Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #82860288

    törölt tag

    válasz Lord Dragon #82566 üzenetére

    Nem azt írta, hogy szar a CPU-d, hanem azt, hogy CPU bottleneck-ed van.
    Ami valójában nincs. :DDD

  • válasz Lord Dragon #82566 üzenetére

    980ti egy elég bonyolult felépítésű kártya. Nálam járt egy olyan amely a boost órajelein nem minden játékban de lekapcsolt, furcsa volt mert nem boostolva meg totál hibátlan volt, akár meddig ment akár milyen stressz tesztben.
    Azt el tudom képzelni hogy az adott játék valami olyan részt használ a kártyából aminél a boost órajel esetén hibázik vagy lekapcsol.
    Tesztprogramok nem minden részt izzasztanak meg, pl furmark kimondottan nem alkalmas ilyen jellegű tesztre. Nekem leginkább a superposition teszt vált be maxra terhelve vram-ot, ha azt túléli valami legalább 5 futásra akkor én stabilnak szoktam mondani. (nyilván régi kártyáról beszélünk ami akár mikor megadhatja magát)
    Bios reset elég gyanús, ezt olyankor csinálja ha valamilyen zárlat keletkezik vagy valami hardveres hiba. (itt most arra gondolok hogy valamely vrm alkatrész fáradt meg benne)
    Kezdetnek lehet furcsa de a játékokban kellene belőni vsync-et vagy korlátozni valahogy az fps-t. Ezzel gyakorlatilag a gpu és a cpu is kevesebb terhelést kap.
    Aztán ha ez nem jó akkor lehet tovább lépni msi afterburnerben visszavenni talán kezdetnek a power limitet picivel aztán teszt, ha ez kevés akkor az órajeleket.

    [ Szerkesztve ]

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz Lord Dragon #82566 üzenetére

    Mondjuk egy GPU power limitet (-50% vagy amennyit csak lehet...) én kipróbálnék. (esetleg még downclock -200Mhz vagy valamilyen nagyobb mínusz érték)
    Elég összetettek a CPU és a GPU architektúrák is "tonnányi" utasításkészletekkel, különböző számítási feladatokat végrehajtó részekkel: Különböző alkalmazás a chip más részét terhelheti és lehet hogy olyan degradáció történt, ami az egyik alkalmazásnál lehalást okoz míg egy másik alkalmazásánál nem jön ki.

    #82569 MasterDeeJay: Megelőztél.... Szekvenciálisan olvasom be az új üzeneteket.... :DDD De abszolút egyetértek és ez így is van. Elhasznált kártyák, vagy az idővel degradálódott szilícium lapka, elektromos aktív vagy passzív alkatrészek a NYÁK-on (legyen csak kicsit instabilabb a tápellátás új korához képest és már jöhetnek anomáliák...).
    FPS limitációval is egyetértek. Single AAA max 60-75-85 fps limit játéktól függően, competetive esport játékok pedig alsó hangon 120fps.
    De a quake 3 új korábban a korabeli hardvereken sem futott 400-500 fps-sel. Vagy csak én voltam csoró? Nekem csak évekkel később volt olyan hardverem, amivel 800*600-ban ment 500fps körül és végre lett egy 160Hz-t bíró CRT is... Micsoda fluid élmény volt. Mintha a valóság lett volna olyan direkt és sima volt minden és nem olyan mint egy renderelt virtuális 3D.

    [ Szerkesztve ]

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák