- A egyedi felskálázás érdekli leginkább az ipart a neurális leképezés kapcsán
- Elég nagy csendben hozza a Bartlett Lake-S CPU-kat az Intel
- Titokban új Ryzent kaptak a Socket AM5-ös alaplapok
- Vezetékmentes, szénszálas egeret dobott piacra a Pwnage
- 0,56 literes térfogatú NUC-kal gyarapodott az ASUS portfóliója
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Google Chromecast topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz kikiboy20 #13680 üzenetére
Ha hivatalosan engedélyezett az otthoni frissítés, akkor nyugodtan el lehet mondani a szervízben, hogy mi történt. Még csak meg sem fognak lepődni. Viszont a frissítés miatt behalt mobilokat a központi szervízbe szokták küldeni, mert 99 százalékban USB kábellel nem tudják felébreszteni. Szervízbox meg leginkább a központi szervízben van. Bár ebben az esetben talán nem kell a központi szervíz, mivel itt még elindul a boot.
[ Szerkesztve ]
valami
-
meroly
veterán
válasz kikiboy20 #13680 üzenetére
Igen elszállt a szoft. Vidd be, ezzel nem vesztetted el a garanciát. Persze ne meséld el mi történt, mond azt hogy egyik reggel így indult. Úgyis ráraknak egy új szoftot és örülnek maguknak, hogy milyen jó a probléma megoldó képességük és milyen jó szakemberek
Impossible is nothing