöz kísérni?(mindenki halott -
janos666
nagyúr
Hihetelen, Patch 3-on vagyok, és mégis belefutottam ebbe a kritikus bug-ba: [link]
Jó, hogy a Google talált megoldást, csak épp nálam nem jött be (kilépett asztalra a játék).
A másik hasonlónál ki kellett dobnom 2-3 órát, de legalább egyszerű és gyors volt meghatározni, hogy hova kell visszatöltenem. Na ez nem olyan... Fogalmam sincs meddig kéne visszamennem a mentésekkel. -
FlashBird
tag
Na viszont arra kíváncsi lennék hogy milyen extra tartalmak vannak amiket kihagyhattam, mellékküldik 60% tuti megvolt csak amit nem találam érdekesnek azt skippeltem. Van valami oldal ami mutat minden side questet? Még jatek közben csekkoltam nem-e hagyok ki valamit adott területen, legalább annyire hogy tudjak róla.
-
D4v3
őstag
-
Gothmog
senior tag
válasz
FlashBird #1187 üzenetére
Azért végeztél ennyi idő alatt, mert valószínűleg a mellékküldetések zömét kihagytad, egy rakat dolgot észre sem vettél, fel sem fedeztél a térképeken, a szereplőkkel is feltehetően alig beszélgettél (és azokat is gyorsan végignyomkodtad), magyarán kb. végigrohantál a játékon.
Persze mindenki úgy játszik, ahogy jólesik neki, tehát ne fodg fel kritikaként, amit írtam. Nem annak szántam. (Persze dícséretként se, hogy milyen f@sza gyerek vagy, hogy ennyi idő alatt végig tudtad vinni
)
Egyszerűen más a játékstílusunk. Én most "kiélvezem" a játékot, mint egy finom süteményt, lassan fogyasztom el. Tervezek majd második végigjátszást is, rögtön az első után, Dark Urge karakterrel (én nagyon-nagyon gonosz leszek, pont a fordítottja, mint a mostani főhősömmel). Ott már én is bizonyosan gyorsabb leszek, hiszen rengeteg mindent tudni fogok, illetve a mellőlem hulló karakterek miatt kevesebb lesz a személyes küldetések száma is -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
FlashBird #1187 üzenetére
Könnyen. Pl. utána kell olvasni a build-eknek, a skillek működésének és a minimap a játékban totál használhatatlan.
Arra írnak 50 órát a neten, ha csak a main dolgokon szaladsz végig. Szóval kérdés, hogy mit hagytál ki. Nekem 75 óra volt eljutni az Act3-ba, de én nekem ez egy totál új játék volt.
-
válasz
FlashBird #1187 üzenetére
Mert minden lyukba belenézek, mindent megcsinálok amit lehet, mindent felfedezek, és még így is kihagytam a tartalom felét, mert sok esetben teljesen más dolgokat lehet választani, csinálni, ami teljesen megváltoztatja a történetet. Pl hozol olyan döntéseket, hogy bizonyos NPC-k már nem fognak létezni később, ezért nem lesznek hozzájuk köthető küldetések.
Egyébként mentés szerint nekem is kb 20 órával kevesebb lenne, de az nem pontos, mert nem látod benne azt például, ha pl visszatöltesz 1 órával korábbi állást, és inkább onnan folytatod.
-
FlashBird
tag
Nem tudom nektek miért ilyen hosszu a játék én kb. 50 óra alatt végeztem mentés szerint...
-
PhilBrick
őstag
Majdnem 3 ora. Lassan haladnak, de majd belejonnek. Uj Critical Role nem lesz beloluk, de gondolom nem is celjuk.
-
PhilBrick
őstag
Vegigneztem a streamet, elveztem!
Egyreszt mindig jo elso D&D elmenyeket latni, masreszt kulon elmeny az ismeros hangokkal atelni.
Termeszetesen mindegyikuk gyakorlott szinkronszinesz, szoval mondat kozben siman karaktert valtanak. Neil Newbon kulonosen jol jatszott.
Kovetkezo resz vasarnap, en biztosan nezni fogom. -
janos666
nagyúr
válasz
HUN_Sector #1174 üzenetére
A hang és beszédstílus szerintem SH-nál passzol legjobban (de lehet, hogy ő most is "karakterben van"), de a testgeometria és mimika (mikor nem mosolyog) L-nél (de ez szerintem elég sejthető volt, hogy L hangján van azért erős rájátszás és/vagy digitális filter...).
-
PhilBrick
őstag
válasz
HUN_Sector #1174 üzenetére
ORLY?
-
Ereshkigal
őstag
Én ezt kicsit benéztem. Azt hittem, hogy a játékban fogják játszani a karakterüket.
Meg élő lesz. De jópofák. ui.: Túl hangos a zene.
-
parandroid
félisten
válasz
HUN_Sector #1174 üzenetére
Lehetne akár ő lae’zel hangja a játékban. Oh, wait!
p
-
Gothmog
senior tag
válasz
Joco_77 #1167 üzenetére
Én 99 óránál járok per pillanat (mentés szerint), és Act2-ben vagyok még. (Igaz, feltehetően eléggé a végén már, mert
.)Nightsong kiaszabadult, és Ketheric Thorm kiiktatása lesz műsoron Azt nem tudom, hogy kihagytam-e bármit is (már olyan értelemben, ami figyelmetlenségből/bizonyos helyek vagy dolgok skippeléséből eredhet, és nem pedig quest-döntésekből), de én is kb. olyan stílusban megyek, hogy minden négyzetcentimétert igyekszem felderíteni.
Egy dologgal van problémám, pontosabban egy dologról feledkezek meg rendszerint, bár szerencsére mindig pótolom még időben: Balanced nehézségen (nekem legalábbis) meglehetősen könnyű a játék, és ezért gyakorlatilag alig használok Long Restet. (Az egész Act2-őt a spoileres pontig például simán letoltam volna LR nélkül úgy, hogy mindent felfedeztem a térképen/megcsináltam, amit csak lehet.) Viszont a karakterek dolgait sokszor LR alatt előjövő események gördítik előre, ezért szükség van rá. A spoileres rész előtt (még a Gauntletben, mielőtt belépnénk
) pihentem is vagy hármat zsinórban, mire a negyedik LR-nél már nem adott be semmi új bejátszást, csak pihenés volt ténylegesen.Shadowfellre -
Anti-Hero
aktív tag
Patch #3 is now live for Baldur's Gate 3!
This update brings the full release of Baldur’s Gate 3 to Mac, and allows you to change your character’s appearance in-game via the Magic Mirror.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
jano1102 #1070 üzenetére
Láttam, neked is jöttek a hasznos tanácsok, hogyan kell szintet lépni.
Mondjuk, aki még életében nem játszott csapat alapú RPG-t, főleg Larian terméket, annak hasznosak lehetnek az olyan tippek is, hogy figyelni kell a felszínre, meg olyan fegyvert kell a csapattagoknak adni, amihez értenek is.
Nekem egyébként az volt a megoldás, hogy moddal 50%-kal növeltem a csapat erejét (6 fő), így egy súlycsoportba kerültünk az ellenféllel.
-
janos666
nagyúr
Aki legalább annyira nincs képben az Act-ekkel, mint én (mert lehetetlenség anélkül, hogy túl sokat tud meg az ember előre), itt egy enyhe SPOILER, hogy nekem mikor vált először elérhetetlenné bármelyik korai terület (ez szerintem hasznosabb):
Mikor szemtől szembe kerültem Kathric Thron-al. Pár karakter kicsit hamarabb eltűnt, mikor Shar beengedett a ?szentélyébe? (de onnantól nem is nagyon volt másfelé tovább menni, mint a Moonrise Tower-be, ahonnan nincs sokat vissza). -
Joco_77
senior tag
Az komoly...mármint a 140-150 óra....én Act3 ból a 2/3 át legalább már megcsináltam de ígyis 80 óránál tartok pedig minden zugba benéztem...vagy ezekszerint mégsem
Nekem szerintem 90-100 óra körül ér véget, pedig nem nagyon hagyok mellékküldetést nyitva. Már most hiányzik a játék....nem akarom egyből újrakezdeni plusz meg is szeretnék várni még 1-2 javítást mielőtt megint nekiesek ennek a csodának.
-
janos666
nagyúr
Én az első pár órában nagyon nehezen szoktam bele (panaszkodtam a kamerakezelésre), aztán beszívott, de 30-40 óra körül progresszíven alábbhagyott a lelkesedésem. Most tért kicsit vissza 60 óra körül, mikor újra beindult a story. Szeretem, de egyáltalán nem látom magam újrajátszani, legfeljebb talán bő 3-4-5 év múlva, ha akkoriban sokáig nem lesz semmi hasonló új játék.
De részben pont amiatt lassultam be, mert nekiálltam "térképészkedni" (minden kis zugba benéztem, hogy van-e ott valami, végigolvastam azt a könyvlapot is, ami egy mondat után kuka lehetett volna, stb), és ez a játék elég jó ebben, de azért picit érvényes rá az "open world" rákfenéje, hogy "igen, nagy a térkép, viszont nem, nincs minden 20m után új tartalom, de azért térképezd fel az egészet fekete papírra rajzolva, ha akarod, mert nem tudod, hogy hol nincs semmi". -> Ezt mondjuk szerintem azzal lehetne áthidalni, ha lehetne találni térképeket, vagy lenne olyan házikedvenc, aki átrepül a térkép felett, és jelzi, hogy hol mit látott (ilyenkor mondjuk megnyílna a fekete papír homályos térképpé [?] pontokkal, amikre lehet gyorsutazni úgy, hogy esetleg megakad a gyorsutazás és harcban találod magad).
Persze bennem is található a hiba fele. Csináltam olyat is, hogy nem territoriálisan haladtam, hanem ösvényt vágva egy quest nyomán, sőt, amolyan "death march" módban" (nincs tábor pihi, míg mindenki meg nem hal és vissza kell tölteni, ha még mindig nincs vége a quest-nek) és tudom, hogy az igazából élvezetesebb volt. De később aztán mégis visszamentem szétnézni a környéken.
-
-
janos666
nagyúr
-
janos666
nagyúr
A 3D hálós puzzle-ön először egyszerre tapsoltam (de jó ötlet!) és morgolódtam (ez sok macera lesz!)
, de végül nagyon egyszerű volt. A "jutalom" viszont kiábrándító volt (hacak később nem lesz itt még valami). -
parandroid
félisten
válasz
HUN_Sector #1160 üzenetére
p
-
HUN_Sector
őstag
Mi az a Tav?
-
Anti-Hero
aktív tag
-
Holnap jön a nagy patch 3.
-
Joco_77
senior tag
válasz
Joco_77 #1156 üzenetére
Ezt is kipróbálom ha végképp nem megy:
I think I cheesed him... Somehow I had an extra runepowder bomb so I tossed it in the middle of the room and got my party under the mages forcefield spell turn 1. Turn 2 I shot it with a fire arrow and it destroyed all the pillars and about half of his minions outright. -
Joco_77
senior tag
válasz
cactuar #1154 üzenetére
Olvasgattam most, sajnos nekem Bárd ninss a csapatban illetve Karlachot sem használtam. Nekem van Astarion (Rogue / Ranger), Shadowheart, Gale, Lazael.
Amiket olvasok, hogy beválhatnak: hold monster nagyon hatásos éneklő barátunk ellen, illetve Haste Potion csapatra dobva még a csata előtt, illetve van egy rakat gunpowder robbanóanyagom még.Csata közepén Divine Intervention sose használtam még eddig a játékban. Állítólag az oszlopokat elég lenyomni az addok megölése után, mindenképpen először az Addokkal akarok végezni ha egyáltalán sikerül. Globe of invulnerability is hasznos lehet. Meglátjuk remélem sikerül...túl sok jó cucc van a House of Hope ban, hogy át akarjam ugorni. -
Talala
senior tag
válasz
HUN_Sector #1153 üzenetére
Köszi
-
cactuar
senior tag
válasz
Joco_77 #1150 üzenetére
Pont tegnap este győztem le a mocsadékot, nem volt vészes (középső nehézségen). Én így csináltam:
MC: bárd, Gale, Shadowhearth, Karlach + kiszabadítottam Hope-t, és magam mellé állítottam a nagy böszme démont. Bárd+ Gale counterspell-el kivédte Raphael kb összes varázslatát. Elsőnek az oszlopokat ésa tömeget intéztem el, a végén Raphaelt. A radiant sebzés a legtöbb csatában működik, de itt nem jó, mert visszaverik. Csak az oszlopok ellen használható. A force sebzés viszont jó mindenki ellen. Kb ennyi, másodjára lement nekem. -
Talala
senior tag
Kiszabadítottam Halsint, vissza is tértünk a ligetbe. Meg volt az interakció. A táborban is jelen van, de a párbeszédnél nincs opció, hogy behívjam a csapatba. Elszúrtam valamit vagy majd később válik elérhetővé ez az opció?
-
Joco_77
senior tag
Hú gyerekek...
Raphael csata megmutatja milyen nehéz is tud egy ilyen játék lenni....agyalok , variálok, újrakezdem és olyan zakót kapok ott, hogy a fal adja a másikat....mégis élvezem mert ez a zene, az a beteg állat meg énekel közben....csodálatos ez a játék...még akkoris ha egyelőre fogalmam sincs hogyan csináljam meg, tele vagyok legendary és lila cuccal, tudatosan felépített fejlesztett karakterek stbstb eddig minden ment szépen....(tudomtudom az oszlopokat kell először stbstb...hát úgyse ment, nagyon brutál...) -
A tegnap telex.hu-n megjelent BG3-as cikk így végződik:
Most pedig megyek, és megpróbálom végigvinni a Starfieldet, amivel egy hónap Baldur's Gate 3 után kicsit olyan érzés játszani, mintha egy kiadós éttermi ebéd után bedobnék egy benzinkutas hotdogot. A célnak ez is megfelel, de még mindig az eggyel ezelőtti étkezés jár a fejemben. A Baldur's Gate 3-at azt hiszem, még éveken át újra elő-elő fogom venni, és valószínűleg minden alkalommal pontosan úgy le fog nyűgözni, mint most.
Pontosan így éreztem én is, amikor a BG3 után kipróbáltam a Starfieldet. -
Ellia
addikt
Tegnap élertem végre act 2 végére,
az egész moonrise tower egy seta galop volt, gyakorlatilag Katheric semelyik formájaban se tudott sebezni rajtam annyira gyorsan osszecsuklott. Ez után azt hittem, hogy egyenes utam lesz Baldurs Gate-be. Francokat. Nagyon szépen keverednek a szálak, lesznek itt csúnya dolgok .még Viszont Halsin nem jött velem, ez azért van, mert vagy Ő vagy Jaheria? Öt vettem be a buliba Katheric ellen, vagy mit néztem be? Lehet kicsit OP vagyok, gyakorlatilag majdnem 10es szinten értem act 3-ba és tudva, hogy 12 a max szint, kíváncsi vagyok, hogy fognak skalazodni a dolgok.
-
-
Talala
senior tag
válasz
attiati #1133 üzenetére
HA szereted az RPG-t akkor igen, annyira jó. Régen sokat Mágusoztunk haverokkal, nekem onnan a szerepjáték szeretetem. Gyakorlatilag 1000 féle képpen kivitelezhetsz bármit, felhasználhatod a környezetet. meg kell tervezni a harcokat. kit milyen itemmel, spellel viszel, hogy akár kombinálni is tudd őket. Nem csak mész és hentelsz mindenkit aki szembe jön, mert könnyen baj lehet belőle
. Viszont évek óta nem volt a piacon egy jó RPG szerintem. Hiánypótló lett
-
HUN_Sector
őstag
Telex is főcímlapon hozott egy hosszú tesztet róla
[link] -
válasz
attiati #1133 üzenetére
Mit jelent számodra a fanatikus?
Itt arra számíts, hogy körökre osztott harc van, vagyis nem pörög a játék. És ez egy CRPG, vagyis van jó sztori, számít, hogy mikor, mit mondasz, mit csinálsz. Akkor szabadságod van benne, hogy a legtöbb harcot sokféleképpen meg tudod oldani, akkor is, ah nehéznek tűnik. Ja, és a D&D az alapja, így nem árt, ha kicsit tisztában vagy a szabályaival, különben rengeteg dolog kínai lesz benne.
És igen. Az utóbbi 2 évtized legjobb játéka. Olyan minőségi, hogy folyamatosan ámulok rajta. Minden NPC-t szinkronizáltak, és a szinkronszínészeket még digitalizálták is, szóval nem úgy néznek ki, mint egy átlagos Bethesda játék, ahol az NPC-knek csak a szája mozog, és mindenki búval baszott (igen, a Starfield is pont olyan lett). Csak az átvezető animációk is olyan élményt adnak, hogy már csak azok miatt is megéri játszani. Ja, és valami 170 órányi átvezető animáció van benne, ha jól emlékszem, és több végigjátszás alatt sem fogod látni mindent. Én amúgy már 130 óránál tartok a játékban, és még mindig nincs vége, van legalább 10-30 órányi játékidő benne.
-
kicsako
őstag
Azért áradoznak, mert annyira jó lett
-
attiati
veterán
Mindenhol áradoznak erről a játékról.
Nem fanatikusok számára is annyira jó?
-
Hintalow
senior tag
válasz
HUN_Sector #1090 üzenetére
A moon druidák soha nem fognak orbitálisakat sebezni, inkább az állati form-ok adta speciális képességek, és a form-okkal járó rengeteg beszívható sebzés a lényegük.
-
Ellia
addikt
válasz
HUN_Sector #1126 üzenetére
Spoilert ír, de igazából nincs spoiler benne max act 3-ból egy "utca".
-
Anti-Hero
aktív tag
válasz
HUN_Sector #1126 üzenetére
Annyi rejtett dolog van..hogy folyamatosan vissza megyek oda ahol már 10x is voltam kb..csak balfasz voltam és nem vettem észre valamit.
Act 1 is tele van olyan itemekkel amit magamtól...kb soha nem találtam volna meg.
Többi act-rol nem tudok semmit.. mert még mindig az elsőbe vagyok.
#1128
4 fős csapat tényleg kevés..mert sok karaktert vinnék magammal amúgy...de 6 karival meg pl baromi erős lenne a csapat. (Mondjuk lehetne olyan opció, hogy skálázódna a nehézség, ha többen vagyunk
)
-
válasz
HUN_Sector #1126 üzenetére
Igen, ha idézel lényeket, akkro mindenki menekülni fog, és úgy kell utánaszaladnod annak, akivel társalogni akarsz. Ezt úgy lehet kikerülni, ha csak azzal a karaktereddel mászkálsz lakott területen, amivel beszélni akarsz másokkal.
-
FlashBird
tag
Én a Karlach storyt teljesen offoltam, be sem fért a csapatomba, kár hogy csak 4 emberrel lehetett vitézkedni, az a mod érdekes lehet amikor 6 a limit.
-
HUN_Sector
őstag
Tök fura. Elutaztam vissza az act 1-es felgöngyölítések után last ligh innbe (végre lvl 8, így már bátrabban tisztogathatok a térképen), idéztem elementált, impet, a kutyámat meg egy driádot és mindenki menekül előlem. Simán kiüldözhetném őket a körönk ívülre
Más: Ti megtaláltátok Underdarkban Booaaal halember világát? Video nélkül én sem találtam volna meg azt a rejtett lejáratot.
-
Agyam eldobom, hogy még ilyen is van a jáétékban. Egyszerűen hihetetlen, hogy miket bele nem tettek.
-
Talala
senior tag
Köszi mindenkinek.
Kipróbálásra akartam csak a törtet természetesen. Csak ez miatt volt pc upgrade. Nem kérdés, hogy meg is venném. Csak ezek a kifagyások aggasztanak. Lehet valóban csak a tört verziót érintik, ha nektek a steamessel nincs ilyen gond. -
Ehhez is kellett kreativitás. Hihetetlen, hogy mennyi potenciál van ebben a játékban.
Ez az Act 1 végén van az Adamantine Forge-ban: [link]
Ő csak egy karakterrel tolja, és úgy győzte le a gólemet, hogy ott állt az üllőn a gólemmel, ledobott egy gyógyító potiont a földre, és meglőtte a forge aktiváló karját. Így amikor őt meg a gólemet is megütötte a hatalmas kalapács, ő rögtön fel is gyógyult. -
Nekem eddig egyszer crashelt a játék DX11 módban az eddig kb 140 óra alatt, hogy játszok vele. Vulkan módban is volt egy crash korábban.
Lehet, hogy torrentes verziódhoz nem az utolsó patch van. Egyébként már legalább 6 javítás megjelent a játékhoz a megjelenése óta. Érdemes megvenni, nincs komoly baj vele. Én még 130 óra alatt sem tudtam végigjátszani, annyi tartalom van benne, és így is kihagytam rengeteg dolgot benne.
-
Gothmog
senior tag
Nem írtam, de az enyém Steames (eredeti).
A virágbolti verzió kipróbálásra elfogadható megoldás (főleg a mai játékárak mellett), de ha tetszett, amit eddig láttál belőle, mindenképpen vedd meg szerintem, és ne tört verzióval vacakoljál! Ez tényleg olyan alkotás lett (a cRPG stíluson belül), amiből évtizedenként maximum egyet vagy kettőt kapunk, úgyhogy megérdemli a vételt.Persze nem hibátlan: kisebb-nagyobb bugok még akadnak benne, illetve én nem bánnám, ha a karakterem eldönthetné, hogy kinek csapja a szelet, és nem az NPC-k próbálnák rám erőltetni magukat, nemtől és az eddigi párbeszédek irányától függetlenül (legutóbb éppen Wyll adott elő egy "langyi táncot", amihez "frodós nézéssel" partnernek akart felkérni; Gale háromszori ismételt próbálkozása után - ahol pedig már az első körben közöltem vele, hogy én nem a Kék Osztriga bárban vagyok törzsvendég, úgyhogy felejtse el ezt a vonalat - már kicsit sem éreztem poénosnak a dolgot, inkább kínomban röhögtem csak). Félreértések elkerülése végett, nem azzal van bajom, hogy bármelyik csapattárssal viszonyt lehetne kezdene a játékos karakter nemétől függetlenül (bár ha már a pöcsökre és ágyjelenetekre van kikapcsolható opció, akkor lehetett volna arra is, hogy azonos nemű vagy ellentétes nemű karaktereknél, esetleg szabadon mindkettőnél jöhessenek-e elő csak románc opciók), hanem azzal, ahogyan a játék ezt "megvalósítja". Oké, nem a világvége, párbeszédopciókkal minden nemkívánatos elem lerázható, csak kissé mégis kizökkenti nálam a szinte tökéletes játékélményt és immerziót.
-
HUN_Sector
őstag
Steames verzió van nálam, egyetlen egy hasonló eset sem fordult még elő.
Indításkor volt kétszer olyan, hogy a launcher hibát jelzett és újfent el kellett indítani, de játék közben nem vágott ki, pedig 41 óránál járok.Vedd meg a játékot. Ha valamit, ezt nem szabad torrentezni.
-
Talala
senior tag
válasz
Gothmog #1112 üzenetére
A vulkán itt se indul, fehér majd fekete kijelző aztán nem válaszol, be kell zárni. DX meg tegnap ment órákat, ma 5 percenként kidob.
Nem tudom számít e, de ez torrentes GOG verzió. Szívesen megvenném, ha garantált lenne, hogy ott nem lesz ilyen hiba, de így nem akarok rá költeni. A neten talált okosságokat próbáltam, eredménytelenül. -
Gothmog
senior tag
Azért annyi negatívumot (bár ez szubjektív) még hozzá kell biggyesztenem, hogy mivel alsó hangon kb. 90%-ban az Eldritch Blastot használja az ember, ezért megvan az esély arra, hogy egy idő után egysíkúnak tűnik majd a játék vele. (Nálam Wyll kb. úgy működik, hogy EB alapból; kb. szökőévente van olyan harc, ahol ennél többre van szükség, ilyenkor Fireball vagy Hunger of Hadar, helyzettől függően; olykor, ha a nyakára másznak, akkor pedig közelharc (Pact of the Blade, most körönként kettőt tud támadni, a Blood of Lathander buzogányt forgatja, ami egyébként Act2-re, ahol éppen vagyok, kb. ultratáp fegyver, mert passzívan ad egy egész jó kis fénykört, amin belül a mindenféle árnyékalapú lények megvakulnak, vagyis hátrányból támadhatnak csak.)
#1111 Talala : Nálam DX alatt tökéletesen fut, közel 90 óra alatt nulla kifagyás. (Néha előfordul, hogy a játék "ledobódik tálcára", nem tudom, mitől, de ilyenkor egyetlen kattintás megoldja a dolgot. Kb. 1 mp az egész.)
Viszont Vulkan alatt el sem tudom indítani, fehér képernyőn beragad/homokórázik a végtelenségig már a megjelenése óta (patchek nem változtattak ezen). Miközben az EA verziót még gond nélkül Vulkan alatt játszottam azonos konfigon (kb. bő 70 órát beleraktam az EA-ba a megjelenés előtti 1-2 hónapban; ott sem volt egy darab kifagyás sem). Máskülönben valamit biztosan "reszelhettek" az EA és a megjelenés között, mert az EA-nál még kifejezetten a Vulkant ajánlották, s a DX-et csak gond esetére, míg az "aranylemezes" verziónál már fordult a helyzet, és a DX-et javasolták elsődlegesen a fejlesztők. -
Talala
senior tag
Sziasztok!
Van valami megoldás a DirectX hibára? Van, hogy elmegy 1-2 órát, de van hogy 5 percenként kidob ezzel a hibával. GOG verzió. -
LK
addikt
válasz
0karmacoma0 #1107 üzenetére
Köszi a Te és Gothmog hozzászólását is. Figyelembe veszek mindent amit írtatok. Nagyon köszi!
-
janos666
nagyúr
válasz
janos666 #1108 üzenetére
Ó, valószínűleg én vagyok hülye.
Elkezdtem odadobálni kézzel, és feltűnt, hogy ezen a tálcán csak 2 foglalat van. Akkor a többi talán másik tálcára megy...
SPOILER kép
-
janos666
nagyúr
Úgy látszik, hogy második alkalommal is belefutottam olyasmibe, ami miatt 2-3 órát ki kell dobni (durva saccolás). A Gauntlet-nél vagyok.
Egy gömb már eleve ott volt a tálcában, és hamar mellétettem még egyet, mikor Shadowhearth azt mondta, hogy várjak, mert kell neki a szent ceremoniális kivégzőlándzsa is. (De gondoltam minek hurcoljam magammal, ha már itt vagyok? Szóval odatettem egyet. sum=2). Összeszedtem még 2 gömböt és a lándzsát (fel is szereltem vele SH-t, hagy simogassa a lándzsáját), visszamentem (mert nagyon úgy festett, mint ha összesen 4 gömb kéne), de akkor már csak a talpazatra lehetett kattintani, SH pedig mondta, hogy "Nincs itt semmi keresnivalónk, míg nincs meg minden gömb!". Huh? 2 a tálcán, 2 zsebben. Szimmetrikusnak néz ki a kettő. De 5 kell? Szóval addig kutászkodtam/vagdalkoztam mindenfelé, míg találtam még egy gömböt (sum=5). Visszamentem a tálhoz, és most is csak a talpazatra tudok kattintani. SH be is van pörögve, hogy most már nem csak mehetünk, de mennünk KELL! Viszont csak az 1: Leave opció választható. Csak a talpazat kattintható, a tálca nem. Ha az a baj, hogy csak egyszerre tehetem be mind a 4 (4???) gömböt, egyesével nem, akkor nem hiszem el, hogy ezt még nem javították. Quicksave/quickload, gömbök átadása másik karakternek, ilyesmik megvoltak. Ja, és egyetlen dolgot el szeretnék magamnak spoilerezni:
Van értelme szintet lépetni és ahhoz illő cuccokkal felszerelni a konstans inaktív bandatagokat, vagy időpazarlás? (Van 2 karakter, akik még Level 1-2 azzal a cuccal, amivel a táborba érkezett, a többiek már L8.) -
0karmacoma0
senior tag
Én végignyomtam a játékot Archfey Pact of the Blade Warolckal. Elvileg a Fiend a legerősebb, de ezzel se volt semmi gondom. Az ajándékba kapott mobilitás kifejezetten jól jött(Valahol level 7 környékén ez a subclass megkapja a láthatatlanság+ teleport kombót ha sebződik). A játék első felében sokat segített a már emlegetett Hunger of Hadar, később főleg counterspellre és dimension doorra használtam a spellslotokat. Mind a kettő harcokat tud eldöntetni, vagy jelentősen megkönnyíteni. A játék végéig baromi hatékony a Warlock counterspellje. A pact of the blade nagyon erős a hexbaldeből átemelt charisma módosító használata melee attackhoz miatt, így nem kellett erőt vagy ügyességet tápolnom a hatékony meleehez. Úgy ügyeskedtem, hogy rettentő tankos lett a kari. Valami 22-24 környékén volt az AC-m a végére.
Az EB nagyon erős lesz idővel, így nem is nagyon akar az ember mást castolni főleg, hogy fegyóval is kettőt támadhat a pact of the balde miatt. Ezért is lett counterspellre használva a spellslotom kb 90%-ban. Magas szinten burst dmg-ben veri a warrior meleeben vagy a wizzard spellcastban, de nagyon sok utilityt hoz, pl a hátralökős kiegészítés eldrich blasthoz is sokat tud segíteni. Egyáltalán nem lógott ki lefelé, ráadásul ajándékba jön az állatokkal beszélés, a beszélős technikák és a magas charisma is. Ami kicsi csalódás volt az archfrey megfélemlítős-charmolós cucca. Valahogy sose az volt a legjobb move. Alacsony hatásfokú és valahogy soha nem azt csinálta amit vártam tőle. A Faerie fire viszont nagyon hasznos az elején. Biztos vannak erősebb classok de röhögve végigtoltam vele a játékot, és a fantasy is tetszett mögötte. -
Anti-Hero
aktív tag
válasz
HUN_Sector #1102 üzenetére
na az fasza..pedig hosszú barátságot akartam vele kötni. -
OgreImre
senior tag
Valaki tudja, hogy PS5-n az inventory-ból hogy tudok egy tárgyat egy zsákba (nem az alap 3 zsák) tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple MacBook
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nintendo Switch 2
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- One mobilszolgáltatások
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fogadás lezárult, elindult a hardvervágta
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
- Egyedi ékszerdobozka
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8